Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Roemeense Liga 1 2010-2011

Omdat voorlopig de Roemeense competitie nog ontbreekt in het item 'wedden tips', heb ik dit onderwerp opgestart.

Voor dit weekend heb ik namelijk enkele leuke noteringen gevonden bij Bwin :

Universitatae Cluj - CFR Cluj : 1 @ 3.30
Dit lijkt me een hoge quote voor een thuisoverwinning in deze derby.

Unirea Urziceni - Dinamo Boekarest : 1 @ 4.25
Unirea, de vice-kampioen van vorig jaar, lijkt zich te herpakken na een flauwe seizoensstart. Boekarest daarentegen zit in een mindere periode.

Otelul Galati - Steau Boekarest : 1 @ 3.20
Nr. 1 thuis tegen nr 3. Otelul heeft dit jaar thuis nog geen punt verloren. Het zal waarschijnlijk een gelijkopgaande wedstrijd worden, maar met een klein voordeel voor Otelul.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar ds1967
Country flagds1967 in 24-09-2010 08:21 Voetbal
in 24-09-2010 08:21 Voetbal
17 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Nice one... Thnx, heb hem ook meteen afgesloten :D
0 Vind ik leuk's
[quote]Tussen 27-09-09 en 07-04-2010 verliezen ze de 10de thuiswedstrijd
Tussen 07-04-2010 en 02-10-2010 en zaterdag is ook de 10de thuiswedstrijd.....misschien is het een teken :d

Het zou kunnen maar denk eerder dat het toeval is waar ben je die tip over deze wedstrijd tegen gekomen ?
0 Vind ik leuk's
Unibet
Ik heb deze wedstrijd maar even tussen de tips geplaatst want dit mag iedereen wel weten hoor ;-)

- https://www.voetbalwedden.net/tips/
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
leuke tip voor dit weekend bij BWIN :

Unirea Uriceni - Gaz metian medias : 1 @ 2.25
Unirea is gewoon sterk bezig de laatste weken en ik denk dat zijthuis tegen Gaz weinig problemen zullen kennen.

Dinamo Boekarest - Steuau Boekarest : 2 @ 2.75
Kan een leuke derby worden, met een licht voordeel voor Steau die de laatste weken meer punten pakt en iets hoger in het klassement staat.

Vaslui - CFR Cluj : 1 @ 2.70
Vaslui is thuis een moeilijk te kloppen ploeg en Cluj bakt er op verplaatsing dit jaar weinig van.

Dit zou ook een leuke combi kunnen zijn met een totale notering van 16.71
0 Vind ik leuk's
[quote]leuke tip voor dit weekend bij BWIN :

Unirea Uriceni - Gaz metian medias : 1 @ 2.25
Unirea is gewoon sterk bezig de laatste weken en ik denk dat zijthuis tegen Gaz weinig problemen zullen kennen.

Dinamo Boekarest - Steuau Boekarest : 2 @ 2.75
Kan een leuke derby worden, met een licht voordeel voor Steau die de laatste weken meer punten pakt en iets hoger in het klassement staat.

Vaslui - CFR Cluj : 1 @ 2.70
Vaslui is thuis een moeilijk te kloppen ploeg en Cluj bakt er op verplaatsing dit jaar weinig van.

Dit zou ook een leuke combi kunnen zijn met een totale notering van 16.71

In een combo vind ik het toch wel heel erg gevaarlijk.
Wel leuke quotering natuurlijk, maar de kans van slagen lijkt me wel nihil.
Een losse bet lijkt me wel weer mooi voor Unirea vooral.
0 Vind ik leuk's
Thanx! Heb Unirea en Vaslui meegenomen. Steau uit bij Dinamo niet, derby's zijn toch altijd lastige wedstrijden die op 'zichzelf' staan. Mijn te risicovol...
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik heb Unirea mee genomen (y)
0 Vind ik leuk's
Speltip 4: weet wanneer je moet stoppen!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.