Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Zweedse Allsvenskan 2013

Een pick voor zaterdag in de wedstrijd Kalmar - Häcken:
Ranégie to score, 3/10 @3.35 (Unibet)
Mathias Ranégie is het seizoen goed begonnen. In 596 minuten voetbal wist hij 6 keer te scoren (gemiddeld 1 doelpunt per 99 minuten). Afgelopen weekend was hij nog trefzeker in de thuiswedstrijd tegen AIK (3-1 winst). Vorig seizoen wist hij in 2319 minuten 12 keer te scoren (gemiddeld 1 goal 193 per minuten).
Van de volgende Kalmar-spelers is het twijfelachtig of ze tijdig fit zijn voor deze wedstrijd:
Paulus Ajajuuri (v, 4 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Daniel Sobralense (m, 6 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Abiola Dauda (a, 6 wedstrijden, waarvan 4 als invaller)
Häcken is de meest technische ploeg van de twee. Het veld van Kalmar is in een veel betere staat dan dat van Häcken; wellicht kunnen we hier dus spreken van "uit-voordeel." Nadeel is wellicht de bekerwedstrijd van afgelopen woensdag: Kalmar wist zijn tegenstander tijdens de normale speeltijd van zich af te schudden, terwijl Häcken na strafschoppen uitgeschakeld werd (en dus meer minuten in de benen heeft). Ranégie kreeg echter rust en mocht op de bank beginnen.
Kalmar kreeg tot dusverre in haar 3 thuiswedstrijden 3 doelpunten tegen.
Vorig seizoen wist Häcken deze wedstrijd met 1-3 te winnen. Ranégie was twee keer trefzeker.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeroenunibet81
Country flagjeroenunibet81 in 13-05-2011 21:58 Voetbal
in 13-05-2011 21:58 Voetbal
326 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Unibet
1/10 [B]Mohammed[/B] Scoort Hacken - Elfsborg @ 3,80
1/10 [B]Nilsson[/B] Scoort Hacken - Elfsborg @ 3,40
1/10 [B]Bedoya[/B] Scoort Helsingborgs - Atvidaberg @3,10
1,5/10 [B]Zatara[/B] Scoort Helsingborgs - Atvidaberg @6,00
2/10 [B]Haynes[/B] Scoort Mjallby - Halmstads @ 3,70
1/10 [B]Boman[/B] Scoort Mjallby - Halmstads @ 5,25
0.5/10 [B]Steindorsson[/B] Scoort Mjallby - Halmstads @11,00
Betsson
1/10 [B]El Kabir[/B] Scoort Hacken - Elfsborg @ 3,00
Weinig tijd gehad om te posten, vandaar ff snel.
0 Vind ik leuk's
Eindstand qua ROI in mei: 118,7%
En ook vandaag weer lekker begonnen, had ook nog een GS bij de eerste wedstrijd, maar die scoorde niet. Eerste dag in juni met bovenstaande picks 150,2% Goede start dus weer altijd lekker ;)
De komende tijd helaas geen wedstrijden :(
0 Vind ik leuk's
16.00 uur:
Assyriska-Jonkopings: over 2.5 goals @ 1.78 (12bet) 5/10
Assyriska is een ploeg die wil voetballen, met name in thuiswedstrijden. Dat resulteert geregeld in doelpuntrijke wedstrijden. Van de 5 thuiswedstrijden eindigden er 4 in een 'over 2.5'. Alhoewel ze de laatste tijd wat moeite hebben met scoren weten ze nog steeds voldoende kansen te creëren. Jonkopings speelde in 3 van de 5 uitwedstrijden een 'over 2.5'.
Vandaag missen beide teams spelers in de defensieve linie waarbij Assyriska (favoriet qua matchodd) het zwaarst getroffen wordt. Zij missen namelijk het centrale duo Malmborg (900 minuten) en Papagiannopoulos (900 minuten). Jonkopings mist linksback Ronneklev (720 minuten) en verdedigende middenvelder Karlsson (798 minuten). Daarnaast missen beide teams ook een belangrijke assistgever, namelijk aanvallende middenvelder Brandeborn (3 assists) bij Assyriska en middenvelder Smylie (4 assists) bij Jonkopings.
Weersvoorspelling is prima voor Sodertalje, 22 graden en zonnig. GL!
0 Vind ik leuk's
16.00 uur:
Aganovic (Assyriska) to score @ 3.45 (Betsson) 2/10
16.00 uur:
Ljungskile-Angelholm: over 2.5 goals @ 1.98 (Marathonbet) 4/10
Mooie prijs voor deze over. In thuiswedstrijden is Ljungskile behoorlijk sterk. Van de 5 thuiswedstrijden verloren ze alleen punten tegen het taaie Hammarby en het goed spelende Assyriska. Ljungskile mist vandaag centrale verdediger Mankoo (810 minuten) maar dat probleem lijkt redelijk opgelost door de van een schorsing terugkerende centrale verdediger Josemar (171 minuten). Angelholm mist nog steeds rechtsback Stenstrom (552 minuten) en vandaag ontbreekt ook centrale verdediger Augustsson (810 minuten). De laatste paar wedstrijden lijken zij steeds gemakkelijker het net te vinden en ik sluit ook zeker niet uit dat zij vanmiddag een keer weten te scoren. Ik heb nog even getwijfeld om de Ljungskile over 1.5 goals te spelen @ 1.95 (ook een hele mooie prijs) maar laat het bij 4 units op de over 2.5 vanmiddag. Aanvallend kennen de teams geen missings maar juist in de achterhoede ontbreken met name bij Angelholm enkele spelers. Mooi voetbalweer ook in Ljungskile, 20 graden en zonnig. GL!
