Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Azië Cup 2015 in Australië

Hallo, gisteren is de Azië Cup begonnen die gehouden wordt in Australië. Datzelfde land opende tegen Kuwait met een simpele 4-1 overwinning. Vandaag zijn er ook weer wedstrijden gespeeld ( Oezbekistan 1-0 Noord-Korea, Zuid-Korea 1-0 Oma en Saudi-Arabie 0-1 China ) Ik wilde dit topic eerder openen maar dat kon toen niet helaas want ik was druk bezig, vandaar dat ik het nu doe ook al is het een beetje laat. Voor elke wedstrijd zal ik een dag van te voren een tip plaatsen in de hoop dat het goed komt.

Ik wil beginnen met een aantal toernooi bets.

1. Jordanië eindigt eerste of tweede in de groep D @ 2.05

Jordanië is geen geweldige ploeg ten opzichte van Japan, Australië of Zuid-Korea maar heeft zeker een grote kans om als 2de achter Japan door te gaan. De vorige Azie Cup ging het in de kwartfinale slechts na penalty's onderuit tegen de later kampioen, Japan. Sindsdien zijn ze gegroeid met als hoogte punt de play-offs tegen Uruguay voor het WK. Ondanks dat die kansloos verloren werd zie ik niet in waarom ze nu geen tweede zouden kunnen worden, aangezien Irak van een ander kaliber is. De opening wedstrijd zal het belangrijkst zijn tegen Irak, wie die wint wordt hoogst waarschijnlijk 2de, verwachtend dat Palestina weinig zal kunnen uitrichten tussen geen van de 3 uit deze groep.

2. Iran groepswinnaar @ 1,75

Hier valt weinig voor te zeggen. Een onverwacht hoge quote gezien de tegenstanders in deze groep. Geen van hen heeft echt indruk op mij weten te maken, daar waar Iran afgelopen jaar nog als een van de afgevaardigde Aziatische landen op het WK aanwezig was en het al jaren hoort bij de elite ploegen van Azië, samen met Japan, Zuid-Korea en Australië. Iran zal ongetwijfeld eerste eindigen in deze groep omdat het simpelweg meer kwaliteit heeft dan Qatar, VAE of Bahrain.

3. Team topscorer Tim Cahill @ 2,20

Nog altijd de grote man bij Australië, al jaren. Een prima WK gespeeld als je het mij vraagt en hij staat al op een goal na zijn eerste tegen Kuwait. Ik heb weinig vertrouwen erin dat er andere spelers zullen zijn die meer goals gaan maken dan Cahill, want hij steekt met kop en schouders boven de rest uit, kan afmaken en kan geweldig koppen. Daar komt bij dat hij het aanspeel punt is.

4. Japan wint het toernooi @ 3,00

Zoals je aan mijn naam kunt zien zal het je niet verbazen dat ik voor deze bet kies en wellicht is het een beetje door een brilletje kijken, maar zoals men weet heeft Japan genoeg kwaliteit in huis om dit toernooi te winnen. Het enige wat ze tegen zit is het feit dat Australië een thuisvoordeel heeft als het zover komt dat de twee ploegen tegen elkaar komen. Het kan wellicht op een herhaling komen van de finale in 2011 toen Japan in de verlening met 1-0 de titel binnen sleepte. Ten opzicht van Australië heeft Japan meer kwaliteit omdat het spelers als Honda, Kagawa, Inui, Kiyotake, Yoshida en Okazaki heeft rondlopen. Spelers die voor clubs als Milaan en Dortmund uitkomen. Met een aantal die wekelijks Bundesliga spelen. Ik verwacht, mits een gunstige loting ( geen Z-Korea of Australie loten in de kwart/halve finale ) dat de weg naar de finale een simpele zal worden.

Dit zijn mijn voorspellingen, speel mee of niet, ook is Australie op winst @ 3,50 een goede bet dat gewoon kan gebeuren. Als thuisland zijn de kansen groot voor ze.

Later op de dag zal ik de twee wedstrijden van morgen, VAE - Qatar en Iran-Bahrain , beschouwen en tippen .

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar kakitani
Country flagkakitani in 10-01-2015 11:27 Voetbal
in 10-01-2015 11:27 Voetbal
57 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
boempatat:
Kakitani,wat weet je over Bahrain?
15/01 om 8u00 Bahrein-Verenigde Arabische Emiraten
Ik heb de wedstrijd gezien tussen UAE en Qatar(4-1) en UAE maakte wel indruk op mij .Vooral die nr 10 Abdulrahman O.(met Felliani kapsel :afro: ) moet je zien spelen, met wat een flair en eenvoud .Voor zo iemand ga je naar het stadion! Echt eens op letten mannen (en juffrouw).


die is me een tijd terug ook opgevallen. echt een prachtige speler. zo makkelijk en met zoveel kunst. je ziet de schoonheid in zijn spel. echt prachtig.
weet jij meer over die kerel? of er Europese clubs in de rij staan voor hem en waar hij nu speelt.

heb Oman tijdje terug zien spelen. vond ze echt niet slecht. proberen echt te voetballen.
0 Vind ik leuk's
Mij volgen is nutteloos, make your Own choice
Oef, Zuid-Korea was niet echt sterk voor de goal vandaag. Jammer dat ze pas in de verlenging hun kansen eindelijk wisten te verzilveren. Australië vond ik sterker dan ik had verwacht. Jammer, maar China over 0,5 was ook maar een funbetje.

Morgen lijkt me Japan wel een zekerheidje, die zijn wel een klasse beter dan de UAE. Misschien half time/full time = Japan pakken @1.95? Alleen wordt er zo weinig gescoord tot nu toe. Ook Iran - Irak, volgens mij is Iran wel favoriet, maar ik ben benieuwd of die wel tot scoren weten te komen.

Ik kijk daarom weer uit naar de analyse kakitani :)

0 Vind ik leuk's
hahaha Iran eet Iraq op man geen probleem :D wij komen in de finale (h) (h) (h)
0 Vind ik leuk's
farazje:
hahaha Iran eet Iraq op man geen probleem :D wij komen in de finale (h) (h) (h)


Sorry, ben blij dat ik niet op deze wedstrijd gegokt heb vanmorgen... Japan stelde wel ontzettend teleur trouwens. Al die gelijke spelen zijn erg irritant trouwens, net als in de Afrika Cup. Maar ik neem aan dat Zuid-Korea en Australië hun tegenstanders in de halve finales allebei wel gewoon in de reguliere speeltijd aan de kant gaan zetten.
0 Vind ik leuk's
Younis Mahmoud nog steeds de baas
0 Vind ik leuk's
Iran - Iraq een wedstrijd zoals elke wedstrijd zou moeten zijn. WAT EEN THRILLER zo op de vroege morgen!
0 Vind ik leuk's
Ik kan wel huilen hoe slecht de scheidsrechters zijn ..
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.