Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Italiaanse Serie A 2012-2013

Llorente, Dzeko & Van Persie:

Which of these players will move to the Serie A before 01-09-2012? Two of them: 1/10 @25.00 (Betsson)

Weddenschap is te vinden onder Italië -> Italy Specials. Van Persie lijkt geen oren te hebben naar een overgang naar de Serie A, dus die valt af. Juventus zoekt nog een afmaker en is volgens Marca al in onderhandeling met Llorente. Athletic de Bilbao wil haar sterspeler eigenlijk niet van de hand doen, maar omdat Llorente zijn contract niet wil verlengen kiest de club wellicht eieren voor haar geld. Zijn contract loopt volgende zomer af. Dzeko lijkt bij Man City op een dood spoor te zitten en wil eigenlijk graag weg. Hij solliciteerde afgelopen week openlijk naar een transfer richting Italië. AC Milan zoekt nog een vervanger voor Ibrahimovic, dus wie weet.
Deze bet is natuurlijk allerminst een zekerheidje, maar de odd is voor mij hoog genoeg om er een unit aan te wagen.
Llorente: http://www.marca.com/2012/08/12/futbol/equipos/athletic/1344766398.html
Dzeko: http://www.goal.com/en-us/news/86/italy/2012/08/05/3288713/dzeko-reveals-serie-a-ambition
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeroenunibet81
Country flagjeroenunibet81 in 13-08-2012 18:08 Voetbal
in 13-08-2012 18:08 Voetbal
29 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
llorente gaat denk ik niet naar Italie hoor, wat heeft hij in die competitie te zoeken? Daarnaast speelt er nauwelijks een Spaanse aanvaller in de serie a en dan ga je zeker niet naar het grauwe Turijn denk ik :p
0 Vind ik leuk's
Als voorzitter van een Italiaanse club zou ik nooit een Spanjaard halen'
Dinsdag, 14 augustus 2012 om 17:00
Juventus is al wekenlang op zoek naar een nieuwe topspits en wil werk gaan maken van de komst van Fernando Llorente. De aanvaller van Athletic Bilbao heeft laten weten dat hij zijn tot 2013 doorlopende contract in Baskenland niet wil verlengen en Juve heeft er twintig miljoen euro voor over om Llorente naar Turijn te halen. Ernesto Bronzetti zet daar zijn vraagtekens bij.
/
De zaakwaarnemer, die vaak wordt ingezet bij deals tussen Spaanse en Italiaanse clubs, vraagt zich hardop af of Llorente wel zou slagen bij Juve: "Spaanse spelers zijn nog nooit geslaagd in de Italiaanse Serie A", zei Bronzetti tegen Sky Italia. "Ik weet niet hoe het komt, maar het is gewoon zo. José Angel en Bojan Krkic waren vorig seizoen geen succes bij AS Roma en Gaizka Mendieta was in het verleden een flop bij Lazio."
"Mocht Juventus Llorente halen, dan hoop ik dat hij het goed zal doen", vervolgde Bronzetti. "Maar als ik een voorzitter van een Italiaanse club zou zijn, dan zou ik nooit een Spaanse speler halen. En dat is niet gemakkelijk voor mij om te zeggen, zoals je zal begrijpen." De 27-jarige Llorente speelde tot dusver 236 competitiewedstrijden voor Athletic Bilbao, waar hij uitgroeide tot Spaans international, en wist daarin 81 keer te scoren.
0 Vind ik leuk's
Any Italian Serie A team to be deducted points before the 2013-2014 season due to matchfixing? Yes, 7/10 @1.70 (Betsson)
Ik vond deze weddenschap wat vaag geformuleerd (ik vond het woord 'before' nogal verwarrend), maar de vriendelijke dame van de Betsson-chat heeft het voor me uitgezocht en me verzekerd dat het puur om dit seizoen, 2012/2013, draait. De email en de chat-sessie hiervan heb ik uiteraard netjes bewaard.
Napoli zit op hete kolen en krijgt binnenkort te horen of het, en zo ja hoeveel, punten in moet leveren in verband met match fixing ruim twee jaar geleden. Gianello, de toenmalige doelman, heeft al bekend. De verwachting is dan ook dat Napoli een of twee punten in zal moeten leveren.
http://forzaitalianfootball.com/2012/12/napoli-to-be-handed-two-point-penalty/
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Hèhhèh, geniaal (y)
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
Palermo - Inter:
Ilicic to score: 3/10 @3.75 (Unibet)
Ilicic is overduidelijk de man in vorm bij de Sicilianen. De Serviër stond de laatste 4 wedstrijden telkens op het scorebord. Die treffers komen Palermo goed van pas, want de club zal nog alle zeilen bij moeten zetten om degradatie te ontlopen.
Vanmiddag komt een gehavend Inter op bezoek. De club uit Milaan wordt nog altijd geteisterd door een blessuregolf. Palacio (a, 25/12), Cassano (a, 27/8), Gargano (m, 28/0), Nagatomo (v, 23/0), Cambiasso (m, 29/3), Guarin (m, 28/4), Milito (a, 20/9) en Stankovic (m, 3/0) zijn er sowieso niet bij, terwijl Samuel (v, 16/1) een twijfelgeval is. Palermo hoeft alleen de geschorste Dossena (v, 10/0) te missen.
Palermo moet in staat zijn om het dit Inter knap lastig te maken. Ilicic zal ongetwijfeld zijn kansen weer krijgen. Hopelijk weet hij er daar eentje van te benutten!
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
Palermo - Inter:
Ilicic to score: 3/10 @3.75 (Unibet)
Ilicic is overduidelijk de man in vorm bij de Sicilianen. De Serviër stond de laatste 4 wedstrijden telkens op het scorebord. Die treffers komen Palermo goed van pas, want de club zal nog alle zeilen bij moeten zetten om degradatie te ontlopen.
Vanmiddag komt een gehavend Inter op bezoek. De club uit Milaan wordt nog altijd geteisterd door een blessuregolf. Palacio (a, 25/12), Cassano (a, 27/8), Gargano (m, 28/0), Nagatomo (v, 23/0), Cambiasso (m, 29/3), Guarin (m, 28/4), Milito (a, 20/9) en Stankovic (m, 3/0) zijn er sowieso niet bij, terwijl Samuel (v, 16/1) een twijfelgeval is. Palermo hoeft alleen de geschorste Dossena (v, 10/0) te missen.
Palermo moet in staat zijn om het dit Inter knap lastig te maken. Ilicic zal ongetwijfeld zijn kansen weer krijgen. Hopelijk weet hij er daar eentje van te benutten!

