Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het WK 2018

Laten we maar weer eens wat leven in de brouwerij brengen. Alle tips komen af van Unibet.


Werner (Dui) topscorer @21

Muller (Dui) topscorer @31


Ik verwacht dat Duitsland wel ver gaat komen in het tournooi. Zitten in de poule met o.a Zweden en Zuid Korea. Als je daar een beetje gas op geeft dan moet Duitsland er wel 4/5 goals er tegen kunnen maken. De vaste spits van Duitsland is Werner. Vorig seizoen in de Bundesliga goed voor 21 goals, maar dit seizoen blijft ie hangen op 11.


A. Silva (Por) topscorer @51

Lijkt een vaste waarde naast Ronaldo in de spits te zijn bij Portugal. In de kwalificatie reeds goed voor 9 doelpunten. Altijd de moeite waard om er een paar euro op te gooien.


Wat ik vooral interessant vind zijn de exacte finish order in de poule. je kunt ze combineren en geven mooie odds.

Poule A: Uru / Rusland @3.0

Poule B: Spa/Port @3.0

Poule C: Fra / Den @3.0

Poule D: Arg/Kroa @2.75

Poule E: Bra/Zwi @2.80

Poule F: Dui/Mex @3.0


Senegal uitgeschakeld worden in de Poule @1.50

Servie uitgeschakeld worden in de Poule @1.70

Giroud under 2.5 goals @1.60

Costa over 1.5 goals @1.60

Iran 0 of 1 punt in groep @5.0 / @4.0

Marokko 1 of 3 punten in de groep @6.0 / @4.50

Pananma 0 of 1 punt @4.50 / 3.75

Zlatan minimaal 1 minuuts pelen op het WK @4.0

most goals Fra, Griezmann @2.50

6 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar tino23
Country flagtino23 in 24-03-2018 09:56 Voetbal
in 24-03-2018 09:56 Voetbal
152 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Even een accountje aangemaakt, zet de laatste tijd weinig meer in maar nu met het aankomende WK is het flink aan het kriebelen moet ik zeggen.


Belgium to win the final by at least a 2 goal margin, Kevin de Bruyne to win the Golden Ball, Cristiano Ronaldo to win the Golden Boot & Messi to win Top Assists @5000/1


Kansloos verhaal natuurlijk hahaha, maar vond wel grappig om op deze een paar cent op te zetten. Wanneer Belgie het WK wint, zou De Bruyne zomaar eens de gouden bal kunnen winnen. Ronaldo topscorer en Messi topassist is ook niet kansloos. Vergeleken met de andere 5000/1 gokjes op unibet is dit veruit de waarschijnlijkste. Heb er zelf 1,93 opgezet hahaha, kom maar op met dat geld.


Verder vond ik deze er nog mooi uit zien, en dan met name de bovenste:


At least one player to give at least 3 assists in one match - No @1.72 - Gebeurt heel weinig, zeker op het WK zie ik het niet snel gebeuren.

Iniesta golden ball @41.00 - Spanje heeft niet echt een absolute vedette. Als Spanje het WK wint denk ik dat mensen zomaar naar Iniesta kunnen gaan kijken voor de gouden bal, mits hij een goed toernooi heeft gespeeld natuurlijk. Dat hij dit jaar stopt bij Barca is ook niet slecht voor de gunfactor denk ik, niet onbelangrijk.

Iran 0 points @5.00 - Spanje en Portugal lijken een maatje te groot. Marokko heeft laatste interlands ook erg sterk gespeeld, vind een quotering van 5 daarom wel hoog.


Wat denken jullie?

Bericht gewijzigd door Allesoprood op di 22 mei 2018, 21:48
3 Vind ik leuk's


Iran @ zero lijkt me inderdaad een mooie, waar vind je die ?

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Op unibet bij 'Iran team markets'

0 Vind ik leuk's
Op di. 22 mei 2018, 23:37 schreef Allesoprood:

Even een accountje aangemaakt, zet de laatste tijd weinig meer in maar nu met het aankomende WK is het flink aan het kriebelen moet ik zeggen.


Belgium to win the final by at least a 2 goal margin, Kevin de Bruyne to win the Golden Ball, Cristiano Ronaldo to win the Golden Boot & Messi to win Top Assists @5000/1


Kansloos verhaal natuurlijk hahaha, maar vond wel grappig om op deze een paar cent op te zetten. Wanneer Belgie het WK wint, zou De Bruyne zomaar eens de gouden bal kunnen winnen. Ronaldo topscorer en Messi topassist is ook niet kansloos. Vergeleken met de andere 5000/1 gokjes op unibet is dit veruit de waarschijnlijkste. Heb er zelf 1,93 opgezet hahaha, kom maar op met dat geld.


Verder vond ik deze er nog mooi uit zien, en dan met name de bovenste:


At least one player to give at least 3 assists in one match - No @1.72 - Gebeurt heel weinig, zeker op het WK zie ik het niet snel gebeuren.

