Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Champions League 2014-2015

Welkom bij het topic voor het wedden op de Champions League 2014-2015! Hier vind je wedtips, meningen van anderen, het laatste nieuws en overige informatie rondom een weddenschap.



Voorbeschouwingen op de site voor dinsdag 16 september 2014
20:45 Olympiakos Pireaus - Atlético Madrid
20:45 Juventus - Malmo FF
20:45 Liverpool - PFC Ludogorets Razgrad
20:45 Real Madrid - FC Basel
20:45 AS Monaco - Bayer Leverkusen
20:45 Benfica - Zenit St. Petersburg
20:45 Galatasaray - Anderlecht
20:45 Borussia Dortmund - Arsenal
- Bekijk via: http://www.voetbalwedden.net/voorbeschouwing/

Voorbeschouwingen op de site voor woensdag 17 september 2014
20:45 AS Roma - CSKA Moskou
20:45 Bayern München - Manchester City
20:45 FC Barcelona - APOEL Nicosia
20:45 Chelsea - Schalke 04
20:45 NK Maribor - Sporting CP
- Bekijk via: http://www.voetbalwedden.net/voorbeschouwing/

Odds voor alle Champions League wedstrijden:
http://www.voetbalwedden.net/odds/internationaal-11/

Welke weddenschappen zijn voor jullie interessant of waar ligt de value?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 16-09-2014 09:10 Voetbal
in 16-09-2014 09:10 Voetbal
121 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
mijn combi:

Malmo - Juventus U4,5 @1,20
Arsenal - Dortmund O1,5 @1,20
Leverkusen - Monaco, Monaco U1,5 @1,23

@1,77

zie deze simpelweg gewoon niet fout gaan
0 Vind ik leuk's
robanonim:
Anderlecht - Galatasaray DRAW 3.05
Zenith - Benfica BENFICA 3.9
Arsenal - Borussia BORUSSIA 3.05

Redelijk onmogelijke bet maar bij een inzet van €2 krijg je €83


Benfica heeft al één keer gescored, waarom verwacht je dat ze gaan winnen?
0 Vind ik leuk's
Boys heeft iemand van jullie die gele kaarten bij triobet gespeeld? ik las via google op paar forums van vorig jaar dat het niet te vertrouwen is dat ze niet uitbetalen enso
0 Vind ik leuk's
@Totomaster, ik heb die gele kaart bets bij Betsson/Betsafe gespeeld en heb geen ervaring met Triobet. Ik zie dat er ook nog geen topic over bestaat dus misschien handig om een topic over Triobet te openen en daar verder te gaan over deze bookmaker. Misschien zijn er mensen die wel ervaring hebben met die bookmaker (y)
0 Vind ik leuk's
Ja ik ging google triobet forum ofzo toen kwam ik iets tegen waar mensen in het engels klachten hadden dat ze gewonnen geld niet uitbetaald kregen enso ik heb 25 euro op dani alves geel en ramos dus hoop als ikwin dat ik wel kan uitbetalen
0 Vind ik leuk's
totomaster:
Ja ik ging google triobet forum ofzo toen kwam ik iets tegen waar mensen in het engels klachten hadden dat ze gewonnen geld niet uitbetaald kregen enso ik heb 25 euro op dani alves geel en ramos dus hoop als ikwin dat ik wel kan uitbetalen


Die Dani Alves bet heb je toch gewonnen? Als het geld in je account staat zou ik eerst proberen uit te betalen voordat je verder speelt bij die bookie.
0 Vind ik leuk's
totomaster:
Ja ik ging google triobet forum ofzo toen kwam ik iets tegen waar mensen in het engels klachten hadden dat ze gewonnen geld niet uitbetaald kregen enso ik heb 25 euro op dani alves geel en ramos dus hoop als ikwin dat ik wel kan uitbetalen


Ik heb hetzelfde. Mag toch hopen dat we wel kunnen uitbetalen straks.
0 Vind ik leuk's
Volgens mij is het minimum saldo voor het laten uitbetalen bij Triobet 60 euro, las ik op hun site!
0 Vind ik leuk's
Ik zit te denken om een handicap (-1) op Madrid te zetten en verder vraag ik me af waarom
Galataseray zulke lage odds tegen Anderlecht krijgt. De Turken hebben in principe toch een veel beter elftal?
0 Vind ik leuk's
Odds zijn wel logisch bij Anderlecht bij gala. 50/50 wedstrijd en Anderlecht het thuisvoordeel, Gala heeft pas een punt gepakt deze groep waar Anderlecht er twee heeft. Zo bijzonder elftal heeft Galatasary nu ook weer niet. Ik verwacht niet dat de turken daar gaan winnen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.