Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Italiaanse Serie A 2011-2012


Hier bespreken we alles (tips, transfers, blessures, voorspellingen, clubnieuws etc.) voor de Italiaanse serie A 2011-2012.
Programma voor zover nog niet bekend.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 11-07-2011 13:51 Voetbal
in 11-07-2011 13:51 Voetbal
16 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Het programma voor de eerste speelronde in Italië is zoals hieronder vermeld. De wedstrijden zullen gespeeld worden in het weekend van 26/27/28 augustus 2011.
Kampioen vorig seizoen: AC Milaan
Beste doelsaldo: AC Milaan
Topscorer: Di Natale (Udinese) met 28 doelpunten
Meeste doelpunten per wedstrijd (voor/tegen): Palermo 3.18
Programma:
Siena - Fiorentina
Cagliari - Milan
Napoli - Genoa
Atalanta - Cesena
Bologna - Roma
Internazionale - Lecce
Lazio - Chievo
Novara - Palermo
Parma - Catania
Udinese - Juventus
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Pick voor de Italiaanse Serie A in de wedstrijd Siena - Genoa:
Destro to score, 3/10 @3.50 (Betsson)
Promovendus Siena durft aan te vallen, wat zeker in eigen huis haar vruchten afwerpt. Destro en Calaiò zijn de mannen die voor de doelpunten moeten zorgen, maar eerstgenoemde is een stuk doelgerichter. Destro scoorde tot dusverre 3 doelpunten in 439 minuten voetbal (gemiddeld 1 goal per 146 minuten). Al deze doelpunten maakte hij in de eigen Montepaschi Arena.
Aanvalspartner Calaiò heeft weliswaar 2 doelpunten meer gescoord, maar heeft ook meer minuten op het veld gestaan. Hij scoort gemiddeld 1 goal per 198 minuten. Daarnaast ligt de odd voor een doelpunt van zijn voet met 2.80 een stuk lager.
Genoa is een slechte bezoeker. In 6 uitwedstrijden werd er 4 keer verloren. De ploeg kreeg in die wedstrijden 11 tegentreffers om de oren. Voor komende zaterdag wordt het puzzelen in de defensie. Kaladze (v, 8/0) is geschorst, terwijl Bovo (v, 5/0), Antonelli (v, 9/0) en Dainelli (v, 9/0) nog in de lappenmand zitten. Hun deelname in de komende uitwedstrijd is dan ook twijfelachtig.
Pikant detail is dat Destro door Genoa is verhuurd aan de nieuwkomer. Ik denk / hoop dan ook dat hij voor dit duel extra gemotiveerd zal zijn.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Pick voor vanavond in de wedstrijd Atalanta - Genoa:
Denis to score, 3/10 @2.60 (Expekt)
Genoa is de ploeg met de meest lekke defensie: in 11 uitwedstrijden kreeg het maar liefst 29 tegendoelpunten te verwerken (gemiddeld 2.64 tegengoals per uitwedstrijd). Dat is het hoogste aantal in de Serie A; Cesena volgt met 24 tegengoals op gepaste afstand. Afgelopen weekend ging de uitwedstrijd tegen Catania met 4-0 verloren. Vanavond mist het Mesto (m, 19/1), Kaladze (v, 15/0) Antonelli (v, 10/0), Bovo (v, 5/0), Moretti (v, 14/0) en Gilardino (a, 5/1).
Toegegeven, Atalanta wist in haar laatste 3 thuiswedstrijden tegen respectievelijk AC Milan, Juventus en Lecce niet tot scoren te komen. Tegen AC Milan en Juventus moest Denis vanwege een schorsing vanaf de tribune toekijken. Tegen Lecce keerde hij weer terug in de ploeg, maar kwam hij dus niet tot scoren.
De Argentijn is en blijft een levensgevaarlijke spits en is met 12 doelpunten in 1870 minuten voetbal (gemiddeld 1 goal per 156 minuten) verantwoordelijk voor bijna 50% van de totale productie. Geziende de gehavende defensie van Genoa zie ik Denis wel een doelpuntje meepikken.
Bellini (v, 9/0), Bonaventura (m, 18/0), Carmona (m, 17/0), Cigarini (m, 21/1), Lucchini (v, 16/0) en Tiribocchi (a, 9/1) zijn twijfelgevallen bij de thuisploeg.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
Pick voor vanavond in de wedstrijd Atalanta - Genoa: Denis to score, 3/10 @2.60 (Expekt)

Thanx! Ben overtuigd van je gedegen onderzoek ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Team Managed by Fabio Capello on 1 September 2012: Internazionale, 2/10 @5.00 (Unibet)
Het lijkt slechts een kwestie van tijd voordat Ranieri de laan uit wordt gestuurd bij de 'Nerazurri.' Gisteravond werd in het eigen Guiseppe Meazza met 0-3 verloren van laagvlieger Bologna; de vijfde nederlaag in de laatste zes competitiewedstrijden. Capello lijkt mij de topfavoriet om hem op te volgen. Even leek hij naar het Russische Anzhi te vertrekken, maar daar gaat onze Guus nu dus de scepter zwaaien.
Capello heeft natuurlijk een verleden bij stadsgenoot AC Milan (zowel als speler en manager). Dat zou een dwarsligger kunnen zijn, al denk ik dat clubliefde heden ten dage niet zoveel meer voorstelt.
Sportingbet en Paddy Power bieden een soortgelijke bet aan (Next Inter manager) en zitten met respectievelijk met 3.00 en 3.50 een stuk lager. Die odds zijn mijns inziens een stuk realistischer. Deze bookies accepteren overigens geen Nederlanders, maar het is natuurlijk wel goed vergelijkingsmateriaal.
Ik verwacht dat zodra Ranieri daadwerkelijk weg is deze odd zal zakken als een baksteen. Dus wil ik er nu alvast wel twee units aan wagen! :)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Mooie pick weer Jeroen.
Het voetbal van Inter was gisteren dramatisch. Haalt ie bij 0-2 spits Forlan eraf voor een middenvelder :S
Alleen zul je moeten wachten tot 1 september dat je je geld pas ontvangt? :)
0 Vind ik leuk's
+1
Verdedigend waren alle 3 de doelpunten van Jupiler League niveau. Deed bijna pijn om dat terug te zien.
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
onzemichael:

(...)
Alleen zul je moeten wachten tot 1 september dat je je geld pas ontvangt? :)

Onder 'Specials' kun je bij Unibet ook een gokje wagen op Ibra's toekomst. Moet je wel tot 1 januari 2021 wachten op je centen! :P
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
Team Managed by Fabio Capello on 1 September 2012: Internazionale, 2/10 @5.00 (Unibet)

En de odd is reeds gedaald naar 3,25... ik doe hierdoor niet mee ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
I am 37 years old and I live in Czech Republic. I worked two years as an oddsmaker and analyst in boylesports. I'm interested in different kinds of sports, but I specialize in selecting football leaguese specially the German, Italian and French. Also I have excellent results in selecting American sports, especially hockey NHL.
Persons interested in my carefully selected types should put money into an account in Skrill (Moneybookers) [ michal.wykrota@gmail.com ] stating in an e-mail address to which statements wait for a week sent types. You can also pay by paysafecard.
Signup includes 2-3 types of carefully selected each day. The cost of subscription is 25 EUR or 35 $ per week. I give sports betting a few hours before the start of matches. Hier uw dikgedrukte tekst
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.