Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Serie A (Italië)

Aanstaande zaterdag begint weer een nieuw seizoen van de Serie A. Afgelopen seizoen won Juventus de negende scudetto op rij en vooral aartsrivaal Inter zal er dit seizoen alles aan willen doen om te voorkomen dat de club uit Turijn nummer tien aan het rijtje toevoegt. Natuurlijk gaat het niet alleen om de titelkandidaten, alle twintig ploegen uit deze Italiaanse topcompetitie worden onder de loep genomen!



Juventus

Eindpositie 2019-2020: 1


De transfers:

De grootste transfer op spelersgebied vond eind juni al plaats. Juve trok Arthur Melo van Barcelona aan in ruil voor Miralem Pjanic en betaalde daarbovenop meer dan tien miljoen euro exclusief bonussen. Daarnaast is Juventus nog op zoek naar een vervanger voor de vertrokken Gonzalo Higuain. Deze week heeft Luis Suarez een taaltest succesvol afgerond om een Italiaans paspoort te kunnen krijgen en zo als EU-speler gekenmerkt te kunnen worden, toch lijkt op dit moment Edin Dzeko de beste papieren te hebben om de ploeg van Andrea Pirlo te complementeren. Dejan Kulusevski trainde vorige maand voor het eerst mee bij zijn nieuwe club, Juventus betaalde afgelopen januari 35 miljoen euro aan Atalanta voor de jongeling die onlangs werd uitgeroepen tot grootste talent van de Serie A in het afgelopen seizoen.


Seizoensverwachting:

De Oude Dame is net als in voorgaande jaren titelfavoriet maar de odd is een stuk hoger dan bijvoorbeeld drie jaar geleden (1.85 nu tegenover 1.45 toen). Juventus heeft natuurlijk een onervaren trainer voor de groep staan en vooral het middenveld was vorig seizoen niet landskampioen-waardig. Het zou mij niet verbazen als komend jaar één van de andere grote ploegen de titelrace wél vol weet te houden waarbij Inter de voornaamste concurrent lijkt.



Inter Milan

Eindpositie 2019-2020: 2


De transfers:

Inter trok halverwege vorig seizoen al Christian Eriksen aan, de Deen maakte nog niet de indruk die men van de topaankoop had verwacht en zou volgens de laatste berichten zelfs weer mogen vertrekken voor een mooi bedrag. Alexis Sanchez werd afgelopen maand definitief ingelijfd, de Chileen speelde al 22 competitiewedstrijden voor de Nerazzuri. De grootste aanwinst van deze zomer tot nu toe is Achraf Hakimi die over werd genomen van Real Madrid, aan deze pas 21-jarige Marokkaans international kan Inter jaren plezier beleven rechtsachterin. Verder werd Aleksandar Kolarov overgenomen van AS Roma maar lijkt de selectie nog lang niet definitief. Zo wordt er door Barcelona getrokken aan Lautaro Martinez en zou Radja Nainggolan kunnen vertrekken naar Paris Saint Germain en is Diego Godin volgens de geruchten op weg naar Cagliari.


Seizoensverwachting:

Naar verwachting is Inter de grootste concurrent van Juventus dit seizoen maar de transfercarrousel draait nog op volle toeren in Milaan. Zo zou een eventueel vertrek van Lautaro Martinez problematisch kunnen zijn aangezien Inter eigenlijk al een spits tekort komt en kan ook Milan Skriniar nog vertrekken, waar dan weer Chris Smalling voor terug zou kunnen komen. Inter heeft behalve op de spitspositie een erg brede selectie wat een groot voordeel is ten opzichte van andere clubs nu er vijf keer gewisseld mag worden, vooral op het middenveld heeft Antonio Conte genoeg te kiezen als Stefano Sensi fit blijft. Ik heb gedacht aan de weddenschap Winner without Juventus: Inter @ 1.75 (Unibet), maar vind een odd lager dan 2.00 het risico niet waard.



