Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Zweedse Allsvenskan 2013

Een pick voor zaterdag in de wedstrijd Kalmar - Häcken:
Ranégie to score, 3/10 @3.35 (Unibet)
Mathias Ranégie is het seizoen goed begonnen. In 596 minuten voetbal wist hij 6 keer te scoren (gemiddeld 1 doelpunt per 99 minuten). Afgelopen weekend was hij nog trefzeker in de thuiswedstrijd tegen AIK (3-1 winst). Vorig seizoen wist hij in 2319 minuten 12 keer te scoren (gemiddeld 1 goal 193 per minuten).
Van de volgende Kalmar-spelers is het twijfelachtig of ze tijdig fit zijn voor deze wedstrijd:
Paulus Ajajuuri (v, 4 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Daniel Sobralense (m, 6 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Abiola Dauda (a, 6 wedstrijden, waarvan 4 als invaller)
Häcken is de meest technische ploeg van de twee. Het veld van Kalmar is in een veel betere staat dan dat van Häcken; wellicht kunnen we hier dus spreken van "uit-voordeel." Nadeel is wellicht de bekerwedstrijd van afgelopen woensdag: Kalmar wist zijn tegenstander tijdens de normale speeltijd van zich af te schudden, terwijl Häcken na strafschoppen uitgeschakeld werd (en dus meer minuten in de benen heeft). Ranégie kreeg echter rust en mocht op de bank beginnen.
Kalmar kreeg tot dusverre in haar 3 thuiswedstrijden 3 doelpunten tegen.
Vorig seizoen wist Häcken deze wedstrijd met 1-3 te winnen. Ranégie was twee keer trefzeker.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeroenunibet81
Country flagjeroenunibet81 in 13-05-2011 21:58 Voetbal
in 13-05-2011 21:58 Voetbal
326 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Idd de over ook binnen.
0 Vind ik leuk's
19.00 uur:
Accam (Helsingborg) to score @ 4.10 (Unibet) 2/10
Malmo-Helsingborg. Topper in de Allsvenskan vanavond. Bij Helsingborg speelt de lange Simovic (1.98m) voorin en de overige 3 (Bedoya, Accam, Lindstrom) zwerven daar een beetje omheen. Vanavond ontbreekt Bedoya door een schorsing en de verwachting is dat Helsingborg wat gaat schuiven met de posities achter Simovic om zo Andersson in te passen. Malmo speelt centraal achterin met de lange Jansson (1.94m) en Helander (1.92m). Mijn verwachting is dat zij relatief weinig moeite zullen hebben met Simovic maar des te meer met beweeglijke kleine spelers. Accam (1.74m) is zo'n speler, klein, behendig en bovendien doelgericht. Met 5 goals in 790 minuten (gem. 1 goal per 158 minuten) doet hij het zeker niet slecht. Er zijn veel spelers die kunnen scoren bij Helsingborg maar mijn 2 units gaan op Accam vanwege bovenstaande reden. GL!
0 Vind ik leuk's
Je bent me voor (y) :)
Unibet
2/10 Accam Scoort Malmo - Helsingborg @ 3,80
Betsson
1/10 Simovic Scoort Malmo - Helsingborg @4,25
Unibet
1/10 Kroon Scoort Malmo - Helsingborg@ 5,50
0 Vind ik leuk's
Kroon en Accam kreeg ik terug, dus een klein verliesje van 1 unit :-$
Eerste wedstrijd voor vandaag:
[B]Djurgardens - Kalmar[/B]
1/10 Diouf Scoort Djurgardens - [B]Kalmar[/B] @ 7,00 (Als het goed is hebben jullie deze al, is al gedropt naar 4.70)
1,5/10 Jawo Scoort [B]Djurgardens[/B] - Kalmar @ 4,10
1/10 Ismael Samuel Lima Scoort Djurgardens - [B]Kalmar[/B] @8,00
Allen Unibet
0 Vind ik leuk's
Tweede wedstrijd vandaag Norrkoping - AIK, ook hier had ik alvast wat van te voren gepakt en omdat de odds gestegen zijn heb ik er iets bijgepakt:
+1/10 Thorvaldsson Scoort Norrkoping - AIK@3,55
+1/10 Khalili Scoort Norrkoping - AIK @4,20
+1/10 Igboanike Scoort Norrkoping - AIK @ 3,75
En deze had ik nog niet, komt er nu bij:
1/10 Bahoui Scoort Norrkoping - AIK @ 4,00
Allen Unibet, Betsson was nog niet beschikbaar.
