Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Transfernieuws: alle competities

Volgens mij is er nog geen topic over voetbaltransfers, maar als je snel genoeg reageert, valt hier wel wat geld mee te verdienen. Het hangt wel af van bij welke bookmaker je speelt: Unibet heeft op dit moment niet veel mogelijkheden qua weddenschappen op transfers (buiten dan op Scandinavische spelers waar ik nog nooit van heb gehoord). Maar Betvictor bv. is een uitstekende bookmaker om op transfers in te zetten. Let wel op: deze bookmaker biedt niet de mogelijkheid om in te zetten op de huidige club van een speler. Dus wanneer een speler bij zijn club blijft, verlies je al je weddenschappen.
Een mooi voorbeeld van hoe je, als je snel genoeg bent, goed kunt verdienen aan transferweddenschappen is Kolo Touré. Een paar dagen geleden las ik dat hij zo goed als zeker naar Liverpool ging en heb ik nog rap kunnen inzetten op een quote van 5,00. Nu is de quote nog slechts 1,10 (Betvictor). Je moet zelf ook wat nadenken bij de transfer: Kolo Touré was transfervrij en Liverpool had juist Carragher laten gaan, waardoor ze op zoek waren naar een nieuwe centrale verdediger.
We kunnen elkaar misschien helpen en hier posten als je toevallig leest dat de kans groot is dat een speler naar een bepaalde club gaat. Kijk uiteraard ook even na of je er ergens op kan inzetten, anders ben je er niet veel mee. Post je bronnen en de bookmaker dan even erbij. Check je bronnen wel goed! Er zitten uiteraard veel roddels tussen al het transfernieuws.
Hier vind je als voorbeeld de huidige selectie van betvictor terug waarop je kan inzetten:
http://www.betvictor.com/sports/en/football-specials
Ik weet dat Jeroenunibet hier ook wel op durft wedden en dat hij regelmatig tips geeft, dus ik verwacht hier van hem ook wel wat posts ;-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar hypnotist86
Country flaghypnotist86 in 23-05-2013 21:16 Voetbal
in 23-05-2013 21:16 Voetbal
113 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Volgens mij is er nog geen topic over voetbaltransfers, maar als je snel genoeg reageert, valt hier wel wat geld mee te verdienen. Het hangt wel af van bij welke bookmaker je speelt: Unibet heeft op dit moment niet veel mogelijkheden qua weddenschappen op transfers (buiten dan op Scandinavische spelers waar ik nog nooit van heb gehoord). Maar Betvictor bv. is een uitstekende bookmaker om op transfers in te zetten. Let wel op: deze bookmaker biedt niet de mogelijkheid om in te zetten op de huidige club van een speler. Dus wanneer een speler bij zijn club blijft, verlies je al je weddenschappen.
Een mooi voorbeeld van hoe je, als je snel genoeg bent, goed kunt verdienen aan transferweddenschappen is Kolo Touré. Een paar dagen geleden las ik dat hij zo goed als zeker naar Liverpool ging en heb ik nog rap kunnen inzetten op een quote van 5,00. Nu is de quote nog slechts 1,10 (Betvictor). Je moet zelf ook wat nadenken bij de transfer: Kolo Touré was transfervrij en Liverpool had juist Carragher laten gaan, waardoor ze op zoek waren naar een nieuwe centrale verdediger.
We kunnen elkaar misschien helpen en hier posten als je toevallig leest dat de kans groot is dat een speler naar een bepaalde club gaat. Kijk uiteraard ook even na of je er ergens op kan inzetten, anders ben je er niet veel mee. Post je bronnen en de bookmaker dan even erbij. Check je bronnen wel goed! Er zitten uiteraard veel roddels tussen al het transfernieuws.
Hier vind je als voorbeeld de huidige selectie van betvictor terug waarop je kan inzetten:
http://www.betvictor.com/sports/en/football-specials
Ik weet dat Jeroenunibet hier ook wel op durft wedden en dat hij regelmatig tips geeft, dus ik verwacht hier van hem ook wel wat posts ;-)
0 Vind ik leuk's
Darren Bent naar Fulham @ 3,00 bij Betvictor.
Bent gaat sowieso weg bij Aston Villa, daar bestaat geen twijfel over. Aston villa betaalde in de tijd £24 miljoen voor hem, en zou graag £6-8 miljoen voor hem terugkrijgen. Zijn waarde is immens gedaald na een heel seizoen op de bank. Naar een topclub zal hij niet gaan, maar een degelijke middenmoter kan hem wel gebruiken.
Fulham zou tot nu toe de enige ploeg zijn die geïnteresseerd is, en zou al een eerste bod van £4 miljoen hebben gedaan. Ik denk dat beide ploegen nog wat water bij de wijn gaan doen en dat de transfer uiteindelijk wel zal rondkomen.
De odd gaat volgens mij nog zakken de komende dagen. Het is natuurlijk niet zeker, maar ik ga er toch een meer dan gemiddeld bedrag op zetten.
0 Vind ik leuk's
Fabio Coentrao naar Juventus @ 67,00 bij Betvictor.
De laatste dagen loopt het gerucht dat Juventus geïnteresseerd zou zijn in Coentrao. Dat hij bij Real weg gaat, is zeer waarschijnlijk. Hij voelt zich er naar verluidt al niet aanvaard sinds hij er aankwam. Er zijn echter verschillende ploegen in hem geïnteresseerd, waardoor het moeilijk is om te zeggen waar hij volgend seizoen gaat spelen. Maar een odd van 67,00 is zeker de moeite waard om een gokje te wagen.
0 Vind ik leuk's
Net nog coentrao @ 51,00 bij Betvictor kunnen spelen. Half uurtje later odd gezakt naar 17,00. Nemen de geruchten schijnbaar toch wel een klein beetje serieus :)
0 Vind ik leuk's
Leuk topic! (y)
Dit is mijn eerste gok jaar in het seizoenseinde.., bij online bookies. Lange tijd op toto gespeeld. ;)
Is dit wel een beetje winstgevend ieder jaar?
Wat denken jullie van Rooney? Mij lijkt het stug dat die bij Man U blijft...
0 Vind ik leuk's
munckie:
Net nog coentrao @ 51,00 bij Betvictor kunnen spelen. Half uurtje later odd gezakt naar 17,00. Nemen de geruchten schijnbaar toch wel een klein beetje serieus :)

Hopen dat het nu ook uitkomt. Dan heb ik mijn grootste winst tot nu toe ;-) Maar je kan nu eventueel ook wat gaan tegenbetten als hij toch naar een andere ploeg zou gaan.
briansvo:
Is dit wel een beetje winstgevend ieder jaar?
Wat denken jullie van Rooney? Mij lijkt het stug dat die bij Man U blijft...

Dit is ook de eerste keer dat ik redelijk veel op transfers speel. Het is dankzij Jeroenunibet dat ik betvictor heb leren kennen. Hiervoor speelde ik vooral op unibet, maar daar zijn de transferweddenschappen maar magertjes vergeleken met betvictor.
Tot nu toe loopt het heel goed. Betvictor heeft mijn weddenschap op Kolo Touré naar Liverpool al uitbetaald. Deze had ik ook nog aan een odd van 5,00 kunnen nemen. Maar ik zal pas op 1 september kunnen zeggen of het eindresultaat ook goed is.
Edit: ik denk ook dat Rooney ManU deze zomer gaat verlaten. Vraag is echter: voor welke ploeg zal hij dit doen? Het is nog te vroeg om hier al iets te kunnen over zeggen.
0 Vind ik leuk's
Je moet ook kijken van wanneer dat artikel dateert. Het is van 8 maart. Sindsdien is het één en ander veranderd. Toen was iedereen er nog van overtuigd dat Ferguson nog wel enkele jaren manager zou blijven, maar nu is hij ineens gestopt.
Het is ook maar mijn eigen gedacht dat Rooney wel eens zou kunnen weggaan. Ik zou er zelf voorlopig niks op zetten.
0 Vind ik leuk's
Idd, Dat klopt idd. ;) Ik wacht op het volgende nieuws rondom Wayne! (Y)
0 Vind ik leuk's
Julio Cesar naar Arsenal @ 2,00 bij Betvictor.
Julio Cesar is ook zo'n speler die zo goed als zeker weggaat bij zijn ploeg. QPR is gedegradeerd en Harry Redknapp, de manager van QPR, heeft zelf gezegd dat Cesar niet in tweede klasse thuishoort. Daar ben ik het overigens volledig mee eens. Het is een hele goede keeper.
Arsenal zal deze transferperiode sowieso een nieuwe keeper aantrekken, aangezien ze niet tevreden zijn met hun huidige keepers. Ze zouden al contact hebben gehad met (de entourage van) Cesar, zo luidt het laatste nieuws. Het is volgens mij nog steeds een mooie odd om een gemiddeld bedrag op te zetten. Het kan ook zijn dat Cesar terug naar Italie trekt, waar hij in het verleden al heeft gespeeld. Maar ik doe een gokje op Arsenal.
Edit: Ook AS Roma en enkele Braziliaanse clubs zouden geïnteresseerd zijn, maar Cesar heeft aangegeven dat hij Londen een mooie stad vindt en er het liefst wil blijven. To be continued...
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.