Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie wedden: focus op traden met Unders

Mannen,

Deze topic zal voor vele een apart onderwerp zijn, maar ik ben benieuwd of een van jullie mede - voetbalwedders hier tips voor hebben.


Ik ben de laatste tijd fanatiek aan het traden met unders. De tactiek is als volgt: je zet in op under 2,5's die hoge quoteringen hebben tussen 2.20 en 2.60. Je zet vervolgens in op under 2,5 en zorgt ervoor dat je vantevoren analyse hebt gedaan dat de teams inderdaad dan veel scoren omdat anders de quotering niet zo hoog staat, maar je checkt of de teams snelle doelpuntenmakers zijn. Zo niet dan zet je under 2,5 in en houd je dit aan tot de 12e minuut bijv, en stel je ziet dat de wedstrijd dan begint te lopen dan cash je in, je merkt dat als je dan 200 euro inzet ( wat ik doe ) dat je er al snel 25 euro winst voor krijgt.


Maar waar ik zelf erg mee zit wat is jullie manier om strict aan een manier van traden/wedden te houden. Ik merk gewoon dat dit echt oprecht winstgevend is, ik haal hier continu goeie winstbedragen mee uit, maar ga telkens weer de mist in door een weddenschap te plaatsen en dan toch keer voor '' jackpot '' te gaan en bijv je volle winst van een dag op een wedstrijd te zetten en dan gewoon '' gokt'' en niet meer incasht.


ik merk hierdoor dat ik zo vaak uiteindelijk me winst verspeel, en gewoon dagen voor niks heb getraded. terwijl ik dondersgoed weet dat dit winstgevend is.


hebben jullie tips hoe je ervoor kan zorgen dat de focus hoog blijft, en je niet meer overhaast domme beslissingen maakt. het is een gekke vraag, maar iedereen heeft hier mee te maken gehad als je jarenlang wed, is dit bij jullie nog steed zo ,of hoe heb je hier een positieve draai van kunnen maken?


ben benieuwd naar jullie ervaringen/tips.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar hoihoi90
Country flaghoihoi90 in 1-08-2021 19:34 Voetbal
in 1-08-2021 19:34 Voetbal
12 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Met €200 spelen dan moet je wel stalen ballen hebben.


Ik heb het gisteren ook even geprobeerd met tussen de €30 en de €40 bedragen en het ging opzich redelijk, ik had er alleen 2 fout de een was Ajax, daar had ik mijn verlies nog weten te reduceren naar -€6 maar die andere was een wedstrijd uit Peru en daar vielen in de eerste 4 minuten 2 doelpunten, dat hakt er flink in kan ik je zeggen.


Zijn er competitie die je voorkeur hebben om te spelen of kijk je alleen of de teams over het algemeen snel scoren?


En hoe ga je deze tactiek gebruiken wanneer we betfair niet meer mogen gebruiken?



0 Vind ik leuk's

ja dat wordt gewoon ff zoeken. Of ik moet wachten tot er meer info beschikbaar is of betfair weer terugkomt.


Je moet footystats gebruiken, dat is een goed hulpmiddel voor deze manier van traden. Je kunt precies zien hoeveel % van hun goals gemiddeld valt per minuut.

competities: zuid korea/ china/ belarus dat zijn meestal late starters qua doelpunten wat ik meemaak iig.



0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.