• /
  • Forum /
  • Voetbal /
  • Hoeveel max verdienen om limiet Unibet of Bwin tegen te gaan?

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Hoeveel max verdienen om limiet Unibet of Bwin tegen te gaan?

Hallo daar,


Ik wil dus serieus gaan betten met voetbal maar vraag me af hoeveel je max kan verdienen ongeveer bij bookmakers als unibet, bwin, betway etc, grotere bookmakers


Stel dat ik in een maand rond de 2000/3000 verdien gemiddeld , met uiteraard slechtere weken en betere weken/maanden ertussen, zou dit teveel zijn en zou ik dan een limiet kunnen krijgen? Heb namelijk gelezen dat bij recreatief betten niet zo snel een limiet word gegeven bij grotere bookmakers, maar meer bij surebetten, daarom hanteer ik altijd zelfde stake rond de 50/100/150 etc

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar delanoplatina
Country flagdelanoplatina in 14-04-2021 00:37 Voetbal
in 14-04-2021 00:37 Voetbal
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Dit weet je nooit en verschilt heel erg per bookmaker.

Zulke stakes zijn niet heel hoog bij de grote bookmakers. Het ligt er wel aan op welke markten je dit doet. Met dit soort stakes bets plaatsen op intervallen , corners , kaarten , speler bets......dan zal je eerder een persoonlijk limiet krijgen als je hier 2 tot 3 k per maand mee pakt. Hier liggen de maximale inzet limieten een stuk lager. Zit je op de grotere markten zoals 1x2 / overs-unders / Asian handicaps / DC of DNB dan zal het iets langer kunnen duren omdat de marges wat groter zijn in deze markten. Ik denk dat je 2 a 3k per maand gemiddeld niet heel lang volhoudt bij de meeste bookmakers. Ook de grote jongens niet. Dit valt op voorhand alleen niet te voorspellen.

0 Vind ik leuk's

Alright, ik ga sowieso met 3/4 bookmakers spelen, en bets verdelen, speel altijd met de wat hogere markten zoals onder/boven , btts etc


Hoeveel denk jij van als je dit per maand verdiend krijg je niet zomaar een limiet? 1k ofs per bookmaker?

0 Vind ik leuk's


Gewoon op de Betfair Exchange je winsten halen. Daar wordt je niet gelimiteerd.

En hier natuurlijk een topic openen met tips zodat we soms mee kunnen profiteren. Graag alleen in de goede weken.

2 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Dit valt niet te voorspellen met hoeveel winst de bookies jou een persoonlijk limiet opleggen.

Wil je zeker zijn dat je geen persoonlijk limiet krijgt, dan moet je gaan betten bij exchanges en Asians via een broker.

0 Vind ik leuk's

Zijn er meer mensen die bij Betfirst bij vrijwel elke weddenschap de melding krijgen Max Winnings Allowed: 1.15 €.

In de livechat willen meerdere medewerkers niet helpen en wordt er gereageerd met standaardreacties:

Wanneer je deze melding ontvangt hebben de bookmakers een limiet op deze markt gelegd. Dit hoeft niet op alle markten te zijn en kan na verloop van tijd ook weer weggaan. Helaas hebben wij hier geen invloed op en kunnen wij dit ook niet voor je aanpassen.

0 Vind ik leuk's

Ik heb dat ook voor bij bwin @rijkworden, gewoon door het feit dat ik ze eens te slim afgeweest ben 😅

0 Vind ik leuk's


Zo werken de meeste bookmakers. Ze zetten een limiet als ze niet aan je kunnen verdienen. Je moet ook oppassen niet alleen de promoties te spelen, maar ook een deel van je reguliere bets. Ik heb nog niet meegemaakt dat een bookmaker limieten heeft opgeheven. Het is niet bij elke bookmaker logisch welke limiet ze je geven op inzet en/of exposure. Soms kan VW je (misschien) helpen omdat ze een andere relatie met een bookmaker hebben.

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

@caantjes Haha met kk en AA win je ook niet altijd 😜

0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.