Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Italiaanse Serie A 2012-2013

Llorente, Dzeko & Van Persie:

Which of these players will move to the Serie A before 01-09-2012? Two of them: 1/10 @25.00 (Betsson)

Weddenschap is te vinden onder Italië -> Italy Specials. Van Persie lijkt geen oren te hebben naar een overgang naar de Serie A, dus die valt af. Juventus zoekt nog een afmaker en is volgens Marca al in onderhandeling met Llorente. Athletic de Bilbao wil haar sterspeler eigenlijk niet van de hand doen, maar omdat Llorente zijn contract niet wil verlengen kiest de club wellicht eieren voor haar geld. Zijn contract loopt volgende zomer af. Dzeko lijkt bij Man City op een dood spoor te zitten en wil eigenlijk graag weg. Hij solliciteerde afgelopen week openlijk naar een transfer richting Italië. AC Milan zoekt nog een vervanger voor Ibrahimovic, dus wie weet.
Deze bet is natuurlijk allerminst een zekerheidje, maar de odd is voor mij hoog genoeg om er een unit aan te wagen.
Llorente: http://www.marca.com/2012/08/12/futbol/equipos/athletic/1344766398.html
Dzeko: http://www.goal.com/en-us/news/86/italy/2012/08/05/3288713/dzeko-reveals-serie-a-ambition
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeroenunibet81
Country flagjeroenunibet81 in 13-08-2012 18:08 Voetbal
in 13-08-2012 18:08 Voetbal
29 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
snka2511:
thomfr12:

anytime 2.50 maar op Williamhill :P , neem een klein gokje Ilicic first @6.50

Heeft nog goed uitgepakt volgens livescore :P

haha mooi :), bedankt voor de tip jeroen
0 Vind ik leuk's
15.00 uur:
Di Natale (Udinese) to score @ 1.95 (Tipico) 4/10
Udinese-Atalanta. Er zijn een aantal redenen waarom ik deze bet speel.
1. Motivatie
Met nog 2 wedstrijden te gaan staat Udinese momenteel op de belangrijke 5e plek (EL voetbal). AS Roma en Lazio staan beiden 2 punten achter Udinese. Na vandaag speelt Udinese nog uit bij Inter, wat geen gemakkelijke opgave is. AS Roma heeft het zwaarste programma van de 3 en speelt nog uit bij AC Milan en thuis tegen Napoli. Lazio neemt het thuis op tegen Sampdoria en uit tegen Cagliari. Vandaag is dus een 'must win' wedstrijd voor Udinese om de voorsprong te behouden. Atalanta speelt nergens meer voor aangezien ze veilig staan.
2. Blessures/schorsingen
Udinese kent geen noemenswaardige missings in aanloop naar deze wedstrijd. Atalanta daarentegen moet een flink aantal spelers missen, te weten:
* Stendardo, verdediger, 2544 minuten
* Raimondi, verdediger/middenvelder, 2040 minuten
* Cigarini, middenvelder, 2172 minuten
* Biondini, middenvelder, 1694 minuten
* Cazzola, middenvelder, 945 minuten
* Denis, aanvaller, 3031 minuten
3. Di Natale
Di Natale is een absolute held maar in oktober wordt hij al 36 jaar. In de Italiaanse media verschenen in de afgelopen maanden berichten dat hij aan het denken was om aan het eind van het seizoen te stoppen. Het trainen zou hem steeds zwaarder vallen. Dit in ogenschouw nemende is de kans dus aanwezig dat hij vandaag zijn laatste thuiswedsrijd speelt voor Udinese. Iets wat hem net dat extra beetje motivatie en prestatiedrang kan geven. Hij is ook degene die de penalties neemt bij Udinese. Om zijn heldenstatus nog even toe te lichten even wat statistieken uit de laatste seizoenen:
* 2012/2013
20 goals in 2529 minuten (gem. 1 goal per 126 minuten)
* 2011/2012
23 goals in 3055 minuten (gem. 1 goal per 132 minuten)
* 2010/2011
28 goals in 2938 minuten (gem. 1 goal per 104 minuten)
* 2009/2010
29 goals in 3010 minuten (gem. 1 goal per 104 minuten)
0 Vind ik leuk's
Speel Di Natale to score mee. Goede onderbouwing bedankt!
0 Vind ik leuk's
Goal in de 44e minuut (y) .
0 Vind ik leuk's
Lekker ja! Thanks voor de tip!
0 Vind ik leuk's
Carlos Tevez's Next Club After Man City: Juventus, 3/10 @17.00 (BetVictor)
Tevez heeft nog in Engeland nog maar een contractjaar te gaan en zal waarschijnlijk deze zomer vertrekken. Monaco leek de beste papieren te hebben, maar volgens Gazzetta dello Sport zou de Argentijn de Monegasken hebben afgewezen en op weg zijn naar Juventus. Marotta, de directeur van de Oude Dame, geeft toe al gesproken te hebben met Tevez' zaakwaarnemer.
Transferbets zijn natuurlijk altijd koffiedik kijken, maar tegen deze odd wil ik er wel 3 units aan wagen! :)
http://www.fanatix.com/news/manchester-city-striker-rejects-monaco-as-agent-flies-out-to-turin/119597/
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Morgen 18.00 uur:
Lazio-Roma: De Rossi to get booked @ 2.58 (Unibet / Expekt) 5/10
Hele mooie odd met de nodige value als je het mij vraagt. De Romeinse derbies zijn altijd harde wedstrijden waarin veel kaarten (gele en rode) vallen. De Rossi is een jongen uit Lido di Ostia (badplaats van Rome) en speelt al zijn gehele carrière bij AS Roma. Bij veel spelers is clubliefde ver te zoeken maar De Rossi is naast speler ook supporter. Hij heeft in de media de supporters opgeroepen om zich te gedragen en heeft aangegeven het goede voorbeeld te willen geven. Sja, mooie woorden maar wanneer het er echt om gaat zal hij echt niet zijn been terug gaan trekken.
In 5 van de laatste 6 wedstrijden die De Rossi tegen Lazio speelde kreeg hij een kaart. Scheidsrechter is Orsato en hij geeft behoorlijk wat kaarten.
Orsato in Serie A:
* 2012/2013:
117 kaarten in 18 wedstrijden (gem. 6,5 kaart per wedstrijd)
- 2 wedstrijden Roma (De Rossi beide wedstrijden geel)
* 2011/2012:
84 kaarten in 17 wedstrijden (gem. 5 kaarten per wedstrijd)
- 3 wedstrijden Roma (De Rossi 2 van de 3 wedstrijden geel)
0 Vind ik leuk's
rapido768:
Morgen 18.00 uur:
Lazio-Roma: De Rossi to get booked @ 2.58 (Unibet / Expekt) 5/10
Hele mooie odd met de nodige value als je het mij vraagt. De Romeinse derbies zijn altijd harde wedstrijden waarin veel kaarten (gele en rode) vallen. De Rossi is een jongen uit Lido di Ostia (badplaats van Rome) en speelt al zijn gehele carrière bij AS Roma. Bij veel spelers is clubliefde ver te zoeken maar De Rossi is naast speler ook supporter. Hij heeft in de media de supporters opgeroepen om zich te gedragen en heeft aangegeven het goede voorbeeld te willen geven. Sja, mooie woorden maar wanneer het er echt om gaat zal hij echt niet zijn been terug gaan trekken.
In 5 van de laatste 6 wedstrijden die De Rossi tegen Lazio speelde kreeg hij een kaart. Scheidsrechter is Orsato en hij geeft behoorlijk wat kaarten.
Orsato in Serie A:
* 2012/2013:
117 kaarten in 18 wedstrijden (gem. 6,5 kaart per wedstrijd)
- 2 wedstrijden Roma (De Rossi beide wedstrijden geel)
* 2011/2012:
84 kaarten in 17 wedstrijden (gem. 5 kaarten per wedstrijd)
- 3 wedstrijden Roma (De Rossi 2 van de 3 wedstrijden geel)

Odd is inmiddels gezakt naar 2.10.. je hebt aardig wat volgers zo te zien (a)
0 Vind ik leuk's
Inderdaad, speelde hem gisteren nog voor 2.20 maar daalt hard altijd nadat jij getipt hebt :D
0 Vind ik leuk's
Ik plaats de bets ook nog ergens anders voordat ik ze hier plaats dus dat helpt ook wel mee. Verder is de markt voor kaarten / to score bets vrij klein dus die zullen in de regel sneller dalen :).
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.