Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Zweedse Allsvenskan 2013

Een pick voor zaterdag in de wedstrijd Kalmar - Häcken:
Ranégie to score, 3/10 @3.35 (Unibet)
Mathias Ranégie is het seizoen goed begonnen. In 596 minuten voetbal wist hij 6 keer te scoren (gemiddeld 1 doelpunt per 99 minuten). Afgelopen weekend was hij nog trefzeker in de thuiswedstrijd tegen AIK (3-1 winst). Vorig seizoen wist hij in 2319 minuten 12 keer te scoren (gemiddeld 1 goal 193 per minuten).
Van de volgende Kalmar-spelers is het twijfelachtig of ze tijdig fit zijn voor deze wedstrijd:
Paulus Ajajuuri (v, 4 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Daniel Sobralense (m, 6 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Abiola Dauda (a, 6 wedstrijden, waarvan 4 als invaller)
Häcken is de meest technische ploeg van de twee. Het veld van Kalmar is in een veel betere staat dan dat van Häcken; wellicht kunnen we hier dus spreken van "uit-voordeel." Nadeel is wellicht de bekerwedstrijd van afgelopen woensdag: Kalmar wist zijn tegenstander tijdens de normale speeltijd van zich af te schudden, terwijl Häcken na strafschoppen uitgeschakeld werd (en dus meer minuten in de benen heeft). Ranégie kreeg echter rust en mocht op de bank beginnen.
Kalmar kreeg tot dusverre in haar 3 thuiswedstrijden 3 doelpunten tegen.
Vorig seizoen wist Häcken deze wedstrijd met 1-3 te winnen. Ranégie was twee keer trefzeker.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeroenunibet81
Country flagjeroenunibet81 in 13-05-2011 21:58 Voetbal
in 13-05-2011 21:58 Voetbal
326 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
1/10 Zarat van Atvidabergs bij UB
Bet void, stond niet in de basis
0 Vind ik leuk's
Voor vanavond:
Orebro - Falkenbergs, Hasani (orebro) to score @2,80, Holmberg (orebro) to score @3,90
Halmstad - AIK, Boman (Halmstad) to score @4,25
Helsingborg - Malmo, Accam (Helsingborg) to score @3,90, Molins (Malmo) to score @3,00
0 Vind ik leuk's
Aik winnen @ 2.05 zie ik ook veel voorbij komen
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Aik winnen @ 2.05 zie ik ook veel voorbij komen

zelf speel ik Aik in 2 combo's , eenmaal BTS en eenmaal over 2,5 goals
combo 1) Slovenie gaat door naar finale Eurovisie songfestival + Aik over 2,5 goals + Tayler wint van Wright ( totale odd 4.24 )
combo 2) Thun wint + Aik BTS + Stabaek wint ( totale odd 4.3 ) Stabaek staat momenteel 0- 2 voor , ziet er dus goed uit
0 Vind ik leuk's
Heb voor vanavond par leuke bets staan:

Avtidabergs - AIK Stockholm 1 dnb 2,20, Owoeri (Avtidabergs) to score @4,00 en Skold (Avtidabergs) to score @3,90. GL
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.