Wedtips voor je voetbal weddenschap [voor maandag 23 november]
Kayerr
Villarreal vs Madrid Under 1,5 goals HT @ 1,6
Villarreal heeft in thuis wedstrijden dit seizoen maar 1x over 1,5 bij rust gehad en dit was begin dit seizoen. Real Madrid heeft sowieso de laatste tijd weinig doelpunt rijke wedstrijden in La Liga.
Ik zie dus deze bet wel goedkomen. Andere goede optie is Under 3,5 goals ook @ 1,6.
Villarreal - Real Madrid om 21:30u.
Pick: Sergio Ramos to get a card @3.20 op Unibet.
Onderbouwing: de laatste 6 uitwedstrijden dat Real Madrid op bezoek ging bij Villarreal wist Sergio Ramos maar liefst 5x een kaart te pakken. Good luck!
Minuut 89 viel de kaart voor Sergio Ramos! Hij houdt zijn statistieken dus goed in stand. Nog mensen deze bet mee kunnen spelen?:thumbsup_tone2:
Villarreal - Real Madrid om 21:30u.
Pick: Sergio Ramos to get a card @3.20 op Unibet.
Onderbouwing: de laatste 6 uitwedstrijden dat Real Madrid op bezoek ging bij Villarreal wist Sergio Ramos maar liefst 5x een kaart te pakken. Good luck!
Minuut 89 viel de kaart voor Sergio Ramos! Hij houdt zijn statistieken dus goed in stand. Nog mensen deze bet mee kunnen spelen?:thumbsup_tone2:
Ja ik had hem ook gepakt, lang wachten maar hij zorgt voor de dagwinst, lekker man :)
"Morgen 9 Januari"
Iemand die Australia A-leaque volgt?
Graag tips over de twee wedstrijden!
Adelaide United-Melbourne Victory
Perth Glory- Sydney FC
Alvast bedankt!
Zijn er nog tips voor vandaag 09-01-2019 ??
Wolfsburg Leverkusen o2.5 Total goals @1.65
In 19 vd 20 laatste onderlinge duels alles boven de 2.5 goals.
Mönchengladbach augsburg Mönchengladbach to win @1.7
Mönchengladbach is in de competitie thuis nog zonder puntverlies 24 uit 8 met doelsaldo van 23/3
Freiburg Hoffenheim btts @1.45
Laatste 10 onderlinge duels allemaal btts
Combi @4.07
Mönchengladbach is in de competitie thuis nog zonder puntverlies 24 uit 8 met doelsaldo van 23/3
Ik vertel er gewoon even bij dat zowel Plea als Hazard gekwetst zijn en waarschijnlijk niet spelen, ze scoorden samen al 19 van de 37 doelpunten van Gladbach dit seizoen.
Ik zie idd dat hazard er niet bij is en plea wel.
Ben toch van mening dat ondanks 1 of 2 van hun er niet zijn gladbach sterk genoeg hoort te zijn om augsburg te verslaan.
Ze zijn ook reeds begonnen dus we zullen het zien. :blush:
Wolfsburg Leverkusen o2.5 Total goals @1.65
In 19 vd 20 laatste onderlinge duels alles boven de 2.5 goals.
Freiburg Hoffenheim btts @1.45
Laatste 10 onderlinge duels allemaal btts
Combi @4.07
Ondanks een gemiste strafschop in de eerste helft MGB het toch gewonnen.
Wolfsburg Leverkusen pas laat in de 2de helft de 3de goal
En freiburg was al snel binnen
Combi @4.07 binnen! :grin: