Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Europa league 2015/2016

Update maart 2019 door ForumMod:

Het actuele topic voor het wedden op de europa league staat kan je hier vinden: https://www.voetbalwedden.net/forum/voetbal-82/wedden-op-europa-league

===========


Omdat het nieuwe europa league seizoen toch alweer een tijdje bezig is... en om het enigszins overzichtelijk te houden hier op het forum.. een nieuwe topic!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar denise92
Country flag denise92 in 6-08-2015 07:51 Voetbal
in 6-08-2015 07:51 Voetbal
63 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 6 aug. 2015 om 07:53
Geschreven door hollandia

Dynamo Minsk - Zurich : Minsk wint @ 2.15
Minsk vorige wedstrijd 0-1 gewonnen, thuis ijzersterk, Zurich uit al een hele tijd niet gewonnen. 0-0 houden is erg gevaarlijk.

Copenhagen - Jablonec : Copenhagen wint @ 2.05
Vorige match 0-1 voor Copenhagen. Thuis ijzersterk. Jablonec is uit erg wisselvallig, ik denk dat de thuisfactor de Tsjechen de das om zal doen. Billenknijpen en de 0-0 houden zal Copenhagen niet willen voor het thuispubliek.

Istanbul - AZ : BTS YES @ 1.83
AZ lkkr op dreef tot nu toe, Istanbul zal de 0-2 achterstand goed willen maken en moet dus aanvallen. Veel ruimtes, veel kansen, beide moeten kunnen scoren.

Odd BK - Elfsborg : BTS YEs @1.66
Vorige match was 2-1 voor Elfsborg. Beide teams scoren altijd en overal veel, maar krijgen vaak net zo veel doelpunten tegen. Goals alom, dus BTS zit er zeker in!

Rosenborg - Debrecen : BTS YES @ 1.60
Vorige match 2-3 voor Rosenborg. Beide teams scoren zowel uit als thuis makkelijk en Debrecen zal iets moeten forceren. Veel ruimtes voor Rosenborg, dat ook door zal gaan. Ik hoop op minimaal 1 doelpunt van Debrecen, want dat Rosenborg thuis zal scoren is een ding dat zeker is.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Vitesse - Southampton: Southampton wint @ 2.25 @ 888sport
Southampton zal ook wel graag willen winnen bij Vitesse ter voorbereiding op het nieuwe seizoen. Won al bij Groningen en Feyenoord met 0-3 in niet eens zo zeer de sterkste opstellingen. Als ik ook de woorden van Pellè mag geloven wil hij graag zijn scorende lijn tegen Vitesse voortzetten. Daarnaast is een odd van 2.25 @ 888sport eentje die ik niet wil laten liggen.

Saint Ettiene - Targu Mures: Saint Ettiene wint -1 @ 2.08 @ 888sport
Ook verwacht ik dat Saint Ettiene wint van Targu Mures. Heenwedstrijd was al 0-3 en verwacht dat Saint Ettiene het thuis makkelijk af zal maken. Een winst odd voor Saint Ettiene is 1.35 @ 888sport en een Handicap -1 voor Saint Ettiene zelfs 2.08 @ 888sport

0 Vind ik leuk's

Astra (Rou) - West Ham (Eng) Astra +0 @ 1.94 Marathonbet


West Ham stelt de premier league prioriteit en komt vandaag met een B-elftal.

Bericht gewijzigd door wedden op di 31 aug. 2021, 14:43
0 Vind ik leuk's
Hoi ik ben nieuw hier en ik gok elk weekend wel een paar keer bij Toto.nl
Ik verdiep me eigenlijk nooit op al die extra spellen, ik voorspel alleen winst-gelijk-verlies.
Ik dacht aan de europa league vanavond : Ajax 1,44 - Paok 1,61 - Young Boys 1,61 -
10tje inleg = 37,30 terug wat denken jullie ervan?
0 Vind ik leuk's
Welkom!

PAOK en Ajax zie ik wel winnen. Young Boys daarintegen, die spelen tegen Qarabag. En ik als FC Twente fan weet dat dat een stugge ploeg is met wat goede spelers.

Twente werd er vorig jaar totaal onverwacht door uitgeschakeld
0 Vind ik leuk's
horsie123:
Welkom!

PAOK en Ajax zie ik wel winnen. Young Boys daarintegen, die spelen tegen Qarabag. En ik als FC Twente fan weet dat dat een stugge ploeg is met wat goede spelers.

Twente werd er vorig jaar totaal onverwacht door uitgeschakeld


Oke dankjewel ik zal verder kijken, niet dat ik gelijk van beslissing verander, maar er zijn
zoveel wedstrijden vanavond, hopen dat ik een paar goeies ervan kan uitpikken.
Tips over EL en andere competities altijd welkom, als ik een bet doe zal ik het in het topic
van de bijbehorende competitie zetten.

dank voor reactie
0 Vind ik leuk's
Hopen dat het zo door gaat!
Paok (1,61) Ajax (1,44) en Bordeaux (1,35) gespeeld
20 euro ingezet = 62,40 terug.

Nu hopen op Girondins de Bordeaux.

0 Vind ik leuk's
Toch een mooie winst op deze Europa League avond.
Met Ajax, PAOK en Bordeaux 62,40 gewonnen.
0 Vind ik leuk's
jesper-plieger:
Toch een mooie winst op deze Europa League avond.
Met Ajax, PAOK en Bordeaux 62,40 gewonnen.


Nice,
Ben benieuwd wat je ziet voor de returns.
0 Vind ik leuk's
Ik ben nieuw hier op het forum. Zijn er nog tips voor morgen, 27 aug voor de laatste Europa League ronde?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.