Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Jupiler League 2010/2011

Dit forum topic is bedoeld voor de Jupiler League seizoen 2010/2011
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wedden
Country flagwedden in 13-07-2010 07:36 Voetbal
in 13-07-2010 07:36 Voetbal
88 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
TIP: voor vanavond bij Interwetten (andere bookmakers weet ik niet) is de quote voor Cambuur thuis tegen AGOVV 1.55! Bij AGOVV is Chadli vertrokken dus de sterkhouder is verdwenen. Cambuur geldt toch als kampioenskandidaat en daarom is de notering van 1.55 zeker aantrekkelijk te noemen. Cambuur speelt ook nog eens thuis en het stadion zit altijd vol.

Verder speelt Zwolle thuis tegen Veendam, ook die notering is 1.55 voor Zwolle. In principe is deze wedstrijd een prooi voor Zwolle, maar gezien de vorige wedstrijd en de vorm daarvan blijf ik toch van deze wedstrijd af.
0 Vind ik leuk's
[quote]TIP: voor vanavond bij Interwetten (andere bookmakers weet ik niet) is de quote voor Cambuur thuis tegen AGOVV 1.55! Bij AGOVV is Chadli vertrokken dus de sterkhouder is verdwenen. Cambuur geldt toch als kampioenskandidaat en daarom is de notering van 1.55 zeker aantrekkelijk te noemen. Cambuur speelt ook nog eens thuis en het stadion zit altijd vol.

Verder speelt Zwolle thuis tegen Veendam, ook die notering is 1.55 voor Zwolle. In principe is deze wedstrijd een prooi voor Zwolle, maar gezien de vorige wedstrijd en de vorm daarvan blijf ik toch van deze wedstrijd af.

Ik heb deze reeds afgesloten voor 1,50 bij Bwin!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
jammer dat sparta niet won.. ene x winnen ze met 12 - 1 en de week erop gaan ze met 3-0 onderuit tegen RBC.. het maakt het voetbal leuk en spannend, maar me bets worden op deze manier wel anaal gepenetreerd..
0 Vind ik leuk's
Forza Inter
[quote]Ik heb het idee dat je online veel winst kunt maken door te wedden op Jupiler League wedstrijden. Deze week heb ik bijvoorbeeld gebruik gemaakt van de wedstrijden Veendam - GAE en Fortuna - Den Bosch. Kreeg 2.9 voor GAE en 2.2 voor Den Bosch. Ik verwachtte dat ze beiden redelijk makkelijk zouden winnen en dat hebben ze ook gedaan. Ruim gewonnen zelfs. Nu heb ik de odds van die hele week meteen nagekeken. Ik krijg het idee dat de mensen op Betfair geen idee hebben hoe de Jupiler League in elkaar zit. Je kunt relatief hoge odds vangen voor redelijk voorspelbare wedstrijden! Voor morgen (of eigenlijk vandaag; ik schrijf dit om 2:19) kun je 1.50 vangen voor Zwolle tegen Maastricht. Wat in mijn ogen een makkelijk potje zal worden. Behoorlijk odds. Iemand dit ook opgevallen?

Hier zal ik maar eens op letten! Ik heb wel gezien dat ik het vorige seizoen goed geld kon verdienen aan de lage engelse divisies, statistieken zijn te betijken op soccervista. Krijg je gemakkelijk voor een "zekerheidje" 1,70.
0 Vind ik leuk's
Forza Inter
[quote]Hier zal ik maar eens op letten! Ik heb wel gezien dat ik het vorige seizoen goed geld kon verdienen aan de lage engelse divisies, statistieken zijn te betijken op soccervista. Krijg je gemakkelijk voor een "zekerheidje" 1,70.

Ik ben weinig verstand van de lagere engelse divisies. Als je er één (of meer) tegenkomt...laat je het dan weten? Je was er trouwens vroeg bij wydad :)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Hoop toch dat FC Emmen nu eens een x weer hoge ogen gaat gooien heb dr weinig vertrouwen in
0 Vind ik leuk's
Mijn bets voor de vrijdag:
Sparta - Fortuna 1 (handicap 0:1)
GAE - Helmond 1

Beide apart ;)
0 Vind ik leuk's
GAE - Helmond doe ik met je mee voor 1,95 bij Bwin.

Helmond sport heeft dit seizoen 3x gewonnen maar niet overtuigend: 3x met 1-0. Go Ahead Eagles verloor de eerste thuiswedstrijd met 1-2 van Sparta om daarna 2x te winnen van Veendam (1-4) en Almere City (1-2): beiden uitwedstrijden.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
GAE - Helmond 1 heb ik ook staan ! :)
0 Vind ik leuk's
[quote] Ik ben weinig verstand van de lagere engelse divisies. Als je er één (of meer) tegenkomt...laat je het dan weten? Je was er trouwens vroeg bij wydad :)

ja is prima! haha heb ik vaker, komt de slaap gewoon niet :p hele nacht comedy central kijken en dan komt dora :P maar dan ga ik ma weer op laptop vandaar zo vroeg:P
0 Vind ik leuk's
Forza Inter

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.