Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op strafschoppen regen in de Eredivisie

Vorige week heb ik met enkele leden via de chat contact gehad over de vele strafschoppen in de Eredivisie (Mauritsf94 begon erover, samen met Jorg321 en Deniocus zijn we hierover verder gaan 'brainstormen'). Op basis van onderstaande lijkt het wedden op strafschoppen in de Eredivisie rendabel:


'In dit seizoen werden in de wedstrijden 205 tot nu toe 77?strafschoppen?gegeven. Daarmee zagen de toeschouwers gemiddeld 0,38?strafschoppen?per wedstrijd.' (bron: Transfermarkt).


In de systeembet die we vorige week hebben geplaatst, zou je 3/6 goed moeten hebben om een kleine winst te boeken. Wanneer je 4/6 goed hebt, maak je een aardige winst. Afgelopen weekend zat ik op 4/6: 116,63 euro met een inzet van 19,90 euro. Hiermee pakte ik dus een odd van 5.8.


Nou heb ik op basis van de statistieken van Transfermarkt een overzicht gemaakt met de duels waar op basis van statistieken de meeste strafschoppen zouden moeten vallen. Dus: strafschoppen gekregen, strafschoppen veroorzaakt in combinatie met de scheidsrechter die dat duel fluit. Vooropgesteld, er zijn natuurlijk veel meer facetten (VAR, wedstrijdverloop etc.) van toepassing, maar het is wellicht leuk om dit tabelletje even te delen. Let wel: de factor die nu is gebruikt is factor: (gem. strafschoppen voor * gem. strafschoppen veroorzaakt * gem. aantal gegeven strafschoppen per scheidsrechter). Ik ben er nog niet helemaal zeker van of dit de juiste formule is. Wizzkids mogen zich dus zeker melden.


Perez krijgt de factor 0. Dit komt omdat hij dit seizoen nog geen strafschop heeft gegeven, maar ook nog maar twee duels heeft gefloten (weer een facet).


Voor komend duel heb ik dus de zes bovenste duels gepakt. De verdeling van de inzet heb ik als volgt gedaan:

Singles (6 x ?‚?0,50)

Doubles (15 x ?‚?0,40)

Trebles (20 x ?‚?0,25)

Fourfolds (15 x ?‚?0,25)

Fivefolds (6 x ?‚?0.25)

Sixfolds (1 x ?‚?0.25)

Totale inzet: ?‚?19,50


Met deze verdeling heb ik dus in drie van de zes duels een strafschop nodig om een kleine winst te maken. Zoals gezegd, bij vier of meer is het meer dan winstgevend.


Overigens is dit de eerste keer dat ik in stats als deze ben gedoken, dus tips zijn altijd welkom! Dit weekend staat mijn weddenschap in elkaar geval klaar.


Voor nu: cheers op een goed weekend en succes met de weddenschappen! :)

Ook interesse in wedden op doelpunten? Klik hier!

15 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar richard123
Country flagrichard123 in 21-02-2020 16:02 Voetbal
in 21-02-2020 16:02 Voetbal
107 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Leuk man. I am in??

2 Vind ik leuk's

Ik speel hem ook mee ben benieuwd.

1 Vind ik leuk's

Wat een interessant topic en een mooie openingspost. Waar sluit je deze weddenschappen af? Ben je met de formule gewoon gestart om ergens mee te beginnen of zit hier ook nog iets wetenschappelijks achter?


Klein dingetje:

"factuur die nu is gebruikt" moet denk ik "factor" zijn?

2 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!
Op vr. feb.. 2020, 21:16 schreef jeronimo:

Wat een interessant topic en een mooie openingspost. Waar sluit je deze weddenschappen af? Ben je met de formule gewoon gestart om ergens mee te beginnen of zit hier ook nog iets wetenschappelijks achter?


Klein dingetje:

"factuur die nu is gebruikt" moet denk ik "factor" zijn?

Alles via Unibet. Odds op 3.20/3.50, dus als iemand hogere odds weet, be my guest!


Yes, factuur aangepast. De factuur stuur ik na afloop richting Unibet;)

1 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Heel leuk om te doen! Ik doe met je mee @richard123

Potential payout: 1717,83, whooooo!

3 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Leuk concept! Kan zijn dat ik het over het hoofd zie, maar houd je er ook rekening mee dat je niet 2 keer uitbetaald krijgt als er 2 penalty's in 1 wedstrijd vallen? Want dat telt natuurlijk wel mee in de berekening van de factor.

1 Vind ik leuk's

Klopt hoor, dat is een van de kanttekeningen. Als er drie penals in één wedstrijd worden gegeven, gaat het gemiddelde omhoog, maar levert het niet meer geld op. Zoals de factor nu is geschreven, is het echt alleen een indicatie.

3 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Moet “gemiddeld aantal strafschoppen voor” niet een getal zijn die aangeeft in hoeveel wedstrijden x-team een strafschop krijgt? Dat maakt het niet uit als team x in 1 wedstrijd 10 strafschoppen krijgt.


Of is dit heel dom wat ik zeg (kan best)?

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Je zou hem nog dubbel kunnen pakken met de strafschopnemers per team to score, met een beetje geluk pak je dan ook nog strafschopnemers die een gewone goal maken als er geen penalty valt.

3 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.