Atalanta

Eindpositie 2019-2020: 3


De transfers:

Tuttosport claimt dat trainer Gian Piero Gasperini vandaag voor drie jaar heeft verlengd in Bergamo wat zeer goed nieuws is voor de fans van La Dea. Daarnaast lijkt PSV'er Sam Lammers onderweg naar de Champions League-kwartfinalist van afgelopen seizoen en werden eerder al Cristian Romero (Juventus, geleend met optie tot koop), Aleksei Miranchuk (Lokomotiv Moskou, onbekend bedrag) en Cristiano Piccini (Valencia, geleend met optie tot koop) gehaald. Romero is een prima verdediger die slechts 22 jaar oud is en vorig seizoen bij Genoa speelde. Piccini zal ook de verdediging versterken, hij is de vervanger van de verkochte Timothy Castagne.


Seizoensverwachting:

Atalanta eindigde voor de tweede keer op rij als derde in de Serie A, een zeer knappe prestatie gezien zij daarnaast ook voor het eerst deelnamen aan de Champions League. Op dit moment lijken de belangrijkste spelers van de doelpuntenmachine van Gasperini te blijven. Papu Gomez zei 'nee' tegen een aanbieding uit de zandbak en Josip Ilicic verscheen vorige week weer op het trainingsveld nadat hij wegens mentale problemen de Champions League eindfase moest missen. Gezien alle goalgetters zijn gebleven verwacht ik opnieuw spectaculair voetbal van Atalanta. De ploeg van Gasperini moet zeker beter kunnen dan AS Roma en Fiorentina, ook acht ik beter dan AC Milan.


Wedtip: Atalanta eindigt boven AC Milan, AS Roma en Fiorentina @ 2.30 (Bwin,Medium).



Lazio

Eindpositie 2019-2020: 4


De transfers:

Op transfergebied is er nog weinig gebeurd bij Lazio wat betekent dat de belangrijkste spelers als Ciro Immobile en Luis Alberto opnieuw in het lichtblauw zijn te bewonderen komend seizoen. Daarnaast kwam Vedat Muriqi voor zo'n twintig miljoen over van Fenerbahce en is volgens het laatste nieuws middenvelder Mohamed Fares definitief overgenomen van SPAL.


Seizoensverwachting:

Lazio nam na de winterstop het stokje over van Inter als grootste concurrent van Juventus maar stortte na de coronastop volledig in elkaar. Wel zullen de Bianconeri voor het eerst sinds 2007 in de Champions League groepsfase spelen wat al een hele prestatie is voor de Romeinen. Het elftal van vorig seizoen is op dit moment nog in tact en dus lijkt Lazio met Atalanta, Milan en Napoli te moeten vechten om twee Champions League tickets.



Roma

Eindpositie 2019-2020: 5


De transfers:

Chris Smalling werd afgelopen jaar gehuurd van Manchester United maar lijkt op dit moment te duur om definitief over te nemen. Aan de andere kant werd deze week wel één van de grootste verdedigende talenten uit de Serie A gekocht, Marash Kumbulla kwam over van Hellas Verona. Naast het aantrekken van Pedro (gratis transfer) lijkt ook Arek Milik richting Rome te komen wanneer Edin Dzeko vertrekt naar Juventus. Verder zijn Aleksandar Kolarov (Inter) en Alessandro Florenzi (PSG) verkocht.


Seizoensverwachting:

AS Roma is vijfde geëindigd maar op dit moment zie ik het nog somber in voor de Romeinen. Ik verwacht niet dat ze de stap naar de top vier kunnen maken, zeker gezien AC Milan en Napoli beter zijn geworden in het afgelopen half jaar. Trainer Paolo Fonseca raakte opnieuw zijn grootste talent kwijt, de net van een lange blessure herstelde Nicolò Zaniolo raakte deze maand opnieuw geblesseerd toen hij tegen Nederland speelde en ligt er opnieuw voor minimaal een half jaar uit. Daarnaast lijkt de selectie er niet beter op geworden en zal het niet makkelijk worden om Edin Dzeko te vervangen als hij vertrekt, ook niet voor Arek Milik. Ik verwacht daarom dat Roma eerder zevende dan vijfde zal worden maar heb helaas nog geen goede weddenschap gevonden voor een lage positie op de ranglijst van de Romeinen.