Zie veel value in de spitsen. ROI op dit moment 121,3%
0 Vind ik leuk's
19.00 uur:
Djurgarden-Kalmar: BTTS @ 1.91 (WH) 5/10
Fejzullahu (Djurgarden) to score @ 3.70 (Unibet) 3/10
Helaas heb ik vanavond te weinig tijd om nog het een en ander te checken vandaar dat ik deze nu al plaats. Djurgarden zit in een goede flow momenteel. Ja, ze verloren de bekerfinale afgelopen zondag na strafschoppen van Goteborg maar ze speelden gewoon een goede wedstrijd. De rust lijkt wedergekeerd en met de terugkeer van Fejzullahu hebben ze ook aanvallend weer wat in te brengen. Kalmar is mijns inziens een van de meest lastig te voorspellen teams in de Allsvenskan. Ik verwacht dat ze vanavond achterover gaan leunen en Djurgarden laten komen. Djurgarden moet het vanavond hoogstwaarschijnlijk stellen zonder 'echte' linksback. Riddez was al geblesseerd en afgelopen zondag vielen zowel Andriuskevicius als Arvidsson geblesseerd uit. Arvidsson is echter wel opgenomen in de wedstrijdselectie maar de vraag is in hoeverre hij fit genoeg is om te spelen. De verwachting is dat verdedigende middenvelder Chibsah vanavond linksback komt te staan. Daarnaast zal Djurgarden wellicht nog wat voelen van de 120 minuten die ze afgelopen zondag speelden.
19.05 uur:
Norrkoping-AIK: over 2.5 goals @ 1.95 (Marathonbet) 7/10
Thorvaldsson (Norrkoping) to score @ 3.55 (Unibet) 3/10
Igboananike (AIK) to score @ 3.75 (Unibet) 3/10
0 Vind ik leuk's
Ik doe met je mee Knight :)..Heb alle 4 de doelpuntenmakers ook gezet..odds wel weer best gedaald..alleen Khalili beetje gestegen :D.
Succes..
0 Vind ik leuk's
rapido768:
19.00 uur:
Djurgarden-Kalmar: BTTS @ 1.91 (WH) 5/10
Fejzullahu (Djurgarden) to score @ 3.70 (Unibet) 3/10
Helaas heb ik vanavond te weinig tijd om nog het een en ander te checken vandaar dat ik deze nu al plaats. Djurgarden zit in een goede flow momenteel. Ja, ze verloren de bekerfinale afgelopen zondag na strafschoppen van Goteborg maar ze speelden gewoon een goede wedstrijd. De rust lijkt wedergekeerd en met de terugkeer van Fejzullahu hebben ze ook aanvallend weer wat in te brengen. Kalmar is mijns inziens een van de meest lastig te voorspellen teams in de Allsvenskan. Ik verwacht dat ze vanavond achterover gaan leunen en Djurgarden laten komen. Djurgarden moet het vanavond hoogstwaarschijnlijk stellen zonder 'echte' linksback. Riddez was al geblesseerd en afgelopen zondag vielen zowel Andriuskevicius als Arvidsson geblesseerd uit. Arvidsson is echter wel opgenomen in de wedstrijdselectie maar de vraag is in hoeverre hij fit genoeg is om te spelen. De verwachting is dat verdedigende middenvelder Chibsah vanavond linksback komt te staan. Daarnaast zal Djurgarden wellicht nog wat voelen van de 120 minuten die ze afgelopen zondag speelden.
19.05 uur:
Norrkoping-AIK: over 2.5 goals @ 1.95 (Marathonbet) 7/10
Thorvaldsson (Norrkoping) to score @ 3.55 (Unibet) 3/10
Igboananike (AIK) to score @ 3.75 (Unibet) 3/10

Speel alles mee , hopen op weer een fijne avond!
0 Vind ik leuk's
Helemaal goed!
Jawo trouwens 4.50 bij Betsson.
0 Vind ik leuk's
Dat ging niet echt goed :p
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.