Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Seizoensweddenschap

Ik wil voor volgend voetbalseizoen inzetten op de mogelijke kampioenen per competitie, hierbij mijn kansen spreiden tussen twee teams per competitie. Ik wil dit doen voor 7 competities en weet dat je hier de formule 2^7 op moet loslaten, dus 2 per competitie die ik als potentiële kampioen inschat. Dit betekent dat er 128 mogelijke combinaties ontstaan waarbij elk scenario is meegenomen. Mocht er een door mij niet gekozen 'outsider' kampioen worden is het verhaal gelijk klaar natuurlijk, maar hoe maak ik alle mogelijke combinaties zoals hierboven beschreven? Voorbeeld kampioenen:


Ajax of Feyenoord

Manchester United of Manchester City

Real Madrid of Barcelona

Etc...


Hoe maak je dan een combinatie dat je alle mogelijke scenarios in beeld hebt en daarmee kan inzetten? Misschien een achterlijke vraag maar probeer het toch!;p



 


0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar WallieWalnoot
Country flagWallieWalnoot in 16-05-2023 20:42 Voetbal
in 16-05-2023 20:42 Voetbal
1 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Hallo Wallie,


Eerlijk gezegd begrijp ik je vraag niet helemaal. Wil je weten wie in onze ogen de twee topfavorieten zijn van de zeven grote Europese competities? Of wil je weten hoe je je inzet zou moeten verdelen?


Het antwoord op die laatste vraag is vrij simpel, namelijk je totale inzet gedeeld door het aantal mogelijke combinaties. Je kunt je afvragen of deze proefballon dan nog wel de moeite waard is, want in het meest gunstige geval win je slechts één combi en verlies je de rest - en in het geval dat een outsider toeslaat verlies je ze zelfs allemaal.


Daarnaast beperk je je bij het spelen van combi's tot de odds van slechts een bookmaker, waardoor je soms waarschijnlijk genoegen zou moeten nemen met wat lagere odds dan je elders zou kunnen krijgen. Ik denk daarom dat je waarschijnlijk beter af bent met enkele goed doordachte single seizoensweddenschappen. Succes!

3 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.