Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Seizoensweddenschappen 2013/2014

In het begin van het seizoen vind ik het altijd fijn een paar seizoensweddenschappen te plaatsten. Zo kun je een heel seizoen supporteren voor je bet, in plaats van meestal maar 1 match.
Ik heb onlangs €25 gewonnen met een pronostiekenspel, en aangezien ik niets te verliezen heb, ga ik er eens een groot risico mee nemen. Hieronder mijn bet.
Standard kampioen @ 4,00
Olympiakos kampioen @ 1,15
Napoli top 3 @ 1,60
Leverkusen top 4 @ 1,75
QPR top 3 @ 2,30
PSV voor Feyenoord @ 1,20
Chelsea voor Arsenal @ 1,20
Inzet: €25 @ 42,66
Pot. winst: €1066,50
Kleine kans op winst natuurlijk, maar buiten Standard kampioen en QPR top 3 lijkt mij dit een nog niet zo risicovolle bet. Als concurrenten van Standard zie ik natuurlijk vooral Anderlecht, en in iets mindere mate Genk. Van de Engelse Championship ken ik eerlijk gezegd weinig, maar QPR heeft wel geen slechte ploeg en een zeer goede manager aan het hoofd (Redknapp), vandaar dat ik ze in de top 3 verwacht.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar hypnotist86
Country flaghypnotist86 in 14-08-2013 11:02 Voetbal
in 14-08-2013 11:02 Voetbal
43 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Nog eentje:
Zulte voor Gent (exclusief playoffs) @ 1,80
Atletico Madrid kampioen (exculsief Barca en Real) @ 1,33
Napoli top 3 @ 1,50
Porto kampioen @ 1,62
QPR kampioen @ 3,50
Inzet: €10 @ 20,36
Pot. winst: €203,61
Gent heeft mij weinig kunnen bekoren in de eerste matchen. Ze hebben, vooral in de thuismatchen, al veel geluk gehad tegen veel mindere ploegen zoals Lierse (winst door 2 goals in extra tijd) en Bergen (winst door onterechte penalty). Zulte daarentegen speelt nog altijd zeer goed voetbal en ik zie ze daarom ook weer hoog eindigen dit jaar. Atletico en Napoli zijn voor mij gewoon zeer goede ploegen die hun weddenschappen vrij makkelijk zouden moeten doen lukken. Porto kampioen is een hele hoge odd naar mijn mening. Benfica heeft een mindere ploeg dan vorig jaar, terwijl Porto toch grotendeels dezelfde kwaliteit heeft. Porto staat trouwens na 3 matchen al 5 punten voor op Benfica, wat zeer veel is in Portugal. QPR tot slot is een gokje. Ik had ze in mijn vorige LT-weddenschap in de top 3 gezet, wat natuurlijk meer zekerheid geeft. Ze staan na 5 speeldagen gedeeld op kop met 13 op 15. Op de laatste dag van de transferperiode hebben ze nog Kranjcar en Assou-Ekotto gehaald, toch 2 spelers die Premier League waardig zijn. En met een trainer als Redknapp vind ik dit wel het gokje waard.
0 Vind ik leuk's
Kan me in je uitleg uitstekend vinden. Heb alleen iets minder risico genomen met QPR. Heb gezegd dat ze eindigen in de top 3 wat uiteindelijk neerkomt op een odd van @12,22. Stake: 3/10. Vind het ook wel tof om een aantal ploegen een heel jaar door te volgen hoe ze het gaan doen.
0 Vind ik leuk's
Hm, mijn eerste seizoensbets waren vrij kansloos. Braga, Watford, Milan, Marseille, Galatasaray en Valencia allen al 8 of meer puntenachter en VP scoort niet.
Dus heb ik 2 weken geleden een nieuwe poging geplaatst :)
Miami Heat to win the Eastern Conference ( including Play-offs)
Ibrahimovic topscorer van de Ligue 1 Staat 3 goals voor nummer 2 (cavani)
Finnbogason topscorer van de Eredivisie Staat 4 goals voor nummer 2 ( pelle)
Lewandowski topscorer van de Bundesliga Staat gelijk met Hertha speler, 1 voor op Mandzukic
Cardiff to be relegated ( Premier league) Staat 1 punt boven de streep
Almeria to be relegated (Primera division) Staat 3 punten boven de streep
Leicester City to be promoted ( Championship) Staat 5 punten boven plek 3 ( play offs om promotie)
R. Haase best ranking of the Benelux in 2014 Moet zijn eerste pot nog winnen
S. Williams best women ranking in 2014 Heeft haar eerste toernooitje al gewonnen van Azarenka, jeuj..
dit is de laagste quotering met 1.45
Quote 483.6 :)
0 Vind ik leuk's
Mooie combo Sundayem. Topscorer weddenschappen zijn wel met het nodige risico. Als de speler een langdurige blessure krijgt, kan je het namelijk vergeten. Voor de rest zou ik zelf Cardiff er niet hebben bijgenomen, maar toen je de bet plaatste, wist je waarschijnlijk nog niet dat Solskjaer er trainer zou worden. Ik denk namelijk dat hij er voor gaat zorgen dat Cardiff een goede terugronde gaat spelen en zich nog vrij makkelijk gaat redden.
0 Vind ik leuk's
hypnotist86:
Mooie combo Sundayem. Topscorer weddenschappen zijn wel met het nodige risico. Als de speler een langdurige blessure krijgt, kan je het namelijk vergeten. Voor de rest zou ik zelf Cardiff er niet hebben bijgenomen, maar toen je de bet plaatste, wist je waarschijnlijk nog niet dat Solskjaer er trainer zou worden. Ik denk namelijk dat hij er voor gaat zorgen dat Cardiff een goede terugronde gaat spelen en zich nog vrij makkelijk gaat redden.

