Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de transfermarkt 2017-2018

Next Arsenal manager: Ernesto Valverde @21.00 (Netbet, Betrally, Comeon, 10Bet, 1/10)

Het contract van huidig Athletic Bilbao-trainer Ernesto Valverde loopt na dit seizoen af. De coach staat in de nadrukkelijke belangstelling van zowel FC Barcelona als Arsenal, maar de Engelsen lijken een stuk slagvaardiger te handelen. Marca wist namelijk te melden dat Arsenal deze week voor de tweede keer bij Valverde aan de telefoon hing en zij zullen het ongetwijfeld niet alleen over het weer hebben gehad. Het is uiteraard een long shot, maar alles boven een odd van 10.00 is in mijn ogen prima value.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeroenunibet81
Country flagjeroenunibet81 in 30-05-2017 07:11 Voetbal
in 30-05-2017 07:11 Voetbal
133 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
rjansen82:
Lijkt me wel een grote gok, maar daar hou ik van. Waar kan ik deze vinden bij Unibet? :d


Monaco heeft zijn pijlen gericht op Michy Batshuayi van Chelsea.
De kans dat Mbappe vertrekt worden daarmee vergroot.
Nog steeds een kleine kans dat die naar Arsenal gaat maar voor deze odd wel leuk.

Football-Specials-Transfers en dan even scrollen tot je Mbappe tegenkomt
0 Vind ik leuk's
mavagen:
rjansen82:
Lijkt me wel een grote gok, maar daar hou ik van. Waar kan ik deze vinden bij Unibet? :d


Monaco heeft zijn pijlen gericht op Michy Batshuayi van Chelsea.
De kans dat Mbappe vertrekt worden daarmee vergroot.
Nog steeds een kleine kans dat die naar Arsenal gaat maar voor deze odd wel leuk.

Football-Specials-Transfers en dan even scrollen tot je Mbappe tegenkomt


Ik ben bang dat deze jongeman de clubs voor het uitkiezen heeft en dan de (logische) keuze maakt voor een team dat al zeker is van CL.
Daarnaast wat je aangeeft m.b.t. Batshuayi heb ik ook gelezen, wellicht dat Mbappé in deze transfer betrokken wordt en voor Chelsea kiest?

Laten we hopen op Arsenal, ik vind `m ook té lekker om te laten liggen.
0 Vind ik leuk's
Nog een opvallende:

Rooney to stay at Man U.
Unibet: 2.0
ComeOn: 8.5

Ook hier low stake uiteraard
0 Vind ik leuk's
Lindelof naar Manchester United @2,75 lijkt me een zekere.
Bakayoko naar Chelsea schijnt er ook van te komen
0 Vind ik leuk's
Waar vind je die bets Rutger?
0 Vind ik leuk's
totomaster:
Waar vind je die bets Rutger?


vanmorgen nog op unibet gespot
0 Vind ik leuk's
mavagen:
Geruchten in Engeland gaan dat Wenger Mbappe erbij wil hebben en Arsenal een bod gaat doen van 100 miljoen euro.
Unibet: Next club Mbappe op 03/09/2017: Arsenal @16

Wellicht een klein gokje waard


Inmiddels gezakt naar EUR 5,-. Hopen dat dit positief nieuws betekend.
0 Vind ik leuk's
rjansen82:
Inmiddels gezakt naar EUR 5,-. Hopen dat dit positief nieuws betekend.


Even update na gisteren:

Mbappe naar Arsenal: was @16 nu @3.5
Rooney to stay at Man U: was @8.5 nu @3.8 (nog steeds 2.0 bij Unibet)
Lindelof naar Man U: was @2.75 nu @1.50
Bakayoko naar Chelsea: Was 6 nu offline

Ziet er niet ongunstig uit maar het blijft afwachten. Monaco wil Batshuayi betrekken in de deal met Bakayoko waar Chelsea niet zo happig op is.
We gaan het zien in de komende weken, hopelijk komt de markt een beetje snel op gang.
0 Vind ik leuk's
Bet van Rooney to stay @8.5 was gek. Een legende als Rooney zal groots afscheid willen nemen, net als Totti dat deed in de laatste wedstrijd.
Lijkt me niet dat een clubicoon als Rooney in de zomer zegt er mee te stoppen. Daar is hij te groot voor geweest denk ik?
0 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger
dionysiou:
Bet van Rooney to stay @8.5 was gek. Een legende als Rooney zal groots afscheid willen nemen, net als Totti dat deed in de laatste wedstrijd.
Lijkt me niet dat een clubicoon als Rooney in de zomer zegt er mee te stoppen. Daar is hij te groot voor geweest denk ik?


Stafleden beweren dat ie al aangegeven heeft dat dit zijn laatste seizoen was bij United. odds 8.5 was bij Comeon, maar dat is zo'n bookie waar je max paar euro pop kunt betten, dus niet spannend. Ik vraag me af hoeveel @mavagen erop heeft kunnen zetten.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.