AC Milan

Eindpositie 2019-2020: 6


De transfers:

Het belangrijkste transfernieuws in Milaan is natuurlijk dat Zlatan Ibrahimovic heeft verlengd. De 38-jarige spits kwam in januari en het verschil tussen Milan voor zijn komst en na zijn komst was enorm. Daarnaast hebben de Rossoneri acht nieuwe spelers aangetrokken. Ante Rebic viel vorig seizoen in positieve zin op en werd definitief overgenomen van Eintracht, daarnaast komt Brahim Diaz op huurbasis over van Real Madrid. Ook wordt het toch al vrij jonge elftal aangevuld met één van de grootste talenten uit Italië. De nieuwe Pirlo Sandro Tonali kwam voor 35 miljoen euro over van Brescia.


Seizoensverwachting:

AC Milan heeft een prima elftal staan dat gezien de gemiddelde leeftijd ieder jaar beter zou moeten worden. Het elftal lijkt goed genoeg om te strijden voor de vierde plaats en als er zo gepresteerd wordt als in de tweede seizoenshelft is dat een reëel doel. Daarmee zou de ploeg voor het eerst sinds 2013 weer in de Champions League uitkomen. De odd van 1.85 voor een plaats in de top vier (Unibet) is mij echter veel te laag gezien de concurrentie van onder andere Atalanta en Napoli en dus valt hier geen value te behalen. Wel heb ik hogere verwachtingen van AC Milan dan van AS Roma en ga ik voor:


Wedtip: H2H AC Milan best finishing position (vs AS Roma) @ 1.80 (Betsson,Low).



Napoli

Eindpositie 2019-2020: 7


De transfers:

Napoli heeft Allan voor een mooi bedrag verkocht aan Everton, verder lijkt Arek Milik op een transfer te azen en gaat het gerucht dat Kalidou Koulibaly naar Paris Saint Germain zal vertrekken. Aan de andere kant heeft Napoli zelf al één grote transfer gedaan, Victor Osimhen kwam voor een recordbedrag over van Lille. De behendige spits maakte in beide oefenduels waarin hij speelde een hattrick.


Seizoensverwachting:

Gennaro Gattuso heeft het prima gedaan in zijn eerste half jaar in Napels, onder zijn leiding werd goed gevoetbald en de Coppa Italia binnengehaald. Als hij het gehele seizoen trainer was geweest van de Partenopei dan waren ze waarschijnlijk in de top vier geëindigd. Op dit moment is de selectie er niet op achteruitgegaan en staan er in ieder geval al spelers klaar als Osimhen en Amir Rrahmani om een eventueel vertrek van Milik en Koulibaly op te vangen. Aangezien de bookmakers verwachten dat Napoli derde eindigt is er absoluut geen value te halen op een top vier notering voor Napoli, hoewel ik ze wel sterker acht dan Lazio en AC Milan.



Sassuolo

Eindpositie 2019-2020: 8


De transfers:

Er zijn niet echt noemenswaardige transfers geweest tot nu toe in Sassuolo


Seizoensverwachting:

Sassuolo scoorde afgelopen seizoen maar liefst 69 doelpunten en was daarmee één van de leukste middenmoters om naar te kijken. Vooral na de coronabreak was het vaak genieten, zo werd er gewonnen van Lazio en 3-3 gelijkgespeeld tegen zowel Inter als Juventus. De grote talenten Manuel Locatelli en Jeremie Boga zijn aangebleven en de selectie is niet veel veranderd ten opzicht van afgelopen seizoen. Een plaats in het linkerrijtje ligt daarom in de verwachtingen voor de ploeg van de uitstekende trainer Roberto De Zerbi. Aangezien ik van Torino geen hoge verwachtingen heb zie ik daarom bij Bwin een mooie weddenschap.


Wedtip: H2H Sassuolo best finishing position (vs Torino) @ 1.75 (Bwin,Medium).



