Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de transfermarkt 2019-2020

Het blijft een interessante markt, wedden op transfers. Ik heb nog niet veel bookmakers gevonden die (goeie) odds aanbieden. Iemand enig idee waar leuke bets zijn te spelen? Ik zou graag wat centjes op een Neymar transfer willen zetten.


Meer weten? Lees dan het artikel over het wedden op voetbal transfers van spelers en trainers. Geschreven door @Jeroenunibet81

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar richard123
Country flagrichard123 in 11-07-2019 08:48 Voetbal
in 11-07-2019 08:48 Voetbal
32 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op za. mei. 2020, 22:54 schreef jeronimo:

Ik las gisteren dat Ajax bezig is met een nieuwe keeper. Is de kogel al door de kerk dat Onana weg gaat? Ik weet dat hij weg wil maar welke clubs hebben interesse?

Is altijd even afwachten met de keeperscarrousel. Maar grote kans dat het Chelsea wordt, aangezien ze daar niet tevreden zijn met Kepa. Door corona is het ook even afwachten hoeveel geld er uitgegeven gaat worden natuurlijk, maar de kans dat Onana weg gaat is heel groot.

1 Vind ik leuk's
Op zo. mei. 2020, 00:21 schreef gazhims3lv:
Op za. mei. 2020, 22:54 schreef jeronimo:

Ik las gisteren dat Ajax bezig is met een nieuwe keeper. Is de kogel al door de kerk dat Onana weg gaat? Ik weet dat hij weg wil maar welke clubs hebben interesse?

Is altijd even afwachten met de keeperscarrousel. Maar grote kans dat het Chelsea wordt, aangezien ze daar niet tevreden zijn met Kepa. Door corona is het ook even afwachten hoeveel geld er uitgegeven gaat worden natuurlijk, maar de kans dat Onana weg gaat is heel groot.


Barcelona en Chelsea worden het meest genoemd en die kun je zetten bij Betvictor.

Ik denk dat hij blijft bij Ajax.

1 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.