(y)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
jeroenunibet81:
Palermo - Inter:
Ilicic to score: 3/10 @3.75 (Unibet)
Ilicic is overduidelijk de man in vorm bij de Sicilianen. De Serviër stond de laatste 4 wedstrijden telkens op het scorebord. Die treffers komen Palermo goed van pas, want de club zal nog alle zeilen bij moeten zetten om degradatie te ontlopen.
Vanmiddag komt een gehavend Inter op bezoek. De club uit Milaan wordt nog altijd geteisterd door een blessuregolf. Palacio (a, 25/12), Cassano (a, 27/8), Gargano (m, 28/0), Nagatomo (v, 23/0), Cambiasso (m, 29/3), Guarin (m, 28/4), Milito (a, 20/9) en Stankovic (m, 3/0) zijn er sowieso niet bij, terwijl Samuel (v, 16/1) een twijfelgeval is. Palermo hoeft alleen de geschorste Dossena (v, 10/0) te missen.
Palermo moet in staat zijn om het dit Inter knap lastig te maken. Ilicic zal ongetwijfeld zijn kansen weer krijgen. Hopelijk weet hij er daar eentje van te benutten!

anytime 2.50 maar op Williamhill :P , neem een klein gokje Ilicic first @6.50
0 Vind ik leuk's
20.45 uur:
Balotelli (Milan) to score @ 1.95 (Tipico) 4/10
Milan-Catania. Milan heeft eigenlijk nog maar 1 doel deze competitie en dat is de derde plek (voorronde CL) vasthouden. Voor Catania lijkt het seizoen over te zijn. Ze hebben nog een heel kleine kans om zich te kwalificeren voor de EL maar daarvoor moeten de overige teams (Lazio, AS Roma, Inter en Udinese) nog behoorlijk wat punten laten liggen.
Belangrijkste reden voor deze bet is het ontbreken van veel verdedigende spelers bij Catania. Vanavond moeten ze naar San Siro zonder de volgende spelers:
* Andujar, keeper, 2970 minuten
* Spolli, centrale verdediger, 2176 minuten
* Alvarez, rechtsback, 2155 minuten
* Bellusci, centrale verdediger, 1902 minuten
Hierdoor zal de vermoedelijke verdediging van vandaag bestaan uit:
Izco/Potenza-Legrottaglie-Rolin-Marchese
Izco, middenvelder, 2359 minuten
Potenza, rechtsback, 13 minuten
Legrottaglie, centrale verdediger, 2164 minuten
Rolin, centrale verdediger, 546 minuten
Marchese, linksback, 2475 minuten
Verdediging in de laatste 5 wedstrijden:
21/04:
Bellusci-Legrottaglie-Spolli-Marchese (2 missings)
14/04:
Alvarez-Bellusci-Spolli-Marchese (3 missings)
07/04:
Alvarez-Bellusci-Spolli-Marchese (3 missings)
30/03:
Alvarez-Bellusci-Legrottaglie-Marchese (2 missings)
16/03
Alvarez-Bellusci-Legrottaglie-Marchese (2 missings)
Met name op de rechtsbackpositie en centraal achterin moeten ze nodig improviseren. Daarbij komt nog eens dat eerste keeper Andujar ontbreekt. Reservekeeper Frison (0 speelminuten in Serie A dit jaar) zal hoogstwaarschijnlijk het doel gaan verdedigen. Niet bepaald een ideale situatie wanneer je als ploeg op bezoek moet bij AC Milan. Milan mist ook enkele spelers, onder andere eerste keeper Abbiati en verdediger Zapata. Niet echt spelers die invloed hebben op het wel of niet scoren van Balotelli.
Balotelli is terug in Italië en maakt indruk. Met 7 goals in 695 minuten (gem. 1 per 99 minuten) presteert hij beter dan verwacht. 5 van de 7 goals maakte hij in thuiswedstrijden, sterker in de 3 thuiswedstrijden die hij speelde bij Milan wist hij in al deze wedstrijden te scoren. Bovendien neemt hij ook de penalties.
Een mooie gelegenheid om weer eens bet te plaatsen bij Tipico. 4 units op Balotelli to score @ 1.95. GL!
0 Vind ik leuk's
thomfr12:

anytime 2.50 maar op Williamhill :P , neem een klein gokje Ilicic first @6.50

Heeft nog goed uitgepakt volgens livescore :P
0 Vind ik leuk's
Pluk het moment, want een hele dag lukt je toch niet!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.