Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Champions League 2014-2015

Welkom bij het topic voor het wedden op de Champions League 2014-2015! Hier vind je wedtips, meningen van anderen, het laatste nieuws en overige informatie rondom een weddenschap.



Voorbeschouwingen op de site voor dinsdag 16 september 2014
20:45 Olympiakos Pireaus - Atlético Madrid
20:45 Juventus - Malmo FF
20:45 Liverpool - PFC Ludogorets Razgrad
20:45 Real Madrid - FC Basel
20:45 AS Monaco - Bayer Leverkusen
20:45 Benfica - Zenit St. Petersburg
20:45 Galatasaray - Anderlecht
20:45 Borussia Dortmund - Arsenal
- Bekijk via: http://www.voetbalwedden.net/voorbeschouwing/

Voorbeschouwingen op de site voor woensdag 17 september 2014
20:45 AS Roma - CSKA Moskou
20:45 Bayern München - Manchester City
20:45 FC Barcelona - APOEL Nicosia
20:45 Chelsea - Schalke 04
20:45 NK Maribor - Sporting CP
- Bekijk via: http://www.voetbalwedden.net/voorbeschouwing/

Odds voor alle Champions League wedstrijden:
http://www.voetbalwedden.net/odds/internationaal-11/

Welke weddenschappen zijn voor jullie interessant of waar ligt de value?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 16-09-2014 09:10 Voetbal
in 16-09-2014 09:10 Voetbal
121 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik zit te denken voor een kaartje voor Man City-middenvelder Toure @3.60 (Unibet). De Ivoriaan pakte dit seizoen in amper 270 minuten Premier League-voetbal al 2 gele kaarten. Op bezoek bij de Duitse Rekordmeister Bayern München zie ik hem wel een keer aan de noodrem trekken. Scheidsrechter is de Spanjaard Undiano Mallenco, die maar al te graag naar zijn borstzak grijpt: http://int.soccerway.com/referees/alberto-undiano-mallenco/45076/

Edit:
Gespeeld met 2 units. Deze pick staat bij BetVictor op 3.00, wat in mijn ogen de juiste odd zou moeten zijn.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Goeie tip Jeroen, speel hem mee (y)

Speel zelf Juventus to be awarded a penalty @3,50 (unibet)

Scheidsrechter bij deze wedstrijd is Marciniak, die gemiddeld bijna eens in de twee wedstrijden voor een strafschop fluit.
Gezien het klasseverschil tussen Juventus en Malmo zal Juventus m.i. regelmatig in het strafschopgebied van Malmo te
vinden zijn en zie ik Malmo wel een keer aan de noodrem trekken.
0 Vind ik leuk's

Topscorer Ajax in de CL:

Sigthorsson @4 Milik @6 Schone 6@ Of Klaassen @8. Ik denk als je een van deze 2 pakt, dat je er best winst mee kan maken :)
0 Vind ik leuk's
grafiti:

Topscorer Ajax in de CL:

Sigthorsson @4 Milik @6 Schone 6@ Of Klaassen @8. Ik denk als je een van deze 2 pakt, dat je er best winst mee kan maken :)


je noemt 4 namen? en dan een van deze 2 pakken, wie bedoel je? vind Schone wel een goede kanshebber aangezien hij ook de penaltys en vrije trappen neemt. Andere vind ik gevaarlijk aangezien een verdediger ook kan scoren uit een dood spel moment, wat ajax best vaak doet en El ghazi vind ik ook wel een kanshebber persoonlijk. heeft al laten zien zeer doelgericht te zijn.
0 Vind ik leuk's
Zeer goede tips allemaal! Ik zou voor Schone en El Ghazi gaan.
0 Vind ik leuk's
Ik heb er weer zin in!
0 Vind ik leuk's
VW.net ging down toen ik dit plaatste volgens mij, heb t nog kunnen ctrl+c ctrl+v'en

Drie wedstrijden waar ik vanavond voor ga:

