Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het WK 2018

Laten we maar weer eens wat leven in de brouwerij brengen. Alle tips komen af van Unibet.


Werner (Dui) topscorer @21

Muller (Dui) topscorer @31


Ik verwacht dat Duitsland wel ver gaat komen in het tournooi. Zitten in de poule met o.a Zweden en Zuid Korea. Als je daar een beetje gas op geeft dan moet Duitsland er wel 4/5 goals er tegen kunnen maken. De vaste spits van Duitsland is Werner. Vorig seizoen in de Bundesliga goed voor 21 goals, maar dit seizoen blijft ie hangen op 11.


A. Silva (Por) topscorer @51

Lijkt een vaste waarde naast Ronaldo in de spits te zijn bij Portugal. In de kwalificatie reeds goed voor 9 doelpunten. Altijd de moeite waard om er een paar euro op te gooien.


Wat ik vooral interessant vind zijn de exacte finish order in de poule. je kunt ze combineren en geven mooie odds.

Poule A: Uru / Rusland @3.0

Poule B: Spa/Port @3.0

Poule C: Fra / Den @3.0

Poule D: Arg/Kroa @2.75

Poule E: Bra/Zwi @2.80

Poule F: Dui/Mex @3.0


Senegal uitgeschakeld worden in de Poule @1.50

Servie uitgeschakeld worden in de Poule @1.70

Giroud under 2.5 goals @1.60

Costa over 1.5 goals @1.60

Iran 0 of 1 punt in groep @5.0 / @4.0

Marokko 1 of 3 punten in de groep @6.0 / @4.50

Pananma 0 of 1 punt @4.50 / 3.75

Zlatan minimaal 1 minuuts pelen op het WK @4.0

most goals Fra, Griezmann @2.50

6 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar tino23
Country flagtino23 in 24-03-2018 09:56 Voetbal
in 24-03-2018 09:56 Voetbal
152 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Dolberg @1.2 Dit is wel heel erg laag. Te laag in mijn ogen!

0 Vind ik leuk's
.

Ik heb 5 euro gezet op een qoute van 101:

Any team to winn 7-1 regular time.


Wilde net nog wat erbij zetten, odd is inmiddels gezakt naar 12... bizar toch?


0 Vind ik leuk's

7-1 is niet onmogelijk, mooie odds 101 zeg.

1 Vind ik leuk's

BetFirst heeft wel een aardige variant, wie eindigt er onderaan in de groep,

bijvoorbeeld Zuid Korea voor 1.8 (Zweden Mexico Duitsland) of Iran voor 1.74 (Marocco, Portugal Spanje).

Die odds lijken best aardig.

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK
Op wo. 30 mei 2018, 10:56 schreef caantjes:

BetFirst heeft wel een aardige variant, wie eindigt er onderaan in de groep,

bijvoorbeeld Zuid Korea voor 1.8 (Zweden Mexico Duitsland) of Iran voor 1.74 (Marocco, Portugal Spanje).

Die odds lijken best aardig.

Eens, mooie odds. Pak in ieder geval die van Iran mee. Ik acht Zweden niet zo sterk en zie ze maar zo verrassend als nummer vier eindigen in de poule.

1 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Ik begrijp die 5001-bets op unibet niet goed..


Bijv.: Alle als uitspelend vermelde teams winnen elk van de 16 wedstrijden op de eerste speeldag van de groepsfase


Als je die zelf combineert is die totaalquotering toch veeeeeel hoger dan 5001? Dus waarom zou je dat ooit doen?

Bericht gewijzigd door somersyannick op wo 30 mei 2018, 10:43
1 Vind ik leuk's
Work hard, play harder
Op wo. 30 mei 2018, 12:30 schreef somersyannick:

Ik begrijp die 5001-bets op unibet niet goed..


Bijv.: Alle als uitspelend vermelde teams winnen elk van de 16 wedstrijden op de eerste speeldag van de groepsfase


Als je die zelf combineert is die totaalquotering toch veeeeeel hoger dan 5001? Dus waarom zou je dat ooit doen?

Daar keek ik vorige week ook al naar. Je hebt een soortgelijke weddenschap met gelijke spelen. Als je twaalf wedstrijden pakt (max aantal per combi volgens mij) zit je al heel ver boven de 5001. Wie weet wat hier het voordeel van is?

1 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Het voordeel is dat veel mensen dit normaliter niet uitzoeken en denken dat dit goede odds zijn.

Dit is het voordeel voor de bookies welteverstaan, niet voor betters daarvoor valt bij dit soort bets geen voordeel te behalen.

1 Vind ik leuk's
Op wo. 30 mei 2018, 16:27 schreef blackflags:

Het voordeel is dat veel mensen dit normaliter niet uitzoeken en denken dat dit goede odds zijn.

Dit is het voordeel voor de bookies welteverstaan, niet voor betters daarvoor valt bij dit soort bets geen voordeel te behalen.

Dat zou het zijn inderdaad. Beetje knullig dat er daadwerkelijk mensen op zouden spelen.

2 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Ben benieuwd hoeveel totale inzet er nou is op zulke weddenschappen. Compleet debiel als je dat speelt :D

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.