Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Europa league 2015/2016

Update maart 2019 door ForumMod:

Het actuele topic voor het wedden op de europa league staat kan je hier vinden: https://www.voetbalwedden.net/forum/voetbal-82/wedden-op-europa-league

===========


Omdat het nieuwe europa league seizoen toch alweer een tijdje bezig is... en om het enigszins overzichtelijk te houden hier op het forum.. een nieuwe topic!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar denise92
Country flag denise92 in 6-08-2015 07:51 Voetbal
in 6-08-2015 07:51 Voetbal
63 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik speel vanavond:

Dortmund @ 1,20
Fenerbache @ 1,33
Tottenham @ 1,35
Ajax @ 1,77
---------------------------
combo = 3,81

Is met de 4fold actie van unibet. Dus als er eentje fout is krijg ik m'n geld terug.

En los nog Lindgren to get a card, zoals hier eerder getipt werd. Zie daar ook value in.

0 Vind ik leuk's

Dnipro - Lazio 1DNB@1.70 Tipico Dat is ook de tip van Futre

Italianen denken dat de coach Pioli aanvallend zal spelen met Kishna , Felipe Anderson en Matri in de punt.Dnipro bereikte vorig jaar de finale van de EL door Napels te verslaan in de HF.Ze verkochten wel hun beste speler ,maar de nieuwkomers Chygrynskiy, P. Gueye, Danilo en Bezuszijn zijn al goed geintegreerd.Na een slechte start wonnen ze hun 4 laatste wedstrijden wo. het sterke Shakhtar Donetsk.Dnipro wonnen hun laatste 5 Europese thuiswedstrijden en Lazio wacht een zware trip van 2000km .Daarbij mist Lazio: De Vrij, Biglia, Klose and Djordjevic.

FT1-1

Bericht gewijzigd door wedden op di 31 aug. 2021, 14:44
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Ik speel:

Olympique @ 1,80
Ajax @ 1,80

-----------------------

Combo = 3,24
0 Vind ik leuk's

Napoli-Club Brugge: meeste kaarten Brugge @1.53 UB/NG of kaarten uitteam over 2.5@1.81 of over 4.5 gele kaarten tot @2.08(mss wel de gevaarlijkste om te betten,alhoewel bij Napoli loopt een beenharde Kalidou Koulibaly in de centrale verdediging rond)


Preud'homme gaf al aan, na de verloren wedstrijd van vrijdagavond tegen Moeskroen(die tot dan nog niet gewonnen hadden en laatste stonden!),dat ze mss beter met wat meer grinta moeten spelen in plaats van mooi voetbal te brengen.

En vanavond moeten ze mannen als Lorenzo Insigne, Marek Hamšík, Gonzalo Higuaín, Dries Mertens afstoppen of wss afschoppen :s


Scheids is de Hongaar Istvan Vad

In zn laatste EL en CHL wedstrijd gaf hij 6x geel en 1x rood!!!


pfff slap verdedigd Brugge.Toch nog meeste kaarten ,maar slechts 1tje

Bericht gewijzigd door wedden op di 31 aug. 2021, 14:44
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Een bet op een speler krijgt een gele kaart bij Brugge lijkt mij ook interessant:
IK heb een voorkeur voor:
Vormer @3
De Bock @3.5

2e keus :
Meunier @4.75
Duarte @4
Mechele @3.75

Iemand die er ook zo over denkt?
Ik heb zelf eens gekeken wat er op het net gezegd wordt en die kiezen voor De Bock

Enkel Simons pakte geel.En die stond niet bij UB
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Voor vanavond interessant;

Ajax - Celtic -> Ajax winst (@ 1,75)
Dnipro - Lazio -> Dnipro DNB (@ 1,69)
Basel - Fiorentina -> Over 2,5 goals (@ 1,91)
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Napoli - Brugge: napoli winst @ 1,5. In de staat van brugge momenteel zou dit niet mogen foutlopen.
0 Vind ik leuk's
Napoli-Brugge: Penalty @3.10 Betfirst/Netbet
Vossen zal wel een proberen uit te lokken ,hij kan dat goed.
En bij Napoli ,Mertens mss met zn dribbels in de 16

pff ze kennen er niets van :p
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Tips voor vnvnd? Ik denk aan: napoli, brugge winst
0 Vind ik leuk's
comyngi:
Tips voor vnvnd? Ik denk aan: napoli, brugge winst
Brugge ben ik niet zo zeker van. Zou Napoli doen, Celtic - Fener X1, Ajax en Fiorentina
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.