Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Europa league 2014/2015

Update maart 2019 door ForumMod:

Het actuele topic voor het wedden op de Europa League staat kan je hier vinden:

https://www.voetbalwedden.net/forum/voetbal-82/wedden-op-europa-league

===========


02.10. 19:00 Feyenoord- St. Luik


In België is er weinig vertrouwen in Standard voor de wedstrijd van donderdagavond tegen Feyenoord.

Marc Degryse, voormalig voetballer, vreest voor Standard Luik.

'Trainer Guy Luzon heeft nog héél veel werk te verrichten. Ik vraag me zelfs af of dit nog goed komt, want ik zie weinig progressie. De spelers doen maar wat', liet Degryse zich kritisch uit in zijn column in Het Laatste Nieuws.

Enige voordeel: een punt, is na de overwinning op de eerste speeldag tegen HNK Rijeka, al voldoende', vervolgde Degryse, die echter betwijfelt of het Standard gaat lukken om één punt over te houden aan het duel. 'De vraag is hoe Standard de nul zal houden, want de Kuip is toch iets anders dan het stadion van Waasland-Beveren.'


En hoe is het met Feyenoord gesteld ,ned?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar boempatat
Country flagboempatat in 1-10-2014 13:58 Voetbal
in 1-10-2014 13:58 Voetbal
96 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
jongens, EL o/u tip voor vanavond!
Krasnodar - Lille o1.5
Feyenoord - Sevilla o1.5
Minks- PAOK o1.5
HJK - Kebenhavn o1.5
Tripoli vs Besiktas o1.5
@5.6

Bij alle ploegen zijn er minstens 3 van de vorige 4 EL in o1.5 geindigd. Bij de meeste alle 4 ;)
0 Vind ik leuk's
multimaker:
michaelr10:


Waarom zou hij een gele kaart pakken?


dedavid36:
Ilsanker van Red Bull Salzburg staat op scherp, kaart pakken @4 bij Unibet!


Zie ook dit document: http://www.uefa.org/MultimediaFiles/Download/DisciplinaryChart/uefaorg/UEFACompDisCases/02/18/46/30/2184630_DOWNLOAD.pdf

* = op scherp. Let wel altijd op of ze (al) door zijn naar de volgende ronde!



Hoe weten we of ie een gele kaart gaat pakken?
0 Vind ik leuk's
Bruma van psv staat ook op scherp bij gelijkspel zijn ze door dus denk dat bruma ook wel een kaartje kan pakken....
0 Vind ik leuk's
@Totomaster: Bruma staat niet op scherp denk ik hoor. Hij heeft twee keer geel (en toen rood) gehad in de thuiswedstrijd tegen Panathinaikos.
0 Vind ik leuk's
oh ok ik zag op uefa site dat ie op 2 gele kaarten stond dus dacht hij staat op scherp
0 Vind ik leuk's
Volgens mij staat Bruma wel op scherp, net als Immers!
0 Vind ik leuk's
ik heb een account gemaakt op betsafe maar ik zie geen riskfree button weet iemand hoe dat kan? heb live gechat met ze en ze gaan het zelf na vragen bij de afdeling maar is toch vaag dat ze dat aan bieden en het niet op de site te zien is
0 Vind ik leuk's
michaelr10:
Waarom zou hij een gele kaart pakken?


Deze speler heeft in zijn vorige poulewedstrijden 2 gele kaarten gepakt. Wanneer deze vandaag een gele kaart pakt, is hij er in de volgende wedstrijd niet bij, MAAR in de 1e wedstrijd ná de poule weer wel.

Omdat Salzburg al sowieso door is, is de kans groot dat hij met opzet een gele kaart pakt, om zo zeker te zijn van de 1e wedstrijd na de poulefase. Die laatste wedstrijd in de poule maakt dan toch weinig meer uit...

Hoop dat het nu duidelijk is.
0 Vind ik leuk's
Bruma heeft twee keer geel gehad in 1 wedstrijd en dus rood. Hierdoor heeft hij al zijn straf gehad en een wedstrijd gemist. Daarna sta je weer op 0 en dus niet op scherp. Kijk maar in dat document van mijn eerdere posts. Er staat geen * achter Bruma.

Immers staat inderdaad wél op scherp (zie uefa document).
0 Vind ik leuk's
multimaker:
Immers staat inderdaad wél op scherp (zie uefa document).


Maar Feyenoord is verre van zeker van de volgende ronde, dus het zou dom zijn als Immers geel zou pakken. ;-)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.