Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Inzet verdubbelen na verloren bet

Ik zet iedere EK-wedstrijd in op 0-0 bij rust. Dat is tot nu toe al bij 5 van de 8 wedstrijden voorgekomen en komt statistisch gezien ook het vaakst voor. (Op het vorige EK in bijna de helft van de wedstrijden.) De quotering ligt steeds rond de 2.5. Als het bij een wedstrijd géén 0-0 bij rust staat, verdubbel ik mijn inzet voor de volgende wedstrijd. Tot nu toe werkt het. Maar heeft iemand ervaring met deze tactiek en is dit lonend op de lange termijn?

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar FromSouth
Country flagFromSouth in 14-06-2021 16:44 Voetbal
in 14-06-2021 16:44 Voetbal
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Het gaat goed zolang het goed gaat. De kans is klein dat je het bijvoorbeeld 8x achter elkaar fout hebt maar de kans is zeker aanwezig.


in dat geval moet je diepe zakken hebben om je eerste inleg goed te hebben.


25 + 50 + 100 + 200 + 400 + 800 + 1600 + 3200 maakt 6375 euro. Vooral de laatste paar keer zal je niet lekker op de bank zitten.


Het moet vooral leuk blijven.

1 Vind ik leuk's

Dat hangt ervan af hoe vaak je kan verdubbelen he, met wat pech komt er een reeks van foute bets en gaat je telkens verdubbelde inzet hoog oplopen tot je niet meer kan verdubbelen

1 Vind ik leuk's
2 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.

probleem is dat bookmakers limieten hebben tot 1000€ (sommigen meer) dus gaat nooit echt lukken

0 Vind ik leuk's

Je zou natuurlijk bij een betting exchange zoals Betfair terecht kunnen.


Maar zoals Kwaak hierboven al schreef is het verdubbelingssysteem gedoemd om te mislukken. Niet doen!

0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.