Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Spaanse Primera Division 2012-2013

Athletic de Bilbao - Atletico Madrid:
Aduriz to score: 3/10 @2.95 (Betsson)
Een vrij forse odd voor een spits die achter Messi, Ronaldo en Falcao 4e staat op de Spaanse topscorerslijst. Aduriz was tot dusverre 12 keer trefzeker in 19 wedstrijden. In 5 van zijn laatste 7 duels wist hij het net te laten bollen. Afgelopen maandag nam hij in de uitwedstrijd tegen Betis de gelijkmaker voor zijn rekening. De spits neemt ook de strafschoppen voor zijn rekening.
Aduriz is de diepe spits en wordt zondagavond waarschijnlijk bijgestaan door Muniain, De Marcos en Susueta. Allen zijn van nature meer aangevers dan afmakers.
Atletico Madrid is zondag waarschijnlijk nog zonder topscorer Falcao en rechtsback Juanfran. Laatstgenoemde wordt waarschijnlijk vervangen door Manquillo. De 18-jarige verdediger maakte dit seizoen zijn debuut in het eerste en speelde tot dusverre slechts 106 minuten voetbal op het hoogste niveau.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeroenunibet81
Country flagjeroenunibet81 in 26-01-2013 00:04 Voetbal
in 26-01-2013 00:04 Voetbal
1 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Morgen 20.00 uur:
Aduriz (Bilbao) to score in first half @ 3.80 (Tipico) 3/10
Bilbao-Levante. Morgenavond is de laatste thuiswedstrijd van Bilbao in het 'oude' San Mames. De club zal de imponerende thuishaven verlaten en vanaf volgend seizoen gaan spelen in het 'nieuwe' San Mames. Vooropgesteld, de wedstrijd van morgen heeft geen belang meer voor de ranglijst aangezien Bilbao en Levante veilig staan en ook geen uitzicht meer hebben op een EL plek. Toch zal de thuisploeg volop gemotiveerd zijn aangezien het de laatste wedstrijd in het 'oude' San Mames is.
Bilbao mist morgen behoudens verdediger Ekiza (2061 minuten) geen spelers van importantie. Levante speelt al een tijdje zonder centrale verdediger Ballesteros (2282 minuten) en ook voor de wedstrijd van morgen is hij weer niet opgenomen in de wedstrijdselectie. Verder ontbreken de backs Juanfran (2514 minuten), Lell (1773 minuten) en Lopez (1448 minuten). Ook middenvelder Barkero (2179 minuten) is er morgen niet bij. In de wedstrijdselectie van Levante zijn morgen 4 verdedigers opgenomen, te weten:
* Navarro (2906 minuten)
* Vyntra (1170 minuten)
* Karabelas (543 minuten)
* Rodas (399 minuten)
Dit is een bet met het nodige risico aangezien ik me beperk tot enkel de eerste helft waarin Aduriz mag scoren. De reden hiervoor is, naast de motivatie van de laatste wedstrijd in het 'oude' San Mames, dat Aduriz de laatste 2 wedstrijden vroegtijdig is gewisseld. In de laatste wedstrijd werd hij in de rust gewisseld voor Llorente. De wedstrijd daarvoor werd hij in de 55e minuut gewisseld voor diezelfde Llorente. Ik verwacht morgen eenzelfde scenario om eerlijk te zijn, Aduriz voor rust en Llorente na rust. Na dit seizoen vertrekt Llorente namelijk bij Bilbao en ondanks dat de speler en club het hele seizoen in onmin met elkaar geleefd hebben verwacht ik dat hij morgen nog een tijd mee mag spelen in de laatste thuiswedstrijd. De voortekenen (laatste wedstrijden) zijn er ook naar. Ter info, Llorente (28 jaar) heeft zijn hele carrière bij Bilbao gespeeld en vertrekt naar Juventus.
Aduriz is met afstand de topscorer bij Bilbao. Hij wist 14x te scoren in 2496 minuten (gem. 1 goal per 178 minuten). Saillant detail is dat hij 10 van de 14 doelpunten in de eerste helft heeft gescoord. Daarnaast neemt hij normaal gesproken ook de penalties voor Bilbao.
Kortom, ik verwacht een volop gemotiveerd Bilbao tegen een Levante dat geen motivatie meer heeft. odds voor Aduriz to score liggen rond de 2.00-2.10. Ik speel hem met wat meer risico door me te beperken tot de eerste helft aangezien ik verwacht dat hij gewisseld gaat worden voor Llorente. 3 units @ 3.80. GL!

Het 'oude' San Mames met de tribunes dicht op het veld
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.