Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Seizoensweddenschappen 2013/2014

In het begin van het seizoen vind ik het altijd fijn een paar seizoensweddenschappen te plaatsten. Zo kun je een heel seizoen supporteren voor je bet, in plaats van meestal maar 1 match.
Ik heb onlangs €25 gewonnen met een pronostiekenspel, en aangezien ik niets te verliezen heb, ga ik er eens een groot risico mee nemen. Hieronder mijn bet.
Standard kampioen @ 4,00
Olympiakos kampioen @ 1,15
Napoli top 3 @ 1,60
Leverkusen top 4 @ 1,75
QPR top 3 @ 2,30
PSV voor Feyenoord @ 1,20
Chelsea voor Arsenal @ 1,20
Inzet: €25 @ 42,66
Pot. winst: €1066,50
Kleine kans op winst natuurlijk, maar buiten Standard kampioen en QPR top 3 lijkt mij dit een nog niet zo risicovolle bet. Als concurrenten van Standard zie ik natuurlijk vooral Anderlecht, en in iets mindere mate Genk. Van de Engelse Championship ken ik eerlijk gezegd weinig, maar QPR heeft wel geen slechte ploeg en een zeer goede manager aan het hoofd (Redknapp), vandaar dat ik ze in de top 3 verwacht.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar hypnotist86
Country flaghypnotist86 in 14-08-2013 11:02 Voetbal
in 14-08-2013 11:02 Voetbal
43 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Standard is jammer man. Ik heb Standard nog kunnen zetten voor een quotering van 16,00 :)
0 Vind ik leuk's
Mooi Pauken! Dan zit je al bijna aan de helft van mijn combo-odd met slechts 1 single :) Ik dacht voor het seizoen begon dat Club en Standard wel een goede kans maakten, maar heb er toen nog niet op ingezet. Club stelt me voorlopig zwaar teleur, terwijl Anderlecht met hun nieuwe aankopen waarschijnlijk ook weer meedoet voor de titel. Verwacht wel het één en ander van die Servische spits Mitrovic. Al denk ik wel dat ze een iets te jonge ploeg hebben in aanvallend opzicht. Die jonge spelers gaan dit volgens mij geen volledig seizoen volhouden. Maar dat zal afwachten worden...
0 Vind ik leuk's
Die van QPR gaat het natuurlijk never nooit worden, voor de rest allemaal wel goeie denk ik. Al schat ik Anderlecht en Panathinaikos ook aardig in
0 Vind ik leuk's
Waarom zou die van QPR niet lukken Mokuk?
0 Vind ik leuk's
My bad, was vergeten dat QPR gedegradeerd was.. Dan moet het in weze wel lukken
0 Vind ik leuk's
Ik dacht al dat je dat dacht ja :P Maar ik denk dat hij ze beter los had kunnen spelen, dan had hij er nog wat winst aan over gehouden.
0 Vind ik leuk's
Leverkussen en Napoli moeten ook wel lukken lijkt me.
0 Vind ik leuk's
mokum001:
Die van QPR gaat het natuurlijk never nooit worden, voor de rest allemaal wel goeie denk ik. Al schat ik Anderlecht en Panathinaikos ook aardig in

Denk dat Panathinaikos gaat tegenvallen, PAOK is een grotere bedreiging voor Olympiakos maar die zullen 99% zeker kampioen worden. Panathinaikos zit met enorme schulden (wie niet daar in griekenland?) en nu hebben ze die praatzieke coach aangesteld die constant roept dat ze zoals Ajax gaan spelen maar nog niks heeft gepresteerd. Olympiakos heeft ook een - op papier - sterkere selectie, vorig jaar stonden ze na tien wedstrijden al los van de rest, toen werd alleen die Jardim ontslagen omdat hij met de vrouw van de voorzitter naar bed ging.
0 Vind ik leuk's
Pluk het moment, want een hele dag lukt je toch niet!
snka2511:
mokum001:
Die van QPR gaat het natuurlijk never nooit worden, voor de rest allemaal wel goeie denk ik. Al schat ik Anderlecht en Panathinaikos ook aardig in

Denk dat Panathinaikos gaat tegenvallen, PAOK is een grotere bedreiging voor Olympiakos maar die zullen 99% zeker kampioen worden. Panathinaikos zit met enorme schulden (wie niet daar in griekenland?) en nu hebben ze die praatzieke coach aangesteld die constant roept dat ze zoals ajax gaan spelen maar nog niks heeft gepresteerd. Olympiakos heeft ook een - op papier - sterkere selectie, vorig jaar stonden ze na tien wedstrijden al los van de rest, toen werd alleen die Jardim ontslagen omdat hij met de vrouw van de voorzitter naar bed ging.

Wat een baas :d
0 Vind ik leuk's

Bericht gewijzigd door wedden op ma 26 jul. 2021, 09:08
0 Vind ik leuk's
Pluk het moment, want een hele dag lukt je toch niet!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.