Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Transfernieuws: alle competities

Volgens mij is er nog geen topic over voetbaltransfers, maar als je snel genoeg reageert, valt hier wel wat geld mee te verdienen. Het hangt wel af van bij welke bookmaker je speelt: Unibet heeft op dit moment niet veel mogelijkheden qua weddenschappen op transfers (buiten dan op Scandinavische spelers waar ik nog nooit van heb gehoord). Maar Betvictor bv. is een uitstekende bookmaker om op transfers in te zetten. Let wel op: deze bookmaker biedt niet de mogelijkheid om in te zetten op de huidige club van een speler. Dus wanneer een speler bij zijn club blijft, verlies je al je weddenschappen.
Een mooi voorbeeld van hoe je, als je snel genoeg bent, goed kunt verdienen aan transferweddenschappen is Kolo Touré. Een paar dagen geleden las ik dat hij zo goed als zeker naar Liverpool ging en heb ik nog rap kunnen inzetten op een quote van 5,00. Nu is de quote nog slechts 1,10 (Betvictor). Je moet zelf ook wat nadenken bij de transfer: Kolo Touré was transfervrij en Liverpool had juist Carragher laten gaan, waardoor ze op zoek waren naar een nieuwe centrale verdediger.
We kunnen elkaar misschien helpen en hier posten als je toevallig leest dat de kans groot is dat een speler naar een bepaalde club gaat. Kijk uiteraard ook even na of je er ergens op kan inzetten, anders ben je er niet veel mee. Post je bronnen en de bookmaker dan even erbij. Check je bronnen wel goed! Er zitten uiteraard veel roddels tussen al het transfernieuws.
Hier vind je als voorbeeld de huidige selectie van betvictor terug waarop je kan inzetten:
http://www.betvictor.com/sports/en/football-specials
Ik weet dat Jeroenunibet hier ook wel op durft wedden en dat hij regelmatig tips geeft, dus ik verwacht hier van hem ook wel wat posts ;-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar hypnotist86
Country flaghypnotist86 in 23-05-2013 21:16 Voetbal
in 23-05-2013 21:16 Voetbal
113 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ajacied Alderweireld om 'privéredenen' naar huis
Gepubliceerd op dinsdag 2 juli 2013 om 11:02
Toby Alderweireld heeft het trainingskamp van Ajax in Oostenrijk verlaten. Hij is wegens 'privéomstandigheden' naar huis gegaan, meldt de Amsterdamse club via Twitter. Als vervanger van de Belg is Sven Nieuwpoort bij de selectie gehaald.
Ajax arriveerde maandag in Oostenrijk en zal daar tot en met dinsdag 8 juli blijven. Of Alderweireld mogelijk later weer aansluit bij de selectie, is niet duidelijk.
Alderweireld wordt al weken in verband gebracht met een vertrek bij Ajax. Mocht hij inderdaad de club verlaten, dan is Mike van der Hoorn zijn beoogde vervanger.
==============================================
Die is weg dus :D
0 Vind ik leuk's
Wilde hier net hetzelfde posten, maar je was me voor Michael :) Ik heb het eerder al gezegd, ik zie Ajax hem niet houden dit seizoen om hem volgend jaar gratis te laten gaan. Ze hebben zelfs zijn vervanger al bijna binnen. De toekomst zal het uitwijzen ;-)
0 Vind ik leuk's
bart-van-woensel:
Quote 2,50!! Bojan naar Real Betis (snel zijn!)

Real Betis 100 @ 2,50

Tottenham 35 @ 10

Marseille 15 @ 15

Lijkt me sterk dat een Nederlandse club hem kan huren voor een salaris van 3 miljoen :D
0 Vind ik leuk's
Welke ploeg de meeste kans heeft om Bojan in te lijven is echter wel nog een groot vraagstuk. 'Bij alle drie de clubs zitten positieve en negatieve punten', vervolgt Bursac, die zegt dat de negatieve punten geen rol spelen om de Eredivisie niet als prioriteit te zien. 'Maar hij heeft een goede indruk gekregen van de trainers van de clubs.'

Eerder op de dag bevestigde Ajax-trainer Frank de Boer al de interesse in Bojan. 'Ik heb zelf al met hem gesproken. Hij is al heel lang in beeld bij ons, we hebben al jaren contact met zijn vader. Het zou me verbazen als hij voor een andere Nederlandse club kiest dan Ajax', liet hij vanuit Oostenrijk weten.

Ik verwacht Ajax @3.00
0 Vind ik leuk's
Odd al gedaald naar Ajax @ 1,50
Rik Elfrink @RikElfrink (journalist Eindhovens Dagblad)
Spaanse media berichten over akkoord Krkic en Ajax. Speler is volgens #Cocu en #Brands niet in beeld geweest bij #PSV.
Mijn bet met 150 euro inzet staat niet meer open bij Unibet (gelukkig achteraf) maar mag je niet 3 bets tegelijk plaatsen op een transfer dan?
Edit: de 150 euro maar ff op Ajax gezet @ 1,50 :D
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Odd al gedaald naar Ajax @ 1,50

Toch lekker. Hoop dat er meer leden van hebben geprofiteerd :d
0 Vind ik leuk's
Juist slecht nieuws ontvangen: Betvictor is nu ook uitgesloten door de Belgische overheid. Gelukkig betalen ze eventuele winsten op lopende weddenschappen nog uit. Maar dit is hoe dan ook zeer jammer, aangezien zij echt een zeer uitgebreid aanbod aan transferweddenschappen hadden. Lang leve België!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.