Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Europa league 2014/2015

Update maart 2019 door ForumMod:

Het actuele topic voor het wedden op de Europa League staat kan je hier vinden:

https://www.voetbalwedden.net/forum/voetbal-82/wedden-op-europa-league

===========


02.10. 19:00 Feyenoord- St. Luik


In België is er weinig vertrouwen in Standard voor de wedstrijd van donderdagavond tegen Feyenoord.

Marc Degryse, voormalig voetballer, vreest voor Standard Luik.

'Trainer Guy Luzon heeft nog héél veel werk te verrichten. Ik vraag me zelfs af of dit nog goed komt, want ik zie weinig progressie. De spelers doen maar wat', liet Degryse zich kritisch uit in zijn column in Het Laatste Nieuws.

Enige voordeel: een punt, is na de overwinning op de eerste speeldag tegen HNK Rijeka, al voldoende', vervolgde Degryse, die echter betwijfelt of het Standard gaat lukken om één punt over te houden aan het duel. 'De vraag is hoe Standard de nul zal houden, want de Kuip is toch iets anders dan het stadion van Waasland-Beveren.'


En hoe is het met Feyenoord gesteld ,ned?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar boempatat
Country flagboempatat in 1-10-2014 13:58 Voetbal
in 1-10-2014 13:58 Voetbal
96 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik heb het andere topic Europa League verwijderd en hier kan alles dat de met de europa league 2014/15 te maken heeft gepost worden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Astra Giurgiu - Red Bull Salzburg

Alan Carvalho to score @2.00 (Unibet)

Ik verwacht morgen redelijk wat doelpunten bij deze wedstrijd, waarvan minimaal 1 doelpunt zal worden gemaakt door Alan Carvalho.

In de eigen competitie heeft Alan er tot op dit moment al weer 6 in liggen en vorig jaar maakte hij er maarliefst 26. Nu is het natuurlijk wel zo dat de Oostenrijkse competitie van een wat lager niveau is. Ik heb vertrouwen in Alan, mede dankzij het feit dat hij in de vorige wedstrijd van Red Bull Salzburg (tegen Celtic) ook het net wist te raken.


Soriano to score (@1.81 bij Unibet) is ook een goede optie. Soriano wist ook in de wedstrijd tegen Celtic te scoren en heeft er op dit moment 11 in liggen in de Oostenrijkse competitie. Vorig seizoen wist Soriano in de Europa League 11 keer tot scoren te komen.
0 Vind ik leuk's
Gisteren een wisselende dag voor mij...

Standard Luik - Sevilla failed, terwijl HNK Rijeka - Feyenoord (Over 2,5 en BTS) wel erg productief waren!
0 Vind ik leuk's
Bericht gewijzigd door wedden op Mon 2 Aug 2021, 14:22
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Boys hier geen tips ivm gele kaarten? gaan er spelers morgen niet bewust een kaart pakken?
0 Vind ik leuk's

EDIT: zonder Udomchoke (tennis)... hehe

Bericht gewijzigd door wedden op Mon 2 Aug 2021, 11:46
0 Vind ik leuk's
http://imaginary.blogabet.com/
totomaster:
Boys hier geen tips ivm gele kaarten? gaan er spelers morgen niet bewust een kaart pakken?


Heb gekeken, maar is niet veel interessants.
0 Vind ik leuk's
PSV to win,
PAOK to win,
Rijeka to win,
Zagreb to win.

Ze moeten allemaal winnen om de volgende ronde te halen en hun tegenstanders maken dit allemaal goed mogelijk dus, ik ga voor deze vier!
0 Vind ik leuk's
Trabzonspor (7) – Metalist Kharkiv (0)
Trabzonspor moet winnen om zeker te zijn van de volgende ronde, Metalist is met 0 punten al uitgeschakeld en zal er dus niet 120% voor gaan. Eerder ontmoeting eindigde in een 1-2 overwinning voor Trabzonspor. De odd voor Trabzonspor is @1,35

Dynamo Kyiv (9) – Rio Ave (1)
Kyiv staat op dit moment op de eerste plaats en moeten om zich te kwalificeren winnen. Rio Ave daarentegen is al uitgeschakeld met 1 punt uit 4 wedstrijden. De laatste ontmoeting van deze twee teams eindigde in een 0-3 overwinning voor Kyiv. De odd voor Kyiv is @1,30

Dinamo Moskou (12) – Panathinaikos (1)
Moskou staat al in de volgende ronde en om ook zeker te zijn van de eerste plaats in de groep moeten zij winnen, tenzij PSV een fout maakt uit bij Estoril. Panathinaikos is al uitgeschakeld, maar zal het de koploper van de groep toch moeilijk willen maken. De eerdere ontmoetingen eindigde in een 1-2 overwinning voor Moskou. De odd voor Moskou is @1,55

Tottenham (8) – Partizan (1)
Tottenham heeft evenveel punten als Besiktas in deze poule en wanneer Tottenham vanavond zegeviert zal kwalificatie een feit zijn. Partizan is al uitgeschakeld en uit bij Tottenham verwacht ik niet dat zij iets klaar weten te spelen. De eerdere ontmoeting eindigde in een 0-0 gelijkspel. De odd voor Tottenham is @1,23
0 Vind ik leuk's
Tottenham heeft 8 punten ( 8 )
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.