Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Transfernieuws: alle competities

Volgens mij is er nog geen topic over voetbaltransfers, maar als je snel genoeg reageert, valt hier wel wat geld mee te verdienen. Het hangt wel af van bij welke bookmaker je speelt: Unibet heeft op dit moment niet veel mogelijkheden qua weddenschappen op transfers (buiten dan op Scandinavische spelers waar ik nog nooit van heb gehoord). Maar Betvictor bv. is een uitstekende bookmaker om op transfers in te zetten. Let wel op: deze bookmaker biedt niet de mogelijkheid om in te zetten op de huidige club van een speler. Dus wanneer een speler bij zijn club blijft, verlies je al je weddenschappen.
Een mooi voorbeeld van hoe je, als je snel genoeg bent, goed kunt verdienen aan transferweddenschappen is Kolo Touré. Een paar dagen geleden las ik dat hij zo goed als zeker naar Liverpool ging en heb ik nog rap kunnen inzetten op een quote van 5,00. Nu is de quote nog slechts 1,10 (Betvictor). Je moet zelf ook wat nadenken bij de transfer: Kolo Touré was transfervrij en Liverpool had juist Carragher laten gaan, waardoor ze op zoek waren naar een nieuwe centrale verdediger.
We kunnen elkaar misschien helpen en hier posten als je toevallig leest dat de kans groot is dat een speler naar een bepaalde club gaat. Kijk uiteraard ook even na of je er ergens op kan inzetten, anders ben je er niet veel mee. Post je bronnen en de bookmaker dan even erbij. Check je bronnen wel goed! Er zitten uiteraard veel roddels tussen al het transfernieuws.
Hier vind je als voorbeeld de huidige selectie van betvictor terug waarop je kan inzetten:
http://www.betvictor.com/sports/en/football-specials
Ik weet dat Jeroenunibet hier ook wel op durft wedden en dat hij regelmatig tips geeft, dus ik verwacht hier van hem ook wel wat posts ;-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar hypnotist86
Country flaghypnotist86 in 23-05-2013 21:16 Voetbal
in 23-05-2013 21:16 Voetbal
113 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Er zijn steeds meer geruchten dat Luis Suarez weg gaat en wordt veel met Real Madrid in verband gebracht. Jammer genoeg staat Real Madrid niet tussen de clubs die Betvictor aanbied. :s
0 Vind ik leuk's
Een dag niet gegokt is als een dag niks gewonnen.
arendjansma:
Er zijn steeds meer geruchten dat Luis Suarez weg gaat en wordt veel met Real Madrid in verband gebracht. Jammer genoeg staat Real Madrid niet tussen de clubs die Betvictor aanbied. :s

Ja heb het ook net gelezen. Op unibet bieden ze de weddenschap wel aan, met optie Real Madrid @ 1,95. Is wel niet veel, maar heb er toch nog rap iets op gezet.
Daarnaast las ik vandaag ook dat Nani in de belangstelling staat van Arsenal. Hij mag weg van ManU, maar onder andere ook Galatasaray zit achter hem aan. Toch staat Nani naar Arsenal op Betvictor @ 17,00. Voor mij zeker de moeite om er weer iets op te zetten.
0 Vind ik leuk's
Odd nu gedaald naar 2,00!! Van 67,00 naar 2,00, heel straf! Enkel Monaco staat aan minder, namelijk 1,50. Van zodra ik iets lees dat hij dicht bij Monaco staat, ga ik tegenzetten zodat ik sowieso winst heb.
0 Vind ik leuk's
Ik heb onlangs gehoord dat hij naar Monaco zou trekken.. Maar de odd van Juventus daalt heel snel
0 Vind ik leuk's
Ja het heeft lang ernaar uitgezien dat hij naar Monaco zou gaan, maar de laatste twee dagen heeft Juventus zich ook gemengd. Het gaat waarschijnlijk één van deze twee worden. Chelsea, de ploeg met de derde laagste quotering (@11,00) wordt volgend jaar zo goed als zeker door Mourinho gecoacht. Maar aangezien Coentrao de afgelopen seizoenen bij Real (onder Mourinho) relatief weinig heeft gespeeld, denk ik niet dat hij het ziet zitten om nu bij Chelsea onder Mourinho te gaan spelen.
0 Vind ik leuk's
Wat denken jullie van Cavani, hij heeft al meerdere keren gezegd dat hij naar Real Madrid wil en absoluut niet naar Engeland. Higuan mag volgens mij weg en Real is geintereseerd in Cavani. Bij Unibet is de quote 5.00. Wat denken jullie.
Ik vind het wel raar dat de quote van Suarez naar Real Madrid er vanochten niet opstond, vanmiddag staat er wel ineens een quote en een hele lage. Heel erg jammer dat die er niet eerder op stond tegen een hogere odd. Waarschijnlijk gaat Suarez er een arbitrage zaak van maken net zoals hij bij de transfer van groningen naar Ajax deed, want Liverpool wil hem echt niet kwijt.
0 Vind ik leuk's
Een dag niet gegokt is als een dag niks gewonnen.
Cavani heeft aangegeven dat zijn droomclubs Real en Barca zijn. Het is echter de vraag of Napoli hem wil laten gaan. Hij heeft een clausule in zijn contract dat hij voor €60 miljoen weg mag, en Napoli zal hem waarschijnlijk niet voor minder laten gaan. Chelsea zou al €30 miljoen + Torres geboden hebben, maar dat bod heeft Napoli weggelachen. Voorlopig ga ik er zelf nog geen geld op zetten.
Inderdaad jammer van Suarez. Hij staat nu aan 1,80 op Betvictor, 1,95 op Unibet. Er zijn zo nog wel enkele voorbeelden van ploegen die er niet tussen staan, maar wel genoemd worden bij spelers. Gomez bijvoorbeeld, wordt vooral in verband gebracht met Napoli en Fiorentina, maar geen van beide ploegen staat bij de mogelijkheden.
0 Vind ik leuk's
Nani naar Monaco @ 2,50 bij Betvictor.
De geruchten worden alsmaar groter dat Nani naar Monaco zou gaan. Monaco zou £20 miljoen over hebben voor Nani. Heb er zelf weer een meer dan gemiddeld bedrag op gezet.
Jackson Martinez naar Tottenham @ 5,00 bij Unibet.
Deze bet is minder zeker, maar toch de moeite om iets op te zetten. Tottenham zou een bod van zo'n €30 miljoen over hebben voor Martinez, maar deze heeft een clausule in zijn contract heeft dat hij voor €40 miljoen weg mag. Toch denk ik dat ze bij Porto serieus gaan nadenken om hem te verkopen wanneer ze het mooie bod van Spurs binnenkrijgen.
0 Vind ik leuk's
Bij unibet staat er bij de transfer bets dat 1 september de einddatum is.
Word die vervroegd zodra het contract getekend is van de speler,
of zal je met de prijs toch echt tot 1 september moeten wachten?
0 Vind ik leuk's
Lijkt me dat zodra de transfer rond is je je geld krijgt
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.