Wedtips voor je voetbal weddenschap [voor maandag 23 november]
Kayerr
Wolfsburg Leverkusen o2.5 Total goals @1.65
In 19 vd 20 laatste onderlinge duels alles boven de 2.5 goals.
Mönchengladbach augsburg Mönchengladbach to win @1.7
Mönchengladbach is in de competitie thuis nog zonder puntverlies 24 uit 8 met doelsaldo van 23/3
Freiburg Hoffenheim btts @1.45
Laatste 10 onderlinge duels allemaal btts
Combi @4.07
Ondanks een gemiste strafschop in de eerste helft MGB het toch gewonnen.
Wolfsburg Leverkusen pas laat in de 2de helft de 3de goal
En freiburg was al snel binnen
Combi @4.07 binnen! :grin:
Congrats met de combi, ik had het niet gedacht aangezien ik dacht dat zowel Plea als Hazard niet konden spelen, blijkbaar is Plea in laatste instantie toch fit genoeg bevonden (y)
Alaves - Vallecano
Alaves over 1.5 goals 2.4 notering
Jong Utrecht - RKC Waalwijk
RKC Waalwijk wint 1.87 notering
Fenerbahce - Yeni Matalyaspor
Yeni Matalyaspor wint 4.4 notering
Totale notering is 19.75
Succes!
Ik heb besloten om dagelijks mijn (fun)combi off the day te plaatsen in dit forum(mits ik voldoende tijd heb). Eens kijken hoeveel we er kunnen raken! De odds zullen redelijk hoog zijn aangezien het zal gaan om vooral fun combi's.
Combi 28-01-2019
Jong Utrecht - RKC Waalwijk --> RKC win @1,85
RKC speelt sterk na de winterstop, ze versloegen Jong Ajax vorige week nog met 4-1. Jong Utrecht heeft daarnaast gewoon een matige ploeg.
Hellas Verona - Cosenza --> Hellas Verona win @1,85
Hellas Verona speelt thuis zijn beste wedstrijden en versteekt momenteel in een betere vorm dan Cosenza. Cosenza speelde de laaste 3 uit 4 met 0-0 gelijk en heeft dus erg veel moeite met scoren. Verona zal wel een goaltje of meer gaan maken, waardoor ik ze zie winnen vanavond.
Tondela - Aves --> Tondela win @2,14
Tondela verkeert in een prima vorm met 10 uit 5, daarnaast won het zijn laatste drie thuiswedstrijden(o.a. op Sporting CP). Verder is Aves stukken minder in vorm met 4 uit 5 de laatste wedstrijden. Dit is mede te danken aan de drie laatste uitwedstrijden, welke verloren gingen. Over het gehele seizoen pakte Aves pas drie punten in zijn uitwedstrijden
Barnet - Brenford BTTS @2,16
Barnet speelt een aantal divisies lager dan Brenford, maar ze presteren altijd sterk in thuiswedstrijden(scoorden pas 1 keer niet dit seizoen in thuiswedstrijden). Ik verwacht daarom wel een goaltje van Barnet, mede gezien de vele tegengoals die Brentford(vooral in uitwedstrijden) krijgt.
Linfield - Glentoran Linfield o2,5 TG @2,63
Linfield de koploper in Noord-Ierland tegen laagvlieger Glentoran. Linfield scoorde in zijn 12 thuiswedstrijden al 29 maal. Terwijl Glentoran in 11 uitwedstrijd 17 tegentreffers incasseerde. In 4 vd laatste 6 thuiswedstrijden wist Linfield viermaal het net te vinden, waardoor ik ze vanavond minimaal 3x zie scoren tegen deze laagvlieger
Aalen - Unterhaching o2,5 goals @1,87
In Unterhachings negen uitwedstrijden vielen er 34 goals, 3,78 gemiddeld per wedstrijd. In Aalen's uitwedstrijden vielen er ook gemiddeld 34 goals. Vooral de laatste wedstrijden vielen er veel goals bij beide ploegen, waardoor ik een doelpuntrijke wedstrijd verwacht.
Ik speel de funcombi @77,81 low stake. Daarnaast speel ik alle bets ook single medium stake.
Goodluck everyone! ps laat gerust je mening achter, maar heb geen zin in haat of iets dat tips verkeerd gaan, want dan kan je ze beter niet meespelen ;)
VFR Aalen - Unterhaching is helaas postponed.