Verona

Eindpositie 2019-2020: 9


De transfers:

Hellas Verona verloor al het grote talent Marash Kumbulla en Verona-speler van het seizoen Sofyan Amrabat en zag bovendien de geleende centrale verdediger Amir Rrahmani terugkeren naar Napoli. Onder andere Giangiacomo Magnani (Sassuolo), Adrien Tameze (Nice), Federico Dimarco (Inter), Marco Benassi (Fiorentina) en oud-NAC speler Ivan Ilic kwamen ervoor terug.


Seizoensverwachting:

Verona heeft afgelopen seizoen alle verwachtingen overtroffen. De promovendus was misschien wel de grootste degradatiekandidaat, zeker gezien het slechts vijfde eindigde in de Serie B en het zich vervolgens via de play-offs op het hoogste niveau meldde. Het is zeer knap wat trainer Ivan Juric heeft bereikt maar nog zo'n stunt zit er denk ik niet in. Wel zou de ploeg ondanks het vertrek van de belangrijkste spelers boven de drie nieuwkomers moeten eindigen gezien er een aantal huurlingen zijn binnengehaald die prima mee kunnen bij elke middenmoter.



Fiorentina

Eindpositie 2019-2020: 10


De transfers:

Sofyan Amrabat werd voor vijftien miljoen euro overgenomen van Hellas Verona, daarnaast kwam Borja Valera terug en komt Giacomo Bonaventura over van AC Milan.


Seizoensverwachting:

Zoals ieder jaar lijkt de selectie van Fio er op vooruitgegaan en zijn er dus hoge verwachtingen van de ploeg uit Florence. Franck Ribery en de grote talenten Federico Chiesa en Nikola Milenkovic blijven en dus wordt van Fio een achtste plaats verwacht, achter de zeven bekende namen. Ik denk dat zij inderdaad met Sassuolo zullen uitmaken wie er op de achtste plaats eindigt en zie geen interessante odds bij een H2H of eindranking weddenschap.



Parma

Eindpositie 2019-2020: 11


De transfers:

Dejan Kulusevski speelde afgelopen seizoen op huurbasis en Parma en werd terecht verkozen tot grootste talent van de Serie A. Hij is inmiddels vertrokken naar Juventus.


Seizoensverwachting:

Bij Parma heeft een trainerswissel plaatsgevonden, Fabio Liverani die afgelopen seizoen Lecce coachte staat nu voor de groep. Dit zal waarschijnlijk tot veel open wedstrijden leiden in Parma aangezien Lecce 52 keer scoorde (wat behoorlijk veel is voor een ploeg die degradeert) en daarnaast de meeste goals van de competitie incasseerde (85). Verder zijn er vrijwel geen wisselingen in Parma behalve het vertrek van de beste speler van het afgelopen seizoen, op dit moment is de selectie er dus op achteruit gegaan. Ik denk niet dat Parma hoeft te vrezen voor degradatie maar zie ook geen plaats in het linkerrijtje voor Liverani.



Bologna

Eindpositie 2019-2020: 12


De transfers:

Bij Bologna vertrok wisselspeler Ladislav Krejci, verder zijn er geen noemenswaardige transfers.


Seizoensverwachting:

In de maanden dat trainer Sinisa Mihajlovic niet langs de lijn stond wegens zijn ziekte presteerde Bologna beduidend minder, nu hij helemaal terug is lijkt Bologna dan ook weer een prima seizoen tegemoet te gaan waarbij de tiende of elfde plaats logisch lijkt. Er zijn geen basisspelers vertrokken en het grote talent Mussa Barrow dat vorig seizoen van Atalanta werd overgenomen is duidelijk gegroeid in het afgelopen jaar. Omdat Bologna over het algemeen een talentvolle selectie heeft die ieder jaar beter wordt zou zelfs concurreren met Sassuolo of Fiorentina tot de mogelijkheden behoren.



