Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Jupiler League seizoen 2014/15

Ik zag nog geen topic voor deze topcompetitie :P

Voor morgen (eigenlijk vandaag ja voor de betweters) :D zie ik value in de volgende bet:

Sparta -0.25 tb Volendam @1.85 PINNACLE.

Sparta is iets aan het stijgen op dit moment en de enige reden waarvoor dit zou kunnen zijn is omdat Nys er niet bij is. Dit kan prima worden opgevangen door Nieuwendaal. Verder natuurlijk duidelijk dat Volendam hun topscoorder is verloren aan AZ waardoor ik Sparta als de favoriet zie. Aangezien ik Sparta langer ken dan vandaag heb ik gekozen voor de -0.25 line ;)

Succes (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar west010
Country flagwest010 in 28-08-2014 23:53 Voetbal
in 28-08-2014 23:53 Voetbal
26 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
elinesperado:
brian045:
0 Vind ik leuk's
http://imaginary.blogabet.com/
ik ga voor rkc +1.5 ,het spel word steeds beter,seedorf en van weer doen het geweldig,hierdoor krijgen we veel minder goals tegen de laatste paar wedstrijden,najah keert weer terug in de basis,kortom,zat redenen om positief te zijn voor vanavond ,wat betrefd rkc ,rkc +1.5 staat zelfs op 2.02
0 Vind ik leuk's
rubenvb:
ik ga voor rkc +1.5 ,het spel word steeds beter,seedorf en van weer doen het geweldig,hierdoor krijgen we veel minder goals tegen de laatste paar wedstrijden,najah keert weer terug in de basis,kortom,zat redenen om positief te zijn voor vanavond ,wat betrefd rkc ,rkc +1.5 staat zelfs op 2.02


Dat komt omdat ze er geen klote van kunnen :p
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Gelukkig heb jij er meer verstand van dan mij ,ik ben maar een simpel journalistje ,die 1500 euro in de maand krijgt om rkc te volgen
0 Vind ik leuk's
rubenvb:
Gelukkig heb jij er meer verstand van dan mij ,ik ben maar een simpel journalistje ,die 1500 euro in de maand krijgt om rkc te volgen


"dan ik", voor een journalist...

Maar aangezien je journalist bent en RKC daarvoor dient te volgen, horen we graag waar we info kunnen vinden die jij schrijft. Dit kan een zeer toegevoegde waarde zijn voor de toekomstige wedstrijden van RKC !
0 Vind ik leuk's
http://imaginary.blogabet.com/
rubenvb:
Gelukkig heb jij er meer verstand van dan mij ,ik ben maar een simpel journalistje ,die 1500 euro in de maand krijgt om rkc te volgen


1500,- verdien je meer als de spelers ofnie

los van deze wedstrijd hoef je geen genie te zijn om te zien dat rkc er geen kut van kan..
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Een journalist die geen normaal schriftelijk Nederlands kan?
0 Vind ik leuk's
hetisboerie:
Een journalist die geen normaal schriftelijk Nederlands kan?


RKC op B-niveau, hun journalist op B-niveau. Wel alles in evenwicht houden he! haha (grappie he , ruben ...)
0 Vind ik leuk's
http://imaginary.blogabet.com/
rubenvb:
ik ga voor rkc +1.5 ,het spel word steeds beter,seedorf en van weer doen het geweldig,hierdoor krijgen we veel minder goals tegen de laatste paar wedstrijden,najah keert weer terug in de basis,kortom,zat redenen om positief te zijn voor vanavond ,wat betrefd rkc ,rkc +1.5 staat zelfs op 2.02


Ging niet heel goed met de minder tegengoals had ik het idee..
0 Vind ik leuk's
http://imaginary.blogabet.com/
Iemand enig idee waarom de odd voor Standard op Lierse gestegen is met 0,35?
Maandag stond ie nog op 1,40 nu op 1,75 wat mij verbaast aangezien Lierse heel slecht spel brengt en in een slechte vorm verkeerd. Daarbij zit Standard in de winning flow en haalt het van alle ploegen in de jupiler pro league de meeste punten uit.
Kan iemand mij zeggen wat dan de logica is van deze odd change?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.