Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Jupiler League 2010/2011

Dit forum topic is bedoeld voor de Jupiler League seizoen 2010/2011
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wedden
Country flagwedden in 13-07-2010 07:36 Voetbal
in 13-07-2010 07:36 Voetbal
88 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[quote]Ik heb het idee dat je online veel winst kunt maken door te wedden op Jupiler League wedstrijden. Deze week heb ik bijvoorbeeld gebruik gemaakt van de wedstrijden Veendam - GAE en Fortuna - Den Bosch.

Kreeg 2.9 voor GAE en 2.2 voor Den Bosch. Ik verwachtte dat ze beiden redelijk makkelijk zouden winnen en dat hebben ze ook gedaan. Ruim gewonnen zelfs.

Nu heb ik de odds van die hele week meteen nagekeken. Ik krijg het idee dat de mensen op Betfair geen idee hebben hoe de Jupiler League in elkaar zit. Je kunt relatief hoge odds vangen voor redelijk voorspelbare wedstrijden!

Voor morgen (of eigenlijk vandaag; ik schrijf dit om 2:19) kun je 1.50 vangen voor Zwolle tegen Maastricht. Wat in mijn ogen een makkelijk potje zal worden. Behoorlijk odds.

Iemand dit ook opgevallen?

Welkom op voetbalwedden Verloo. Interessant verhaal over de Jupiler League. Omdat zelf mijn specialiteit niet in de Jupiler League ligt kan ik hier moeilijk over meepraten. Wel heb ik regelmatig gehoord dat de quotes voor de Jupiler League behoorlijk hoog liggen maar dat de wedstrijden vaak wat onvoorspelbaarder zijn. En de Jupiler League schijnt erg populair te zijn onder Chinezen. Wellicht is de reden die jij aanvoert ook de reden dat er zoveel Chinezen wedden op wedstrijden uit de Jupiler League.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote]Welkom op voetbalwedden Verloo. Interessant verhaal over de Jupiler League. Omdat zelf mijn specialiteit niet in de Jupiler League ligt kan ik hier moeilijk over meepraten. Wel heb ik regelmatig gehoord dat de quotes voor de Jupiler League behoorlijk hoog liggen maar dat de wedstrijden vaak wat onvoorspelbaarder zijn. En de Jupiler League schijnt erg populair te zijn onder Chinezen. Wellicht is de reden die jij aanvoert ook de reden dat er zoveel Chinezen wedden op wedstrijden uit de Jupiler League.

Haha, de beruchte Bel-Chinezen. Dat van het onvoorspelbare is gedeeltelijk waar. Vaak hangt het succes van Jupiler League teams af van 1 of 2 spelers die er eigenlijk niet thuis horen. Als zo'n speler dan geblesseerd is of geschorst, komt het vaak voor dat er een "onverwachte" uitslag uit de bus komt.

Dat zijn juist de momenten om een gokje te wagen. Als een topspeler niet mee kan doen in een wedstrijd neem ik vaak een gokje op de tegenpartij waar je dan vaak een 5 tot 10 quotering voor kunt krijgen. Werkt voor mij behoorlijk goed kan ik je vertellen.

Ik wed met name op Premier League, Eredivisie en europa league + Champions League. Maar als ik mijn overzicht erbij haal zie ik dat ik met de Jupiler League de meeste winst heb behaald. Volgens mij is het niet zo dat ik meer verstand heb van de Jupiler League dan van die andere competities. In tegendeel denk ik persoonlijk. Of ik heb 1.5 jaar lang gewoon het meest geluk gehad in die competitie, wat mij ook onwaarschijnlijk lijkt :p Het moet dus liggen aan de quoteringen.
0 Vind ik leuk's
[quote]
Voor morgen (of eigenlijk vandaag; ik schrijf dit om 2:19) kun je 1.50 vangen voor Zwolle tegen Maastricht. Wat in mijn ogen een makkelijk potje zal worden. Behoorlijk odds.

Iemand dit ook opgevallen?
1.50 vind ik erg laag. Heb de afgelopen 10 seizoenen seizoenkaart van de plaatselijke FC (Zwolle dus) gehad, Zwolle heeft het traditioneel erg lastig tegen MVV. Met als uitschieter 2006/2007 toen er thuis met 7-0 werd gewonnen, sindsdien thuis niet meer gewonnen van MVV. Ik verwacht wel dat Zwolle wint maar een makkelijk potje zal het niet worden denk ik.
0 Vind ik leuk's
Ik ben er van overtuigd :p We zullen zien ofcourse...
0 Vind ik leuk's
[quote]1.50 vind ik erg laag. Heb de afgelopen 10 seizoenen seizoenkaart van de plaatselijke FC (Zwolle dus) gehad, Zwolle heeft het traditioneel erg lastig tegen MVV. Met als uitschieter 2006/2007 toen er thuis met 7-0 werd gewonnen, sindsdien thuis niet meer gewonnen van MVV. Ik verwacht wel dat Zwolle wint maar een makkelijk potje zal het niet worden denk ik.

Ga je er vanavond ook heen?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
@verloo, ik zal er eens op letten komende weken, ben zelf ook erg geintresseerd in de Jupiler league, met inzetten en gewoon het voetbal. Vorige week viel mij vooral Go Ahead Eagles op. Was zelf de week eerder naar Telstar-Veendam geweest. En dat Veendam was echt meer dan slecht, bedroevend gewoon. En kreeg op bwin 2.5, had hem ook als tip op de site gezet, want die was meer dan zeker.

Vanavond op Zwolle, ben benieuwd, denk dat het wel gaat lukken.
0 Vind ik leuk's
[quote]

Ga je er vanavond ook heen?

Helaas is het ivm mijn studie dit seizoen onmogelijk om een seizoenkaart te halen (ik studeer in Nijmegen). Ben er dus vanavond niet heen gegaan maar kijk wel live via internet. Ook volg ik alles op de voet van Zwolle en zal dit seizoen wel af en toe een wedstrijdje mee pikken.
0 Vind ik leuk's
[quote]Helaas is het ivm mijn studie dit seizoen onmogelijk om een seizoenkaart te halen (ik studeer in Nijmegen). Ben er dus vanavond niet heen gegaan maar kijk wel live via internet. Ook volg ik alles op de voet van Zwolle en zal dit seizoen wel af en toe een wedstrijdje mee pikken.

Staat nog steeds 0-0....nog half uurtje te spelen.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Terechte 0-0, was wel enigszins te verwachten. Toch had ik ook wat geld op Zwolle staan, maar dat was eigenlijk meer hoop dan wijsheid. Maar je weet maar nooit...
0 Vind ik leuk's
[quote]Terechte 0-0, was wel enigszins te verwachten. Toch had ik ook wat geld op Zwolle staan, maar dat was eigenlijk meer hoop dan wijsheid. Maar je weet maar nooit...

Had ook wat geld op Zwolle staan. 0-0 was wel heel erg teleurstellend, je zou er maar gezeten hebben en er geld voor hebben betaald ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.