Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Transfernieuws: alle competities

Volgens mij is er nog geen topic over voetbaltransfers, maar als je snel genoeg reageert, valt hier wel wat geld mee te verdienen. Het hangt wel af van bij welke bookmaker je speelt: Unibet heeft op dit moment niet veel mogelijkheden qua weddenschappen op transfers (buiten dan op Scandinavische spelers waar ik nog nooit van heb gehoord). Maar Betvictor bv. is een uitstekende bookmaker om op transfers in te zetten. Let wel op: deze bookmaker biedt niet de mogelijkheid om in te zetten op de huidige club van een speler. Dus wanneer een speler bij zijn club blijft, verlies je al je weddenschappen.
Een mooi voorbeeld van hoe je, als je snel genoeg bent, goed kunt verdienen aan transferweddenschappen is Kolo Touré. Een paar dagen geleden las ik dat hij zo goed als zeker naar Liverpool ging en heb ik nog rap kunnen inzetten op een quote van 5,00. Nu is de quote nog slechts 1,10 (Betvictor). Je moet zelf ook wat nadenken bij de transfer: Kolo Touré was transfervrij en Liverpool had juist Carragher laten gaan, waardoor ze op zoek waren naar een nieuwe centrale verdediger.
We kunnen elkaar misschien helpen en hier posten als je toevallig leest dat de kans groot is dat een speler naar een bepaalde club gaat. Kijk uiteraard ook even na of je er ergens op kan inzetten, anders ben je er niet veel mee. Post je bronnen en de bookmaker dan even erbij. Check je bronnen wel goed! Er zitten uiteraard veel roddels tussen al het transfernieuws.
Hier vind je als voorbeeld de huidige selectie van betvictor terug waarop je kan inzetten:
http://www.betvictor.com/sports/en/football-specials
Ik weet dat Jeroenunibet hier ook wel op durft wedden en dat hij regelmatig tips geeft, dus ik verwacht hier van hem ook wel wat posts ;-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar hypnotist86
Country flaghypnotist86 in 23-05-2013 21:16 Voetbal
in 23-05-2013 21:16 Voetbal
113 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik had eerst 40 op real betis gezet, maar gisternacht nog ff 150 gestort en geplant op odd 1.38, daardoor hou ik wss nog enkele 10tjes winst over! Maar weet iemand wanneer zoiets uitbetaald wordt (bij Unibet)?
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Ik vrees dat je nog lang moet wachten Thijs. Neymar naar Barcelona hebben ze zelfs nog altijd niet uitbetaald, dus ik denk dat ze het pas op 1 september uitbetalen. Zo kunnen ze nog wat intrest erop krijgen he...
0 Vind ik leuk's
thijspronk:
Ik had eerst 40 op real betis gezet, maar gisternacht nog ff 150 gestort en geplant op odd 1.38, daardoor hou ik wss nog enkele 10tjes winst over! Maar weet iemand wanneer zoiets uitbetaald wordt (bij Unibet)?

Dinsdag keuring en woensdag eerste training. Dan gelijk even mailen.
Misschien dat de bookies wachten tot 1 sept omdat de vraag was waar hij op 1 september gaat spelen en heel misschien wordt ie nog wel een keer verkocht ;)
0 Vind ik leuk's
Het rare is dan wel dat Peter Bosz naar Vitesse wel snel uitbetaald werd. Voor transfers van spelers en managers zouden binnen Unibet toch universele regels moeten gelden lijkt me zo.
En ze hebben misschien het voordeel van de rente, maar als ze het geld eerder beschikbaar stellen hebben ze het voordeel dat het eerder 'vergokt' kan worden.
0 Vind ik leuk's
David Villa naar Atletico Madrid
0 Vind ik leuk's
Bruno Martins Indi speelt volgend seizoen nog steeds in de Eredivisie @ 1,75 op Unibet.

Hij heeft zelf aangegeven dat hij bij Feyenoord blijft.
https://www.fr-fans.nl/nieuws/8200/martins-indi-zegt-gewoon-bij-feyenoord-te-blijven

Moest er echter nog een topploeg voor hem komen, zie ik hem nog altijd vertrekken eerlijk gezegd. Volgens mij heeft Feyenoord het geld nog steeds nodig, maar ik kan mij vergissen.
0 Vind ik leuk's
Heb het ook gelezen. Meteen 10 euro opgezet. Is toch mooi meegenomen zeg ik zo maar.
0 Vind ik leuk's
thijspronk:
Ik had eerst 40 op real betis gezet, maar gisternacht nog ff 150 gestort en geplant op odd 1.38, daardoor hou ik wss nog enkele 10tjes winst over! Maar weet iemand wanneer zoiets uitbetaald wordt (bij Unibet)?

Beste ***,
Hartelijk dank voor het contacteren van Unibet’s klanten service.
De sport afdeling gaat er op 01-09-2013 om 10 uur naar uw weddenschap kijken omdat de transfer window op 31-08-2013 sluit. De weddenschap wordt dus afgehandeld pas als de transfer window voorbij is.
Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
thijspronk:
Ik had eerst 40 op real betis gezet, maar gisternacht nog ff 150 gestort en geplant op odd 1.38, daardoor hou ik wss nog enkele 10tjes winst over! Maar weet iemand wanneer zoiets uitbetaald wordt (bij Unibet)?

Beste ***,
Hartelijk dank voor het contacteren van Unibet’s klanten service.
De sport afdeling gaat er op 01-09-2013 om 10 uur naar uw weddenschap kijken omdat de transfer window op 31-08-2013 sluit. De weddenschap wordt dus afgehandeld pas als de transfer window voorbij is.
Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.

Stelletje rentetrekkers, kunnen we dus weer een procent van de totale uitbetaling afhalen door inflatie en rente nadeel in die periode.. Maargoed Unibet betaald tenminste uit....
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Eergisteren toch uitbetaling gekregen van de weddenschappen op Neymar naar Barca en Mbokani naar Dynamo Kiev. De rente zal toch niet de moeite geweest zijn ;-)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.