Udinese

Eindpositie 2019-2020: 13


De transfers:

Udinese trok Thomas Ouwejan aan van AZ en nam Fernando Forestieri (Sheffield Wednesday) en Nahuel Molina (Boca Juniors) gratis over. Aan de andere kant vertrok Seko Fofana naar Lens en zullen de fans vooral vrezen voor het eventuele vertrek van sterspeler Rodrigo De Paul, hij is momenteel in gesprek met Leeds United. De 26-jarige Argentijn is van grote waarde op het middenveld en bovendien altijd fit, hij speelde in de afgelopen vier seizoenen telkens minimaal 34 competitiewedstrijden.


Seizoensverwachting:

Udinese eindigde in de laatste vier seizoenen telkens twaalfde, dertiende of veertiende en lijkt er deze transferperiode in ieder geval niet op vooruit te gaan, zeker niet als De Paul vertrekt. Bij zijn vertrek kan Udinese vervallen tot een degradatiekandidaat, hoewel de club met de dertig a veertig miljoen euro die het dan zou ontvangen natuurlijk een aantal prima spelers kan aantrekken.



Cagliari

Eindpositie 2019-2020: 14


De transfers:

Cagliari trok Riccardo Sottil aan van Fiorentina (huurbasis met optie tot koop) en kocht eerder al Razvan Marin van Ajax. Daarnaast lijkt Diego Godin richtig Sardinië te komen. Aan de andere kant is huurling Radja Nainggolan weer vertrokken.


Seizoensverwachting:

Cagliari heeft afscheid genomen van trainer Walter Zenga die ook bij deze club geen succes kende. Eusebio Di Francesco is zijn vervanger. De Italiaan kende ups en downs bij Sassuolo en AS Roma en kreeg afgelopen seizoen Sampdoria niet aan de praat. Het is lastig te zeggen wat we van Cagliari kunnen verwachten, zeker gezien het de vraag is wat aanwinsten Marin en Sottil zullen toevoegen bij hun nieuwe club.



Sampdoria

Eindpositie 2019-2020: 15


De transfers:

Karol Linetty vertrok naar Torino, Mikkel Damsgaard kwam over van Nordsjaelland.


Seizoensverwachting:

Zoals gezegd kende Sampdoria geen al te beste seizoensstart onder Di Eusebio vorig seizoen, zijn opvolger Claudio Ranieri wist dit recht te trekken. Gezien de selectie zal La Samp eerder moeten vechten tegen degradatie dan meedoen voor het linkerrijtje. De vertrokken Linetty speelde in de afgelopen vier seizoenen telkens meer dan 28 wedstrijden voor Sampdoria en spits Fabio Quagliarella wordt over enkele maanden 38 jaar oud. Het eerste goede nieuws in Genua is dat spits Keita Balde op huurbasis met optie tot koop over lijkt te komen van Monaco. Toch denk ik niet dat het genoeg is voor de blauw-witten om indruk te maken komend jaar en zie ik hen niet hoger eindigen dan afgelopen seizoen.



Torino

Eindpositie 2019-2020: 16


De transfers:

Karol Linetty komt over van Sampdoria en Ricardo Rodriguez (afgelopen seizoen gehuurd door PSV) is overgenomen van AC Milan. Ola Aina is vertrokken naar Fulham.


Seizoensverwachting:

Torino eindigde tussen 2016 en 2019 drie seizoenen op rij in het linkerrijtje maar zoals ik al eerder aangaf bij mijn voorbeschouwing op Sassuolo zie ik Torino net als afgelopen seizoen niet meedoen om de bovenste tien plaatsen. Ook de tweede ploeg uit Turijn stelde een nieuwe trainer aan, Marco Giampaolo staat nu aan het roer. Zijn tijd bij AC Milan was geen succes en ik vraag mij af of hij dit Torino wel aan de praat zal krijgen. Ricardo Rodriguez werd overgenomen van AC Milan maar voor zijn positie had Torino al redelijke opties, verder is de nummer zestien van vorig seizoen er niet bepaald op vooruitgegaan. Voorin zal Andrea Belotti het opnieuw in zijn eentje moeten doen maar ook hij was in de afgelopen drie seizoenen niet de topper die we in het seizoen 2016-2017 maar liefst 26 keer zagen scoren.



