Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de transfermarkt 2019-2020

Het blijft een interessante markt, wedden op transfers. Ik heb nog niet veel bookmakers gevonden die (goeie) odds aanbieden. Iemand enig idee waar leuke bets zijn te spelen? Ik zou graag wat centjes op een Neymar transfer willen zetten.


Meer weten? Lees dan het artikel over het wedden op voetbal transfers van spelers en trainers. Geschreven door @Jeroenunibet81

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar richard123
Country flagrichard123 in 11-07-2019 08:48 Voetbal
in 11-07-2019 08:48 Voetbal
32 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50


Betvictor, Betfair betere/meer odds dan bijvoorbeeld 888/Unibet

1 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Ah top! Bedankt. Zal eens even gaan kijken.

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

william hill is ook een goede en ladbrokes heeft er ook een paar

0 Vind ik leuk's
How much is the fish?

Leovegas, WillemHill en Betfirst zijn ook erg mooi voor transfers bets.

0 Vind ik leuk's

Griemann naar Barca. Coutinho zou op weg zijn naar lvp of PSG. Wat denken jullie?

0 Vind ik leuk's
Op za. 13 jul. 2019, 11:55 schreef kevin0202:

Griemann naar Barca. Coutinho zou op weg zijn naar lvp of psg. Wat denken jullie?

Paris Saint-Germain (in ruil met Neymar misschien?) lijkt mij een stuk reëler dan Liverpool. Bij Liverpool staat het als een huis.


Opvallend genoeg wordt Manchester United ook in de wandelgangen genoemd als nieuwe bestemming van Coutinho. De kans lijkt mij niet heel groot maar met een odd @ 51 (Betfair) is een transfer naar United wel het spelen waard. Bovendien kunnen The Red Devils ook nog wat versterkingen gebruiken.

Bericht gewijzigd door wesley1240 op za 13 jul. 2019, 10:25
0 Vind ik leuk's

Opmerkelijk feitje als je het mij vraagt: derde van de transfers na de eerste speelronde.


Interessant artikel en een reden om de komende weken goed in de gaten te houden.

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Morgen transferdeadline! Ik verwacht vuurwerk bij een aantal clubs. Tottenham is bezig om Dybala (3.5) en Lo Celso (1.11) te halen. Lukaku lijkt Old Trafford te gaan verruilen voor Inter Milan (1.04) odds van (8.0) als hij blijft. Marcel Brands maakt zich momenteel onsterfelijk bij de Everton aanhang door een bod uit te brengen van meer dan 70 miljoen op Zaha (2.25) en Eriksen kan voor relatief weinig geld, 50 miljoen, bij Tottenham verkassen. Logischerwijs zorgen deze transfers ook weer tot gevolgen, zo zal Crystal Palace opzoek moeten naar een nieuwe spits, namen als Alfredo Morelos (2.1) Fedor Chalov (3.0) hebben al de revue gepasseerd. Kortom het wordt een mooie dag morgen.

1 Vind ik leuk's

Lukaku blijft @ 8.00 is dan toch best de moeite waard? Nog een dagje en er kan van alles gebeuren waardoor een transfer niet doorgaat (afketsen, medische keuring, Raiola-types die meer geld willen).

1 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Waar heb je die odd gevonden, timmotief?

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.