In plaats hiervan speel ik Alaves - Rayo Vallecano BTTS @1,85 in de combi en single.
Goodluck!
Ik heb besloten om dagelijks mijn (fun)combi off the day te plaatsen in dit forum(mits ik voldoende tijd heb). Eens kijken hoeveel we er kunnen raken! De odds zullen redelijk hoog zijn aangezien het zal gaan om vooral fun combi's.
Combi 28-01-2019
Jong Utrecht - RKC Waalwijk --> RKC win @1,85
RKC speelt sterk na de winterstop, ze versloegen Jong Ajax vorige week nog met 4-1. Jong Utrecht heeft daarnaast gewoon een matige ploeg.
Hellas Verona - Cosenza --> Hellas Verona win @1,85
Hellas Verona speelt thuis zijn beste wedstrijden en versteekt momenteel in een betere vorm dan Cosenza. Cosenza speelde de laaste 3 uit 4 met 0-0 gelijk en heeft dus erg veel moeite met scoren. Verona zal wel een goaltje of meer gaan maken, waardoor ik ze zie winnen vanavond.
Tondela - Aves --> Tondela win @2,14
Tondela verkeert in een prima vorm met 10 uit 5, daarnaast won het zijn laatste drie thuiswedstrijden(o.a. op Sporting CP). Verder is Aves stukken minder in vorm met 4 uit 5 de laatste wedstrijden. Dit is mede te danken aan de drie laatste uitwedstrijden, welke verloren gingen. Over het gehele seizoen pakte Aves pas drie punten in zijn uitwedstrijden
Barnet - Brenford BTTS @2,16
Barnet speelt een aantal divisies lager dan Brenford, maar ze presteren altijd sterk in thuiswedstrijden(scoorden pas 1 keer niet dit seizoen in thuiswedstrijden). Ik verwacht daarom wel een goaltje van Barnet, mede gezien de vele tegengoals die Brentford(vooral in uitwedstrijden) krijgt.
Linfield - Glentoran Linfield o2,5 TG @2,63
Linfield de koploper in Noord-Ierland tegen laagvlieger Glentoran. Linfield scoorde in zijn 12 thuiswedstrijden al 29 maal. Terwijl Glentoran in 11 uitwedstrijd 17 tegentreffers incasseerde. In 4 vd laatste 6 thuiswedstrijden wist Linfield viermaal het net te vinden, waardoor ik ze vanavond minimaal 3x zie scoren tegen deze laagvlieger
Aalen - Unterhaching o2,5 goals @1,87
In Unterhachings negen uitwedstrijden vielen er 34 goals, 3,78 gemiddeld per wedstrijd. In Aalen's uitwedstrijden vielen er ook gemiddeld 34 goals. Vooral de laatste wedstrijden vielen er veel goals bij beide ploegen, waardoor ik een doelpuntrijke wedstrijd verwacht.
Ik speel de funcombi @77,81 low stake. Daarnaast speel ik alle bets ook single medium stake.
Goodluck everyone! ps laat gerust je mening achter, maar heb geen zin in haat of iets dat tips verkeerd gaan, want dan kan je ze beter niet meespelen ;)
Nou 3 uit 6, kan slechter maar hou er een zuur gevoel aan over. Verona geeft een 2-0 voorsprong in 5 min weg.. daarnaast nekt een rode kaart Tondela en weet Alaves thuis niet tot scoren te komen. In ieder geval men inleg terug verdient, morgen tussen de bedrijven door weer een mooie combi in elkaar zetten!
Voor vanavond twee combi's; één 'euroknaller' en een safere combi welke ik low stake speel.
Low stake combi:
FC Magdeburg - Aue BTTS @1,85
Beide teams scoren gemakkelijk en krijgen ze gemakkelijk tegen de laatste weken, vandaar dat ik ze allebei minimaal 1x zie scoren
Billericay Town - Slough / Billericay Town DNB @1,8
Respectievelijk de nummer vijf tegen de nummer twaalf in de competitie. Billericay presteert ook nog eens beter de laatste weken, waarbij Slough zen laatste twee uitwedstrijden verloor met een doelsaldo van (0-6). Ik zie Billericay zeker niet verliezen vandaar DNB. Tevens daalde de odd van een thuisoverwinning vandaag van @3,4 naar @2,4
Gillingham - Accrington / Gillingham DNB @2
In mijn optiek krijgt Gillingham een te hoge odd. Accrington verloor 5 vd 6 laatste uitwedstrijden zonder te scoren. Gillingham is ook niet groots in vorm, maar ik zie ze in ieder geval niet verliezen.
