Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Zweedse Allsvenskan 2013

Een pick voor zaterdag in de wedstrijd Kalmar - Häcken:
Ranégie to score, 3/10 @3.35 (Unibet)
Mathias Ranégie is het seizoen goed begonnen. In 596 minuten voetbal wist hij 6 keer te scoren (gemiddeld 1 doelpunt per 99 minuten). Afgelopen weekend was hij nog trefzeker in de thuiswedstrijd tegen AIK (3-1 winst). Vorig seizoen wist hij in 2319 minuten 12 keer te scoren (gemiddeld 1 goal 193 per minuten).
Van de volgende Kalmar-spelers is het twijfelachtig of ze tijdig fit zijn voor deze wedstrijd:
Paulus Ajajuuri (v, 4 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Daniel Sobralense (m, 6 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Abiola Dauda (a, 6 wedstrijden, waarvan 4 als invaller)
Häcken is de meest technische ploeg van de twee. Het veld van Kalmar is in een veel betere staat dan dat van Häcken; wellicht kunnen we hier dus spreken van "uit-voordeel." Nadeel is wellicht de bekerwedstrijd van afgelopen woensdag: Kalmar wist zijn tegenstander tijdens de normale speeltijd van zich af te schudden, terwijl Häcken na strafschoppen uitgeschakeld werd (en dus meer minuten in de benen heeft). Ranégie kreeg echter rust en mocht op de bank beginnen.
Kalmar kreeg tot dusverre in haar 3 thuiswedstrijden 3 doelpunten tegen.
Vorig seizoen wist Häcken deze wedstrijd met 1-3 te winnen. Ranégie was twee keer trefzeker.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeroenunibet81
Country flagjeroenunibet81 in 13-05-2011 21:58 Voetbal
in 13-05-2011 21:58 Voetbal
326 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
19.20 uur:
Brage-Assyriska: over 2.5 goals @ 1.98 (12bet) 4/10
Vanavond een paar units op goals bij Brage-Assyriska. Assyriska is een team dat probeert te voetballen en vrij gemakkelijk scoort. Vanavond spelen ze op kunstgras (spelen thuis ook op kunstgras) uit bij Brage. Iets wat het spel van Assyriska alleen maar ten goede zal komen. Belangrijk voor deze bet is het gegeven dat Brage vandaag 2 verdedigers mist die normaal gesproken in de basis staan. Linksback Tauer (7 wedstrijden) en centrale verdediger Sandberg (6 wedstrijden) zijn geschorst. Ook van belang voor de over is dat aanvaller Kapcevic (6 wedstrijden) terugkeert na een schorsing bij Brage. Hij heeft nog geen doelpunten gemaakt maar al wel 2 assists gegeven in de 6 wedstrijden die hij tot dusverre heeft gespeeld. Assyriska kent geen noemenswaardige missings. De weersvoorspelling voor Borlange is redelijk te noemen met een graad of 18 en kans op wat lichte neerslag. De verwachting is dat het op het tijdstip van de wedstrijd opgeklaard en droog is. Ik heb getwijfeld over een bet op Assyriska over 1.5 goals @ 2.10 en de over 2.5 @ 1.98 maar ben uiteindelijk voor de over 2.5 gegaan. GL!
0 Vind ik leuk's
Zat er ook naar te kijken vanochtend, blij dat jij deze tip geeft, ik ga weer mee!
Helaas had ik jou to score gisteren gemist, was wel een dikke (y)
0 Vind ik leuk's
Geen Allsvenskan, maar [B]Djurgardens - Gotenborg[/B] beker finale Zweden allen Unibet
1/10 Hysen Scoort @2,55
2/10 Moberg Scoort @4,00
1/10 Fejzullahu Scoort @3,55
2/10 Jawo Scoort @5,00
0 Vind ik leuk's
Ik speel BTS bij die match @1.91
0 Vind ik leuk's
19.00 uur:
Assyriska-Landskrona: Assyriska over 1.5 goals @ 1.80 (Expekt) 5/10
Even kort. Assyriska is thuis erg sterk. In de 4 thuiswedstrijden boekten ze 3x een ruime overwinning (3-0, 3-0, 4-1), enkel tegen het sterke Orebro speelden ze met 1-1 gelijk. Voordeel voor Assyriska is dat ze op kunstgras spelen. Tegenstander Landskrona is in uitwedstrijden niet bijzonder sterk en speelt thuis op normaal gras. In de 3 uitwedstrijden die ze speelden verloren ze 2x (3-0 tegen Ljungskile en 1-0 tegen Hammarby). Bij promovendus Ostersunds speelden ze met 2-2 gelijk. Ik heb vertrouwen in wat doelpunten voor Assyriska vanavond. Prima voetbalweer in Sodertalje. GL!
0 Vind ik leuk's
19.00 uur:
Aganovic (Assyriska) to score @ 3.55 (Betsson) 4/10
Kamara (Orebro) to score @ 3.35 (Betsson) 3/10
Verder voor woensdag:
Malmo-Helsingborg: over 2.5 goals @ 2.09 (12bet) 5/10
0 Vind ik leuk's
Bij Unibet is Assyriska O1.5 maar 1.60, denk dat ik deze maar laat liggen.
0 Vind ik leuk's
Early value gespot:
Voor 30-mei-13 Unibet
1/10 Diouf Scoort Djurgardens - Kalmar @ 7,00
Diouf speelt de laatste wedstrijden gewoon in de spits, is dus basis speler, zo niet alsnog void.
Een odd van 7.00 voor een spits is echt hoog, wist vorige wedstrijd het netje nog te vinden toen had ik hem ook, dus nu alvast 1/10 gepakt.
0 Vind ik leuk's
Nog twee early bets (30-05) vanwege value:
Beide 2/10 bij Unibet:
Thorvaldsson Scoort Norrkoping - AIK @ 3,40
Khalili Scoort Norrkoping - AIK @ 4,00
Beide spitsen in vorm lopen op ruim 60%, hoge kans op scoren en nog thuis ook.
1/10 Igboanike Scoort Norrkoping - AIK @ 3,45
Zelfde verhaal, heeft alleen geen thuis voordeel, small bet.
0 Vind ik leuk's
1/10 A. Michel Scoort [B]Syrianska[/B] - Gefle @5,50
2/10 Orlov Scoort Syrianska - [B]Gefle[/B] @ 4,00
2/10 Oremo Scoort Syrianska - [B]Gefle[/B] @ 4,10
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.