Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Jupiler League seizoen 2014/15

Ik zag nog geen topic voor deze topcompetitie :P

Voor morgen (eigenlijk vandaag ja voor de betweters) :D zie ik value in de volgende bet:

Sparta -0.25 tb Volendam @1.85 PINNACLE.

Sparta is iets aan het stijgen op dit moment en de enige reden waarvoor dit zou kunnen zijn is omdat Nys er niet bij is. Dit kan prima worden opgevangen door Nieuwendaal. Verder natuurlijk duidelijk dat Volendam hun topscoorder is verloren aan AZ waardoor ik Sparta als de favoriet zie. Aangezien ik Sparta langer ken dan vandaag heb ik gekozen voor de -0.25 line ;)

Succes (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar west010
Country flagwest010 in 28-08-2014 23:53 Voetbal
in 28-08-2014 23:53 Voetbal
26 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik vind Sparta niet zo'n zekerheid, ondanks het vertrek van Muhren bij Volendam.

Zelf zit ik meer te denken aan RKC, VVV en Telstar.

Iemand tips?
0 Vind ik leuk's
Mijn tip is om van deze competitie af te blijven. Echt iedereen kan van elkaar winnen.
0 Vind ik leuk's
saviola9:
Mijn tip is om van deze competitie af te blijven. Echt iedereen kan van elkaar winnen.


Gelukkig zijn er meer opties dan alleen op winst spelen. Goede competitie voor goals
0 Vind ik leuk's
Fortuna Sittard op winst, leuk voor een lage stake.

Laatste drie wedstrijden verloren, dus zullen erop gebrand zijn om te winnen van het zwakke Achilles.
0 Vind ik leuk's
Hmm, ik weet het niet. Ben een Volendam supporter en ik denk dat het vertrek van Muhren makkelijk opgevangen kan worden. Veerman in de spits en Phillips zakt een linie. Verder speelt Volendam uitstekend voetbal met een zeer goed team. Ik geef als tip Sparta- Volendam starts 2-0 op Volendam @19 (wel een hele lage stake). Volendam heeft dit seizoen 0-5 gewonnen (Jong Ajax), 0-4 gewonnen ( FC Oss) , 3-0 gewonnen (RODA JC) en 0-2 verloren (NEC). Je ziet dus, dat als ze winnen, dat ze met grote cijfers winnen. Het is natuurlijk geen zekerheidje, maar 19 is zeker wel een mooie odd.
0 Vind ik leuk's
@Elinesperado; je bet ziet er vooralsnog goed uit! 0-3 voor Volendam in de rust. Ik heb deze helaas niet meegespeeld. Maar good luck (y)
0 Vind ik leuk's
multimaker:
@Elinesperado; je bet ziet er vooralsnog goed uit! 0-3 voor Volendam in de rust. Ik heb deze helaas niet meegespeeld. Maar good luck (y)


Nog bedankt!

0-5, wat een heerlijke wedstrijd met mooie goals. Ik heb genoten. Ik denk helaas dat je niet de enige bent die hem niet heeft meegespeeld. Kan het ook wel begrijpen, heb nog niet zoveel posts hier. Als iemand hem wel heeft meegespeeld, gefeliciteerd! Als Volendam zo blijft spelen kan het een heel mooi seizoen worden! Hopelijk is Fafiani niet lang geblesseerd, want dat is toch wel een hele belangrijke speler. En hopelijk is Heijblok of Timmermans snel terug, alhoewel van Stappershoef heeft het ook prima gedaan.

Ik zal volgende keer weer een tip geven als volendam weer speelt (Is volgens mij pas over 2 weken), dan denk ik met wat minder risico als deze.
0 Vind ik leuk's
Als je zulke tips blijft geven, maak je snel naam, Elinesperado!

Durfde die handicap niet aan, maar wel Volendam gewoon op winst gezet.

Ook Fortuna Sittard deed zijn werk, dus een mooie winst gepakt
0 Vind ik leuk's
:D Goede eerst bet haha. Verkeerd ingeschat dus al had Sparta wel een hele erge offday.

Feli Elineesperado!
0 Vind ik leuk's
brian045:


Mooie bets hoor, vooral de bovenste!
Zie ook Emmen zeker wel 3 keer scoren tegen het o zo zwakke RKC.
Roda zie ik ook wel winnen, maar met een handicap vind ik het toch een beetje te riskant. Maar in ieder geval succes!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.