W.b. de topscorers heb je gelijk. Lewandowski wou ik eigenlijk ook niet nemen, want met Mandzukic weet je het nooit. Ik verwacht echter dat Kiessling en die gast van Hertha wel gaan minderen. Het zou ook erg zuur zijn als Finnbogason nog zou vertrekken in de winterstop, maar ik verwacht het niet. voor blessures ben ik eigenlijk niet zo bang, want ik kan me niet herinneren dat 1 van deze spelers de afgelopen een blessure van meerdere wedstrijden heeft opgelopen.
W.b. Cardiff, ik weet niet of die trainerswissel nou zo'n positieve impact op zal leveren. Toen ik de bet plaatste dacht ik met name aan de clubs in de onderste regionen. Palace, fulham en norwich hebben een dramatische periode gehad, maar die zie ik wel meer wedstrijden winnen. Van Sunderland en WHU ben ik niet zo op de hoogte, maar die staan inmiddels op 19 en 20.
0 Vind ik leuk's
France. Ligue 2. Winner. 2013/14: AS Nancy, 2/10 @11,00 (Marathonbet)
Voor dit seizoen was er niet een grote favoriet voor de titel in de Ligue 2. Wellicht waren Lens, Le Havre en Auxerre samen met de gedegradeerde ploegen de grootste kanshebbers. Van de gedegradeerde teams stellen Troyes en Brest tot nog toe zeer teleur. De nummer 18 van vorig jaar in de Ligue 1, Nancy, doet het na een moeizame start met 11 punten uit 10 duels inmiddels heel aardig. Men is opgeklommen tot de vierde plaats met 30 punten uit 18 wedstrijden.
De koploper is momenteel FC Metz, een bekende naam, maar vorig jaar kwamen ze nog uit in de National. Hun koppositie is dan ook een verassing. Ze staan 7 punten voor op Angers en Lens, en 9 op Nancy, maar ik zie deze jonge ploeg dit niet vol houden. Het seizoen is nog lang.
Nancy heeft dus zo langzaamaan de smaak te pakken gekregen. Vooralsnog is men vooral in thuiswedstrijden sterk, maar ook uit gaat het al beter. De selectie is in vergelijking met vorig seizoen niet heel erg veranderd. Sallif Sane werd aan Hannover 96 verkocht, maar er staat nog steeds een heel behoorlijke selectie.
In de Ligue 2 zijn de verschillen historisch gezien klein. Veel ploegen laten punten liggen en ik zie Metz zogezegd niet hun eerste plaats behouden. Nummer 2 Angers, de tegenstander van Nancy aanstaande zaterdag, zal ook terugvallen naar mijn inschatting. Blijft als grootste concurrent Lens over. Ik denk dat het tussen Lens en Nancy zal gaan (overigens is de odd voor een kampioenschap van Lens @9,00 ook interessant).
Kortom, prima odds voor de lange-termijn wedder. Het resultaat zal namelijk wel even op zich laten wachten.
0 Vind ik leuk's
Bedankt voor de tip... als je een ComeOn-account hebt zou ik de bet alleen daar plaatsen, want daar staat AS Nancy nu @ 16,00
Ik ben er in ieder geval bij (y)
0 Vind ik leuk's
Ok, thanks voor de tip. Nee ik zit bij een hoop bookies, maar niet bij ComeOn.
0 Vind ik leuk's
Ik heb Nancy top 3 gespeeld :) odd 2.20
0 Vind ik leuk's

Ja, dat is ook een goede pick. Bij Bwin staat die zelfs op @2,50.

Bericht gewijzigd door wedden op ma 26 jul. 2021, 09:09
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.