Iniesta golden ball @41.00 - Spanje heeft niet echt een absolute vedette. Als Spanje het WK wint denk ik dat mensen zomaar naar Iniesta kunnen gaan kijken voor de gouden bal, mits hij een goed toernooi heeft gespeeld natuurlijk. Dat hij dit jaar stopt bij Barca is ook niet slecht voor de gunfactor denk ik, niet onbelangrijk.

Iran 0 points @5.00 - Spanje en Portugal lijken een maatje te groot. Marokko heeft laatste interlands ook erg sterk gespeeld, vind een quotering van 5 daarom wel hoog.


Wat denken jullie?

Welkom en thanks voor je tips! Mooi onderbouwd.


Ik pak de tips Iniesta Golden ball en Iran 0 points in ieder geval mee. Zit zeker wat in dat men de Spanjaard de prijs gunt (mits ze ver komen in het toernooi). 41 lijkt daarom inderdaad aan de hoge kant.

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Iniesta kan geen hele wedstrijden meer spelen. Houdt het hooguit 60 minuten vol (topwedstrijden). Ik speel bij Spanje Diego Costa most goals @3,00. Weinig scorende spelers in de selectie van Spanje. Diego Costa is in mijn ogen ook de spits die het hier moet doen en pakt altijd zijn doelpuntjes mee. Daarnaast is Spanje een echte spitsen team met spelers als David Villa en Torres die altijd goed waren op dit soort toernooien.


Daarnaast zet ik nog wat kleingeld op Saul @34,00. Geef ik na Isco en Costa de meeste kans om een doelpunt te maken.


Met Irak ben ik het volledig mee eens. Om deze te 'verzekeren" heb ik 0,1 en 3 punten gespeeld mochten ze winnen gelijkspelen of verliezen van Marokko. Tevens speel ik dit ook bij Tunesie. Zie Tunesie maximaal 3 punten behalen tegen Panama mochten ze al winnen. Speel dus hier ook singles op 0,1, en 3 punten

1 Vind ik leuk's

Over 3 weken alweer begint het WK 2018 !

0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Op wo. 23 mei 2018, 14:00 schreef scottyboy1703:

Met Irak ben ik het volledig mee eens. Om deze te 'verzekeren" heb ik 0,1 en 3 punten gespeeld mochten ze winnen gelijkspelen of verliezen van Marokko. Tevens speel ik dit ook bij Tunesie. Zie Tunesie maximaal 3 punten behalen tegen Panama mochten ze al winnen. Speel dus hier ook singles op 0,1, en 3 punten



Heeft toch totaal geen zin om 0,1 en 3 punten allemaal te spelen bij beide ploegen. Daar valt dus serieus helemaal niks te halen, zowel bij Irak als Tunesië

0 Vind ik leuk's
Come on you Spurs!
Op ma. 21 mei 2018, 18:57 schreef ialwayswin:

Topscoorders van eigen land, combi


Griezmann 3,00

Suarez 2,40

Lewandowski 1,50

Kane 2,00

Neymar 2,10

Lukaku 2,88


Totale Odd 130,64

Leuk en aardig die totale odds, maar je mag ze niet combineren. Beetje raar ook om dit dan hier te plaatsen.


voor de single bet vind ik Griezmann overigens een hele mooie, nu zeker hij als vaste spits is met die klungel van Giroud achter zich. Lewan ook prima, maar voor een sigle vind ik hem te laag. De rest zou ik niet pakken.


0 Vind ik leuk's
Op wo. 23 mei 2018, 16:44 schreef riks:
Op wo. 23 mei 2018, 14:00 schreef scottyboy1703:

Met Irak ben ik het volledig mee eens. Om deze te 'verzekeren" heb ik 0,1 en 3 punten gespeeld mochten ze winnen gelijkspelen of verliezen van Marokko. Tevens speel ik dit ook bij Tunesie. Zie Tunesie maximaal 3 punten behalen tegen Panama mochten ze al winnen. Speel dus hier ook singles op 0,1, en 3 punten



Heeft toch totaal geen zin om 0,1 en 3 punten allemaal te spelen bij beide ploegen. Daar valt dus serieus helemaal niks te halen, zowel bij Irak als Tunesië

Mee eens.

0 Vind ik leuk's

Ik zie hier leuke picks voorbij komen, zelf doe ik ook een duit in het zakje.


  • number of goals disallowed following VAR-consultation: under 6.5 @1.85

Dit zie ik never-nooit gebeuren,ben hier zelf voor high stake gegaan.


  • number of matches to finish 0-0 after regular time (0-3) @7.50

vind ik low-stake een gokje waardig.


  • Any player to play with a face-mask due to injury @4

Dit is tegenwoordig vrij normaal,denk dat ook hier value inzit.


2 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.