Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met inplay betting

In dit topic kan je je vragen kwijt over inplay betting of je ervaringen uitwisselen.

Ik vraag me wel eens af of er echt mensen zijn die wat winnen (op long run) van inplay betting. Is het niet meer winstgevende (kansen) dan pre betting? Wat zijn de stategies van inplay betting?

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaglokzak
03-07-2020 07:38 in Voetbal
2 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Tsja een wat kort-door-de-bocht vraag.

Afhankelijk van de sport hanteer ik verschillende vormen van strategie in live betting.

Bij voetbal regelmatig corners. Je volgt de wedstrijd en denkt logisch na over welk team het meest op jacht is naar een goal. Wat is de opstelling (aanval en verdediging), welke wissels komen erin en hoeveel corners kan je van een team verwachten. De lijn licht vaak niet goed omdat dit soort informatie niet allemaal goed wordt verwerkt.

Bij tennis kies ik vaak set standen. Wederom kracht van de speler, momentum, wat wordt het met 1 break, etc.

Bij golf bijvoorbeeld top-10 spelers, maar dan is het toernooi vaak 4 dagen en kun je aan de hand van eerdere prestaties op dezelfde baan, en de scores van de laatste weken goed inschatten of iemand weer een goede eindspurt kan hebben.

darts, aantal 180's, welke eind-score, is best wel een goede inschatting van te maken op basis van de eerste gespeelde legs tussen de twee darters.

Bij wielrennen kies renners die sterk zijn en er bij een ontsnapping bij kunnen zitten of al mee zijn.

Dit is maar een kleine opsomming.

Ik cash ook regelmatig bets weer uit of neem twee kanten van een bet mee. Bijvoorbeeld corners onder 7.5 en later boven 4.5. Een strategie die minder aan te bevelen is, maar die geeft mij wel rust als ik veel wedstrijden tegelijk volg.

Long term winstgevend. Ik houd live niet apart bij, maar de value is in mijn ogen regelmatig groter dan de pre. Je moet wel geduldig zijn en op je strategie blijven zitten, want slechte dagdelen zitten er vaak zat tussen.

4 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.