Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Champions League 2014-2015

Welkom bij het topic voor het wedden op de Champions League 2014-2015! Hier vind je wedtips, meningen van anderen, het laatste nieuws en overige informatie rondom een weddenschap.



Voorbeschouwingen op de site voor dinsdag 16 september 2014
20:45 Olympiakos Pireaus - Atlético Madrid
20:45 Juventus - Malmo FF
20:45 Liverpool - PFC Ludogorets Razgrad
20:45 Real Madrid - FC Basel
20:45 AS Monaco - Bayer Leverkusen
20:45 Benfica - Zenit St. Petersburg
20:45 Galatasaray - Anderlecht
20:45 Borussia Dortmund - Arsenal
- Bekijk via: http://www.voetbalwedden.net/voorbeschouwing/

Voorbeschouwingen op de site voor woensdag 17 september 2014
20:45 AS Roma - CSKA Moskou
20:45 Bayern München - Manchester City
20:45 FC Barcelona - APOEL Nicosia
20:45 Chelsea - Schalke 04
20:45 NK Maribor - Sporting CP
- Bekijk via: http://www.voetbalwedden.net/voorbeschouwing/

Odds voor alle Champions League wedstrijden:
http://www.voetbalwedden.net/odds/internationaal-11/

Welke weddenschappen zijn voor jullie interessant of waar ligt de value?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 16-09-2014 09:10 Voetbal
in 16-09-2014 09:10 Voetbal
121 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik heb wellicht een leuke bet gevonden op UB;

Bij Football; Specials is er een weddenschap die aangeeft;

Martin Odegaard to become the youngest player ever to play for Real Madrid in the Champions League. Voor Yes staat hier een odd van 1.50 tegenover.
Dit betekend dat Martin Odegaard dus de jongste debutant van Real Madrid moet worden.

Onderbouwing;
Op wikipedia staat dat de jongste speler die tot nu toe in de CL voor Real Madrid debuteerde José Rodriguez was. Hij debuteerde toevallig tegen Ajax toen hij 17 jaar en 354 dagen jong was. Martin Odegaard is geboren op 17 december 1998. Dat betekent dat hij nu bijna 16 jaar en 2 maanden oud is. Dit betekent dat hij nog dik anderhalf jaar de tijd heeft om de jongste debutant voor Real Madrid in de CL kan worden.

Nu is het zo dat Odegaard door Real Madrid is ingeschreven voor het uit- en thuis duel tegen Schalke van 18 februari en 10 maart. Dit betekent dat hij zou mogen spelen deze wedstrijden. Ik zie zeker wel gebeuren dat Ancelotti Odegaard zijn debuut in de CL gunt aangezien ik verwacht dat Real Madrid niet al te veel problemen gaat krijgen tegen Schalke en dit dus geen kwaad kan. Wanneer dit niet het geval zou zijn kan Odegaard nog steeds zijn debuut maken in de CL in de kwart/halve en/of finale (ligt eraan hoever Real Madrid in de CL komt). Als dit niet zo is er nog altijd de ruimte om deze bet te laten slagen in het volgende Champions League seizoen. (2015/2016) Als Odegaard niet ernstig geblesseerd raakt of verhuurd wordt acht ik de kans erg groot dat hij in dit seizoen evengoed zijn debuut voor Real Madrid in de CL zal maken.

een odd van 1,50 is natuurlijk geen vetpot, maar ik zie deze bet bijna niet fout gaan.

Succes!
0 Vind ik leuk's
Goed gevonden, Sander! Wellicht zul je wat geduld moeten hebben, maar jouw pick mag eigenlijk niet fout gaan. De odd zou in mijn ogen niet boven de 1.10 uit mogen komen. (y)

In het verlengde daarvan wil ik er nog wel een pick aan toevoegen:
Odegaard to become the youngest player ever to score for Real Madrid in the Champions League @5.00 (Unibet).

Het record is nu nog in handen van clublegende Raul (18 jaar, 3 maanden en 21 dagen). Dat wil dus zeggen dat Odegaard, die op 17 december vorig jaar 16 kaarsjes uit mocht blazen, nog ruim 2 jaar de tijd heeft om dit record te verbreken. Er bestaat natuurlijk de kans dat hij volgend seizoen verhuurd gaat worden, maar dat risico neem ik - zeker tegen deze odd - op de koop toe. Ik wilde eigenlijk 4 units inzetten, maar daar stak Unibet een stokje voor.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
De tip van Sander is al gezakt naar 1.25 zie ik, en de tip van Jeroenunibet81 al gezakt naar 4. Goed gevonden hoor heren!
0 Vind ik leuk's
elinesperado:
De tip van Sander is al gezakt naar 1.25 zie ik, en de tip van Jeroenunibet81 al gezakt naar 4. Goed gevonden hoor heren!


Daar zijn de heren van unibet dan weer snel bij ;), maar thanks!
0 Vind ik leuk's
Ik zie busquets wel een gele kaart pakken tegen manchester city 4.25 at betsafe, weet iemand of ie op scherp staat? want 4.25 is wel erg hoog hoor voor iemand die veel overtredingen maakt en de scheidsrechter brych is wel een scheids die makkelijk geel geeft dus als iemand info heeft of busquets op scherp staat hoor ik t graag
0 Vind ik leuk's
Logisch dat ie zo hoog staat, Busquets pakt gewoon niet zo vaak geel. In alle wedstrijden dit seizoen (bijna 40 stuks) pakte hij vijf gele kaarten en in de Champions League nog geen een.
0 Vind ik leuk's
info vanuit de chat ,van gijs0 en freaksonme ,over Arsenal -Monaco ;-)
http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/272061/as-monaco-niet-in-sterkste-opstelling-tegen-arsenal/
http://fresharsenal.com/prediction-arsenal-vs-monaco-2/?
Niet iedereen kan altijd de chat volgen.
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Vanavond atletico totaal goals over 0.5 @1.30
0 Vind ik leuk's
Totaal aantal hoekschoppen bij Leverkusen - Atl.Madrid over 9.50@2.00
gestrand op 9 ,ook bij Arsenal 9
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
ricohensen:
Vanavond atletico totaal goals over 0.5 @1.30

Ik heb er Arsenal over 0.5 bij .Samen 1.55 ;-)
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.