Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Azië Cup 2015 in Australië

Hallo, gisteren is de Azië Cup begonnen die gehouden wordt in Australië. Datzelfde land opende tegen Kuwait met een simpele 4-1 overwinning. Vandaag zijn er ook weer wedstrijden gespeeld ( Oezbekistan 1-0 Noord-Korea, Zuid-Korea 1-0 Oma en Saudi-Arabie 0-1 China ) Ik wilde dit topic eerder openen maar dat kon toen niet helaas want ik was druk bezig, vandaar dat ik het nu doe ook al is het een beetje laat. Voor elke wedstrijd zal ik een dag van te voren een tip plaatsen in de hoop dat het goed komt.

Ik wil beginnen met een aantal toernooi bets.

1. Jordanië eindigt eerste of tweede in de groep D @ 2.05

Jordanië is geen geweldige ploeg ten opzichte van Japan, Australië of Zuid-Korea maar heeft zeker een grote kans om als 2de achter Japan door te gaan. De vorige Azie Cup ging het in de kwartfinale slechts na penalty's onderuit tegen de later kampioen, Japan. Sindsdien zijn ze gegroeid met als hoogte punt de play-offs tegen Uruguay voor het WK. Ondanks dat die kansloos verloren werd zie ik niet in waarom ze nu geen tweede zouden kunnen worden, aangezien Irak van een ander kaliber is. De opening wedstrijd zal het belangrijkst zijn tegen Irak, wie die wint wordt hoogst waarschijnlijk 2de, verwachtend dat Palestina weinig zal kunnen uitrichten tussen geen van de 3 uit deze groep.

2. Iran groepswinnaar @ 1,75

Hier valt weinig voor te zeggen. Een onverwacht hoge quote gezien de tegenstanders in deze groep. Geen van hen heeft echt indruk op mij weten te maken, daar waar Iran afgelopen jaar nog als een van de afgevaardigde Aziatische landen op het WK aanwezig was en het al jaren hoort bij de elite ploegen van Azië, samen met Japan, Zuid-Korea en Australië. Iran zal ongetwijfeld eerste eindigen in deze groep omdat het simpelweg meer kwaliteit heeft dan Qatar, VAE of Bahrain.

3. Team topscorer Tim Cahill @ 2,20

Nog altijd de grote man bij Australië, al jaren. Een prima WK gespeeld als je het mij vraagt en hij staat al op een goal na zijn eerste tegen Kuwait. Ik heb weinig vertrouwen erin dat er andere spelers zullen zijn die meer goals gaan maken dan Cahill, want hij steekt met kop en schouders boven de rest uit, kan afmaken en kan geweldig koppen. Daar komt bij dat hij het aanspeel punt is.

4. Japan wint het toernooi @ 3,00

Zoals je aan mijn naam kunt zien zal het je niet verbazen dat ik voor deze bet kies en wellicht is het een beetje door een brilletje kijken, maar zoals men weet heeft Japan genoeg kwaliteit in huis om dit toernooi te winnen. Het enige wat ze tegen zit is het feit dat Australië een thuisvoordeel heeft als het zover komt dat de twee ploegen tegen elkaar komen. Het kan wellicht op een herhaling komen van de finale in 2011 toen Japan in de verlening met 1-0 de titel binnen sleepte. Ten opzicht van Australië heeft Japan meer kwaliteit omdat het spelers als Honda, Kagawa, Inui, Kiyotake, Yoshida en Okazaki heeft rondlopen. Spelers die voor clubs als Milaan en Dortmund uitkomen. Met een aantal die wekelijks Bundesliga spelen. Ik verwacht, mits een gunstige loting ( geen Z-Korea of Australie loten in de kwart/halve finale ) dat de weg naar de finale een simpele zal worden.

Dit zijn mijn voorspellingen, speel mee of niet, ook is Australie op winst @ 3,50 een goede bet dat gewoon kan gebeuren. Als thuisland zijn de kansen groot voor ze.

Later op de dag zal ik de twee wedstrijden van morgen, VAE - Qatar en Iran-Bahrain , beschouwen en tippen .

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar kakitani
Country flagkakitani in 10-01-2015 11:27 Voetbal
in 10-01-2015 11:27 Voetbal
57 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
En waarom Guansa? Het is handig als je zoiets kan onderbouwen..
0 Vind ik leuk's
Ik speel hem mee saviola9, ik zet 100 euro op Australie morgen ochtend.
Lijkt me niet dat dit kan mis gaan.
0 Vind ik leuk's
en kakitani natuurlijk!
0 Vind ik leuk's
Ik speel ze weer met je mee.
0 Vind ik leuk's
saviola9:
En waarom Guansa? Het is handig als je zoiets kan onderbouwen..


Ze hebben een hele goede verdediging. Ik verwacht zelf under 2.5
0 Vind ik leuk's
guansa:
Jij onderschat Oman echt XD


Ik onderschat Oman alles behalve, zoals je leest zet ik erbij dat ze met een wat gunstigere loting door waren gegaan. Bijvoorbeeld als ze bij Japan in de poule hadden gezeten ipv van Iraq of Jordanie of ergens in de poule can China. Ik vind dit een beetje vergelijkbaar met een Europese groep met Nederland, Duitsland en Kroatie of een Zweden om er maar een te noemen. De 3de ploeg is prima maar gewoon simpelweg een maatje te klein voor de twee grootmachten. Daar komt de Europese ervaring van spelers als Son Heung-Min, Ki Sung-Yueng en Koo-Ja Cheol die het gewoon goed doen in de grootste competities van Europa. Dat is iets wat Oman niet heeft en dat is ook meteen wat Japan, Korea en Australië onderscheidt van de rest, de hoeveelheid van spelers die in Europa spelen, al is het maar in de Belgische of Nederlandse competitie. Daarom zullen zij voorlopig de grootmachten zijn in het Aziatische voetbal.
0 Vind ik leuk's
Mooi zo! De combi bet is dus goed gegaan, ik vreesde nog wel eventjes bij Zuid-Korea maar zakelijk de nul gehouden net als vorige wedstrijd, Australië ook weer ijzersterk, tot nu toe de beste ploeg van deze Azië Cup. Zodra ik klaar ben met werk zal ik de bets voor morgen plaatsen!
0 Vind ik leuk's
Goed bezig hoor Kakitani! Mijn complimenten. Ben je een geboren Japanner als ik vragen mag?
0 Vind ik leuk's
Goede tip!

Ook de HT/FT combi van beide wedstrijden is geslaagd. Met kleine inzet met odds van @3.61 gaf dat toch een leuke opbrengst!
0 Vind ik leuk's
lemming:
Goede tip!

Ook de HT/FT combi van beide wedstrijden is geslaagd. Met kleine inzet met odds van @3.61 gaf dat toch een leuke opbrengst!


Zuid-Korea heeft maar met 0-1 gewonnen is het dan niet zo dat de bet niet telt? Aangezien de eerste helft gewonnen werd in het in de twee helft 0-0 werd als het ware.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.