Galatasaray @1.714, hebben nog niet heel veel indruk weten te maken in eigen land maar ik denk dat Prandelli zijn elftal wel op de rit weet te krijgen in de CL. Vooral in hun poule ( D ) is het van belang om van Anderlecht te winnen aangezien ze in hun huidige vorm misschien maar 1% kans maken tegen BVB en Arsenal. Anderlecht schat ik ook niet hoog in, hun verdediging valt zelfs in eigen land door de mand. Voor Defour en Mitrovic zal het een verhit avondje worden aangezien beide een reputatie hebben om nogal snel door het lint te gaan (Alhoewel Mitrovic zijn kort lontje heeft ingeruild voor een vreetkick afgelopen zomerstop) en vooral tegen types als Melo, Yilmaz en Pandev kan het nog wel eens uit de hand gaan lopen.

AS Monaco +0.5 @1.735, Monaco 1X/+0.5 voor die prijs kan je niet laten liggen, hoewel trainer Jardim zijn reputatie weer loopt te vergooien buiten Portugal denk ik dat de Fransen/Monegasken nog steeds een kans maken tegen Bayern. Monaco's centrale duo moet het wel zien te redden tegen de trage Kiessling terwijl Kurzawa / Fabinho (Links- en rechtsback Monaco) tegen Bellarabi / Son (Links- en rechtsvoor B04) een gelijke strijd lijkt. Aan de andere kant vind ik de backs van B04 tamelijk zwak voor het niveau waarop ze acteren, Jedvaj laat voor iedere goal die hij scoort het dubbele door. In de afgelopen twee wedstrijden was hij telkens verantwoordelijk voor minstens 1 tegengoal (volgens traditioneel Kroatisch gebruik een eigen goal in de eerste helft om daarna te winnen:) ). Zoals veel jonge backs de laatste jaren blinkt hij vooral uit in aanvallend opzicht, nu is het de vraag of Ocampos daarvan kan profiteren. Ondertussen was linksback Boenisch transfervrij weggehaald bij Werder Bremen, dat zegt al genoeg.
Een ander voordeel is het ontbreken van Abdennour bij Monaco, sinds zijn overgang blinkt hij uit in blunders. Hoewel hij op papier beter is dan Raggi of Carvalho (huidige duo) zou ik op dit moment toch voor de laatste twee kiezen.

Olympiacos +05 @1.9, als laatste ga ik voor Olympiacos +0.5, hoewel ik voor Atletico ben en stiekem ook hoop dat ze gaan winnen weet ik niet zeker of ze klaar zijn voor nog eens 90 minuten vechtvoetbal in Piraeus. Simeone lijkt met dezelfde startende elf als tegen Real te willen aantreden en hoewel ze met 1-2 wonnen zag het er bij vlagen niet 100% overtuigend uit hoe ze speelden.Omdat ik niet helemaal zeker ben van Olympiakos ga ik hier toch low stake op.

Alle odds zijn van Pinnacle btw.
0 Vind ik leuk's
Zo jammer dat zoveel top wedstrijden tegelijk beginnen. Elke wedstrijd is het waard om volledig bekeken te worden.. :(
0 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger
Vanavond nog even een mooie combo samenstellen!
0 Vind ik leuk's
Combinatie voor de groepsfase:

Groep C - Team in bottom place: AS Monaco @2.50
Groep D - Team in bottom place: Anderlecht @1.60
Groep E - Team in bottom place: CSKA Moskou @1.35
Totaal: x5.40 (2/10)

In groep C zijn de teams het meest gewaagd aan elkaar. Monaco heeft fors ingeleverd met het vertrek van Rodriguez en Falcao. Het loopt allerminst bij de Franse runner-up met slechts 4 punten uit vijf wedstrijden in de Ligue 1. Grote concurrent voor de laatste plek lijkt mij Zenit, maar die schat ik alsnog hoger in dan de Fransen. Anderlecht (groep D) zit mooie value op, aangezien ik de Belgen wel een klasse lager inschat dan Galatasaray. In groep E gaat het tussen CSKA en Roma. Hoewel de Russen standaard hun puntjes meepakken, komen ze kwaliteit tekort om voor Roma te eindigen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.