Swansea - Birmingham / Swansea to win @2,1
Swansea verkeert in betere vorm dan Birmingham, het won namelijk 4 vd laatste 5 wedstrijden.
Darmstadt - Sankt Pauli / Sankt Pauli DNB @1,80
Sankt Pauli staat 3e en speelt tegen de nummer 13. St. Pauli won 5 van zen 7 laatste uitwedstrijden en speelde de overige 2 gelijk waardoor ik ze zeker niet zie verliezen.
Manchester United - Burnley / United HT/FT @1,75
United is de laatste weken in bloedvorm sinds het vertrek van Jose Mourinho. Burnley verloor onlangs nog met 5-0 bij City. Ik zie United dit klusje voor de rust al klaren.
Totale combi odd: @42.59
Euroknaller:
Bolton - Reading / Draw @3,1
Sankt Pauli win @2,6
Billericay win @2,4
St. Gillioise win @2,87
Portimonense win @1,72
Everton win @2,1
Totale combi odd: @193,32
Ik speel ook alles single boys! Goodluck!
Goedeavond heren, zijn we weer. Gisteren liepen de combi's klote door o.a. een tegenvallend Manchester United & Sankt Pauli. Helaas, maar nog wel 3/6 bij de singles gepakt. Vandaag weer een combi voor de fun:
Liverpool - Leicester City BTTS @2,08
Liverpool kent wat twijfels achterin met o.a. Van Dijk & Alexander Arnold, daarnaast speelt ook Joe Gomez niet. Leicester weet in 92% van zen away games een goaltje te maken en ook de laatste 4 duels eindigden in BTTS.
Sport Boys - Royal Pari BTTS @1,58
Beide teams scoorden de laatste 7x in hun respectievelijke thuis en uit wedstrijd. In bolivia vallen altijd veel goals en vanavond zullen beide zeker een keer scoren.
Figureinse - Metropolitano / Figureinse HT/FT @1,74
De koploper tegen de nummer een na laatst. Metropolitano verloor zijn vorige twee uitwedstrijden met 4-0, waarbij het in de rust ook al achter stond. Daarnaast speelt Figueirense ook sterk waardoor ik die ook voor rust al voor zie staan.
Ponte Preta - Mirassol / Ponte Preta win @1,76
Ponte Petra doorgaans een sterke uitploeg en Mirassol een zeer zwakke uitploeg.
Real Betis - Espanyol / Betis win @1,65
In de uitwedstrijd was Betis al sterker, daarnaast is Espanyol over het algemeen een zwakke uitploeg waardoor ik Betis zie winnen vanavond voor eigen publiek.
Total combi @16,61
Goodluck! (uiteraard alles medium singles)
Goedeavond heren, zijn we weer. Gisteren liepen de combi's klote door o.a. een tegenvallend Manchester United & Sankt Pauli. Helaas, maar nog wel 3/6 bij de singles gepakt. Vandaag weer een combi voor de fun:
Liverpool kent wat twijfels achterin met o.a. Van Dijk & Alexander Arnold, daarnaast speelt ook Joe Gomez niet. Leicester weet in 92% van zen away games een goaltje te maken en ook de laatste 4 duels eindigden in BTTS.
Beide teams scoorden de laatste 7x in hun respectievelijke thuis en uit wedstrijd. In bolivia vallen altijd veel goals en vanavond zullen beide zeker een keer scoren.
De koploper tegen de nummer een na laatst. Metropolitano verloor zijn vorige twee uitwedstrijden met 4-0, waarbij het in de rust ook al achter stond. Daarnaast speelt Figueirense ook sterk waardoor ik die ook voor rust al voor zie staan.
In de uitwedstrijd was Betis al sterker, daarnaast is Espanyol over het algemeen een zwakke uitploeg waardoor ik Betis zie winnen vanavond voor eigen publiek.
Total combi @16,61
Zonde van Figureinse! Prima tips verder!
Total combi @16,61
Zonde van Figureinse! Prima tips verder!
Betis was ook gelijk of was tip niet naar 90 minuten?!