Genoa

Eindpositie 2019-2020: 17


De transfers:

Lennart Czyborra, Filippo Melegoni (beiden Atalanta), Miha Zajc (Fenerbahce), Edoardo Goldaniga (Sassuolo) en Mattia Perin (Juventus) worden geleend. Daarnaast komt Mattia Destro gratis over van Bologna. Verder is Milan Badelj gekocht van Lazio voor ongeveer vijf miljoen euro.


Seizoensverwachting:

Genoa ontsnapte twee jaar op rij aan degradatie en hoopt door de selectie op de schop te gooien een beter seizoen te draaien. Het is moeilijk te zeggen of deze selectie meer succes zal hebben dan die van vorig jaar maar ik denk dat we Genoa aan het einde van het seizoen weer in de onderste regionen terugvinden. De nieuwe trainer Rolando Maran was ook niet bijzonder succesvol bij Cagliari afgelopen seizoen dus het zal van de nieuwe spelers moeten komen. Zajc zou wat dat betreft een goede toevoeging kunnen zijn gezien hij het al eerder goed deed bij Empoli.



Benevento

Eindpositie 2019-2020: 1 in de Serie B


De transfers:

Benevento heeft een aantal prima aankopen gedaan. Gianluca Caprari en Gianluca Lapadula kennen het Italiaanse voetbal goed en kwamen over van Sampdoria en Genoa. Datzelfde geldt voor Artur Ionita die in de afgelopen drie seizoenen bij Cagliari ieder jaar minimaal 34 wedstrijden speelde. Daarnaast werd Kamil Glik gekocht van AS Monaco.


Seizoensverwachting:

Benevento werd soeverein kampioen in de Serie B onder leiding van Filippo Inzaghi, het eindigde maar liefst achttien punten boven nummer twee Crotone. Benevento speelde drie seizoenen geleden al in de Serie A maar stond toen vrijwel het gehele seizoen onder de degradatiestreep. Er is flink geïnvesteerd om dit seizoen handhaving te bewerkstelligen. Het zal zeker niet makkelijk worden voor Pippo maar ik verwacht dat hij het opnieuw beter doet dan de twee andere promovendi en concurreren met bijvoorbeeld Genoa lijkt mogelijk.



Crotone

Eindpositie 2019-2020: 2 in de Serie B


De transfers:

Lisandro Magallan (Ajax) en Eduardo (Sporting) worden geleend. Luca Cigarini komt transfervrij over van Cagliari en Luca Marrone is gekocht van Hellas Verona. Daarmee heeft Benevento vier nieuwe spelers die in de basis kunnen starten.


Seizoensverwachting:

Crotone kwam in het seizoen 2016-2017 uit in de Serie A maar wist in de eerste tien speelronden geen enkele overwinning te boeken. Dat het zich op de laatste speeldag alsnog wist te handhaven was dan ook een wonder. Een jaar later degradeerde Crotone alsnog maar na twee jaar in de Serie B heeft het haar weg terug weer gevonden. Simeon 'Simy' Nwankwo werd beide seizoenen clubtopscorer, afgelopen seizoen werd hij ook topscorer van de competitie met twintig goals. Trainer Giovanni Stroppa heeft een aantal spelers die een duidelijke versterking voor het eerste elftal zijn maar toch zie ik Crotone niet opgewassen tegen de concurrentie.


Wedtip: Crotone degradeert @ 1.73 (Betfair,Low).



Spezia

Eindpositie 2019-2020: 3 in de Serie B


De transfers:

Jeroen Zoet werd gekocht van PSV. Christian Dell'Orco en Federico Mattiello worden gehuurd van respectievelijk Sassuolo en Atalanta.


Seizoensverwachting:

Spezia speelde nog niet eerder op het hoogste niveau. Trainer Vincenzo Italiano eindigde vorig seizoen derde met de ploeg uit La Spezia en wist in de play-offs Chievo en Frosinone te verslaan. Toch lijkt het op het eerste oog een kort bezoekje aan het hoogste niveau te worden. Spezia heeft zich het minst versterkt van de drie promovendi en heeft weinig spelers in huis die makkelijk het doel weten te vinden. Spits Andrey Galabinov scoorde afgelopen seizoen slechts zes keer en clubtopscorer Emmanuel Gyasi (linksbuiten) kende zijn beste seizoen tot nu toe met acht goals in 37 duels. We krijgen slechts een odd van 1.55 als Spezia zoals verwacht laatste eindigt, geen odd om je vingers aan te branden dus.


