Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Champions League 2017-2018

Aangezien er nog niemand mee begonnen is ,zal ik dan maar :)
Dinsdag 02/08:
Ik begin met het eindverslag(welke ik terug vond) van de heenwedstrijd en een paar tips :

18:30 Qarabag (Aze) - Plzen (Cze)
Heen 0-0: De meeste fans zullen niet van de daken schreeuwen hoe leuk deze wedstrijd was. Het is geen spektakel geworden. We hebben een wedstrijd gezien waarin de thuisploeg domineerde. De thuisploeg toonde goed combinatiespel met vele passes. De bezoekers wachtten rustig af op eigen helft om de counter in te zetten.
Qarabag kwalificeert zich @ 2.6 : Ze zaten vorig jaar ook in de CH L in een poule met Anderlecht (waarvan ze thuis wonnen met1-0 en op Anderlecht verloren met 2-1)Tottenham en Monaco .
FT 1-1 (Plzen scoorde pas in de 85' de gelijkmaker)

19:00 APOEL (Cyp) - Rosenborg (Nor)
Heen 2-1 Rosenborg: Het was een middelmatige wedstrijd . De toeschouwers hadden graag wat meer spannende momenten gezien. Geen van de twee teams kon vandaag het initiatief nemen en domineren. De thuisploeg probeerde te scoren uit lange ballen, terwijl de uitploeg het vooral moest hebben van counters.
Ft 3-0

19:00 Din. Tbilisi (Geo) - Din. Zagreb (Cro)
Heen 2-0 Zagreb: Heb ik geen verslag van ,maar aan de statisieken te zien had Tbilisi meer balbezit,meeste doelpogingen en zelfs meeste corners!
FT 0-1

20:30 Crvena zvezda (Srb) - Ludogorets (Bul)
Heen 2-2: Zwak verdedigend bij de meeste goals.Donnynedved en heb ook wel bloggers zien o2.5@1.90 .
1-2 na 40'

21:00 Dundalk (Irl) - BATE (Blr)
Heen : 1-0 Bate: Bate trof 2x de lat.Volgens Donnynedved is Dundalk zwak.



0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar boempatat
Country flagboempatat in 30-05-2017 07:08 Voetbal
in 30-05-2017 07:08 Voetbal
95 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Aangezien er nog niemand mee begonnen is ,zal ik dan maar :)
Dinsdag 02/08:
Ik begin met het eindverslag(welke ik terug vond) van de heenwedstrijd en een paar tips :

18:30 Qarabag (Aze) - Plzen (Cze)
Heen 0-0: De meeste fans zullen niet van de daken schreeuwen hoe leuk deze wedstrijd was. Het is geen spektakel geworden. We hebben een wedstrijd gezien waarin de thuisploeg domineerde. De thuisploeg toonde goed combinatiespel met vele passes. De bezoekers wachtten rustig af op eigen helft om de counter in te zetten.
Qarabag kwalificeert zich @ 2.6 : Ze zaten vorig jaar ook in de CH L in een poule met Anderlecht (waarvan ze thuis wonnen met1-0 en op Anderlecht verloren met 2-1)Tottenham en Monaco .
FT 1-1 (Plzen scoorde pas in de 85' de gelijkmaker)

19:00 APOEL (Cyp) - Rosenborg (Nor)
Heen 2-1 Rosenborg: Het was een middelmatige wedstrijd . De toeschouwers hadden graag wat meer spannende momenten gezien. Geen van de twee teams kon vandaag het initiatief nemen en domineren. De thuisploeg probeerde te scoren uit lange ballen, terwijl de uitploeg het vooral moest hebben van counters.
Ft 3-0

19:00 Din. Tbilisi (Geo) - Din. Zagreb (Cro)
Heen 2-0 Zagreb: Heb ik geen verslag van ,maar aan de statisieken te zien had Tbilisi meer balbezit,meeste doelpogingen en zelfs meeste corners!
FT 0-1

20:30 Crvena zvezda (Srb) - Ludogorets (Bul)
Heen 2-2: Zwak verdedigend bij de meeste goals.Donnynedved en heb ook wel bloggers zien o2.5@1.90 .
1-2 na 40'

21:00 Dundalk (Irl) - BATE (Blr)
Heen : 1-0 Bate: Bate trof 2x de lat.Volgens Donnynedved is Dundalk zwak.



0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Denk dat ik morgen Bate to win of een corner handicap voor ze ga pakken. Verder geef ik Plzen een goeie kans zich te kwalificeren, maar de odd is niet geweldig dus blijf ik er van af.
0 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don
Denk dat Qarabag 2 qualify en U2,5 matchgoals een mooie is.
0 Vind ik leuk's
Aangezien die 1e wedstrijd 0-0 is geworden niet beter om Qarabag dan gewoon op winst te spelen? Odd hiervoor kun je boven de 3.00 vinden. Enige extra 'zekerheid' die je hebt met de To Qualify bet is dat bij een 0-0 stand en winst na verlenging of strafschoppen je de bet ook wint. Bij elke andere gelijke stand na 90 minuten is Plzen al door.
0 Vind ik leuk's
Crvena Zvezda - Ludogorets -> over 2,5 @ 1.81

40 minuten maar nodig gehad
0 Vind ik leuk's
Money, Pussy, Alcohol.. I Had A Dream, I Had It All
Tips voor 04/08
...
HT/FT..........
0 Vind ik leuk's
adonis18:
Tips voor 04/08
...
HT/FT..........


Wat bedoel je Adonis18?
Vandaag is er sowieso geen Champions League maar europa league.
0 Vind ik leuk's
Iemand een goede site voor group betting in de CL + EL?

Vorig jaar had bet-at-home namelijk ook nog straight forecast, dus wie wordt 1 en 2 in de groep (hogere odd). Die zie ik op geen enkele site meer terugkomen helaas. Bwin, Unibet, Interwetten, Tipico, bet-at-home allemaal niet helaas. Hopelijk weten jullie er een!

0 Vind ik leuk's
Boys, morgen is het weer 5e speelronde van cl league dat betekend de spers die op scherp staan en al door zijn die gaan weer bewust geel pakken om voor de 6e wedstrijd geschorst te zijn en clean de 8e finales in te gaan. Vorig jaar vielcer hier wat aan te verdienen dus mijn vraag is welke boys weten wie geschorst zijn en bij welke bookie bieden ze de bet voor zijn gele kaart aan? Laten we elkaar op de hoogte houden :)
0 Vind ik leuk's
@totomaster, de spelers die op scherp staan worden niet aangeboden door unibet en de meeste andere bookies ook niet, een ezel stoot zich niet 2 keer aan dezelfde steen.

Vorig jaar boden ze die spelers die op scherp stonden alleen aan op Tipico ( denk aan dani alves en witsel vorig jaar had toen een kleine 3000 gewonnen, was gratis geld), dus misschien komen ze later op de middag daar wel online?

Maar ga er maar niet vanuit, het is niet altijd feest
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.