Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Roemeense Liga 1 2010-2011

Omdat voorlopig de Roemeense competitie nog ontbreekt in het item 'wedden tips', heb ik dit onderwerp opgestart.

Voor dit weekend heb ik namelijk enkele leuke noteringen gevonden bij Bwin :

Universitatae Cluj - CFR Cluj : 1 @ 3.30
Dit lijkt me een hoge quote voor een thuisoverwinning in deze derby.

Unirea Urziceni - Dinamo Boekarest : 1 @ 4.25
Unirea, de vice-kampioen van vorig jaar, lijkt zich te herpakken na een flauwe seizoensstart. Boekarest daarentegen zit in een mindere periode.

Otelul Galati - Steau Boekarest : 1 @ 3.20
Nr. 1 thuis tegen nr 3. Otelul heeft dit jaar thuis nog geen punt verloren. Het zal waarschijnlijk een gelijkopgaande wedstrijd worden, maar met een klein voordeel voor Otelul.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagds1967
24-09-2010 06:21 in Voetbal
17 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Goedemorgen ds1967!

Ik heb me eigenlijk nog nooit bezig gehouden met de Roemeense competitie, ondanks dat je af en toe wat verdwaalde clubs tegenkomt in europese competities.

Ik heb alle 3 de weddenschappen, ik heb veel vertrouwen in je, afgesloten bij Bwin. Er hoeft er maar één uit te komen en dan is het al rendabel. Aangezien alle uitslagen 1-tjes zijn gaat dit wel goedkomen. Thanx!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.