Pakt Juve de tiende titel op rij en zal Atalanta weer richting de honderd goals in een seizoen gaan? Weet Jeroen Zoet het aantal tegengoals van Spezia te beperken en wordt de terugkeer van Filippo Inzaghi een succes? Deel jouw visie in dit topic, je kunt gedurende het seizoen al je Italiaanse wedtips hier plaatsen! Ook in de Serie A is het mogelijk om te wedden op corners!

4 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar donnynedved
Country flagdonnynedved in 18-09-2020 17:01 Voetbal
in 18-09-2020 17:01 Voetbal
20 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Vanavond staat er een wedstrijd op het programma in de Serie A waarbij ik niet om de statistieken heen kan!


Fiorentina - Sampdoria

3 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

Bovenstaande bet was goed tegen een odd van 2.15


Vanmiddag heb ik hoge verwachtingen van Sassuolo!


Sassuolo-Crotone

0 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

die fiorentina bet heb ik meegenomen in een combi, thx hiervoor ;)

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Hoi Donny,


Dank voor je mooie previews en goede value bets. Ik probeer ze altijd mee te spelen.

Alleen vaak is de odd al gedropt als ik de bet wil pakken.


Wat zou je aanraden om te hanteren voor het maximale verschil tussen de getipte odd en de werkelijke odd om wel value te behouden? Uiteraard zal dit per bet verschillen, maar ben benieuwd of je een indicatie kan geven om rekening mee te houden.


2 Vind ik leuk's
ti ta to maat

@tomaat23 ik kan hem momenteel niet openen op de betsson betbuilder dus ik weet de huidige odd niet, maar deze bet zou ik voor 1.88 ook nog wel hebben gepakt.

Als ik hem bij Unibet had getipt zou je kunnen hopen dat er in de eerste minuten niet wordt gescoord en hij alsnog deze odd haalt, helaas kun je bij betsson geen live betbuilders maken.

1 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

Heb de bet voor 1.87 bij MrGreen (Unibet engine). Verschil met je tip was groot, maar omdat je high stake vertrouwen er aan gaf toch gezet. Anders had ik hem denk ik gelaten.


Maar begrijp hieruit dat ik hem op het randje heb dus?

1 Vind ik leuk's
ti ta to maat

De eerste high stake tip van het seizoen is ook binnen, Sassuolo begon zwakker dan ik had verwacht maar boekt uiteindelijk een comfortabele 4-1 zege!

2 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

Napoli mag van de lokale autoriteiten niet vliegen door de coronabesmettingen, de wedstrijd tussen Juve en Napoli zal dus waarschijnlijk niet morgen gespeeld worden.

Bericht gewijzigd door donnynedved op Sat 3 Oct 2020, 18:47
0 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

Ik volg de Serie A eigenlijk niet. Hoe zie je de prestaties van Sassulo voor de rest van het seizoen? Is het een outsider?

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Het is lastig te zeggen. Het is in ieder geval een ploeg die met het jaar beter wordt. Ik heb veel vertrouwen in trainer Roberto De Zerbi en ze hebben een uitstekende aankoopbeleid/beleid om talenten te laten spelen en groeien. Het is knap dat ze nog steeds Domenico Berardi en Manuel Locatelli binnen boord wisten te houden en als zij niet worden weggekocht in de winter/ er geen enorme problemen door het coronavirus binnen de selectie ontstaan zijn zij wat mij betreft topfavoriet om in ieder geval zevende te worden, dus 'best of the rest'. Daarnaast lijkt het mij ook niet onwaarschijnlijk als ze bijvoorbeeld boven AS Roma eindigen als de verdediging nog wat stabieler wordt.

1 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.