0 Vind ik leuk's
Goede tips, speel beide over's mee (y)
0 Vind ik leuk's
Pluk het moment, want een hele dag lukt je toch niet!
Vandaag begreep ik dat Aganovic had gescoord, nu zie ik dat dit toch niet zo was Betsson heeft hem ook als lost setteld.
0 Vind ik leuk's
19.00 uur:
Landskrona-Orebro: BTTS @ 1.78 (BetVictor) 5/10
Landskrona-Orebro: over 2.5 goals @ 2.08 (12bet) 5/10
Ik plaats deze nu alvast omdat ik vanavond hoogstwaarschijnlijk niet in de gelegenheid ben om bets te plaatsen. Helaas, want ik had graag nog wat meer zekerheid willen hebben omtrent de selectie van Orebro.
Tegen de verwachting van de bookies in verwacht ik toch wel wat doelpunten bij Landskrona-Orebro. Landskrona lijkt het net steeds makkelijker te vinden, getuige de laatste 2 wedstrijden. Uit tegen Assyriska wisten ze met 0-3 te winnen (knappe prestatie) en thuis werd Brage met 4-1 verslagen (Brage kreeg 2 rode kaarten). Met name Nilsson (talentvolle spits, gehuurd van Malmo) lijkt steeds beter in vorm te komen. Orebro is mijns inziens de belangrijkste titelkandidaat. Thuis draait de Orebro-machine op volle toeren (6w-0d-0l) met een doelsaldo van 13-1. Uit laat de ploeg nog wel eens een steekje vallen (1w-2d-1l) met een doelsaldo van 4-4. In thuiswedstrijden heeft Orebro het voordeel van het kunstgrasveld, vanavond spelen ze in Landskrona op gewoon gras. In de 2 wedstrijden die Orebro dit seizoen op gras speelde verloren ze punten (2-1 verlies tegen Hammarby en 1-1 gelijk tegen Falkenberg).
Qua selectie kent Landskrona geen noemenswaardige missings ten opzichte van de vorige wedstrijd. Bij Orebro is er twijfel over het mee kunnen spelen van het centrale duo Wikstrom en Berisha. Wikstrom was gisteren ziek en is niet met de spelersbus mee gegaan. Dat kan zijn om de kans op besmetting zo klein mogelijk te houden en dat hij alsnog per auto naar Landskrona gaat, maar daarover is nu helaas nog geen zekerheid. Een ideale voorbereiding is het allerminst. Berisha werd afgelopen week voor het eerst opgeroepen voor het nationale team van Albanië. Hij zat vrijdag echter 90 minuten op de bank in de thuiswedstrijd van Albanie tegen Noorwegen. Hij keerde terug met knieproblemen en zat eveneens niet in de spelersbus. Spits Kamara (10 wedstrijden, 5 goals) is geselecteerd voor Sierra Leone en ontbreekt vanavond bij Orebro. Positief nieuws is de terugkeer van spits Hasani (9 wedstrijden, 2 goals).
Prima voetbalweer in Landskrona, 18 graden en zonnig. GL!
*edit* 19-koppige selectie van Orebro is bekend, daarin geen Berisha en Wikstrom ( http://oskfotboll.se/aktuellt/nyheter/nyheter-2013/2013-06-10-truppen-mot-landskrona.html )
0 Vind ik leuk's
19.00 uur:
Hammarby-Varbergs: red card in match: YES @ 4.95 (Betsson) 2/10
Mooie odd voor deze rode kaarten bet. Beide teams speelden in totaal 10 wedstrijden in de Zweedse Superettan. Bij wedstrijden van Hammarby vielen in totaal 2 rode kaarten. Deze 2 rode kaarten werden allebei in thuiswedstrijden van Hammarby gegeven. De statistieken van Varbergs zijn vele malen indrukwekkender, met maar liefst 9 rode kaarten in 10 wedstrijden. In totaal werd er in 8 van de 10 wedstrijden een rode kaart gegeven. In 4 van de 5 uitwedstrijden van Varbergs werd een speler van het veld gestuurd. Vandaag ontbreken wel 2 spelers die normaliter makkelijk een kaart pakken. Centrale verdediger Bjork en verdedigende middenvelder Koroma zijn, hoe kan het ook anders, geschorst. Dat hoeft niet per se negatief te zijn voor deze bet aangezien Varbergs wat moet gaan schuiven in het elftal om dit gemis op te vangen (lees: minder automatisme, meer fouten). Hammarby mist eveneens een belangrijke speler in de achterhoede, centrale verdediger Guldborg Christensen is geschorst.
Scheidsrechter is Ahlsen, hij geeft behoorlijk wat rode kaarten. Vorig seizoen gaf hij 7 rode kaarten in 17 wedstrijden. Dit seizoen staat de teller op 4 rode kaarten in 8 wedstrijden. Opvallend is dat hij van deze 4 rode kaarten er 3 gaf in wedstrijden waarin Varbergs of Hammarby betrokken was. In de wedstrijden die hij dit seizoen van Varbergs of Hammarby floot gaf hij in elke wedstrijd een rode kaart (2 wedstrijden Varbergs - 2 rode kaarten / 1 wedstrijd Hammarby - 1 rode kaart). Vorig seizoen werd er in de wedstrijd Hammarby-Varbergs ook een rode kaart gegeven. Odd staat wat mij betreft echt wat te hoog, gezien de historie van rode kaarten. De scheidsrechter deelt ze ook graag uit. Normaal gesproken zou ik een rode kaarten bet met 1 unit spelen, deze met 2 vanwege de value. GL!
0 Vind ik leuk's
19.00 uur:
Nilsson (Landskrona) to score @ 3.55 (Betsson) 2/10
Zoals al eerder geschreven speelt Orebro zonder het vaste centrale duo Wikstrom-Berisha. Nilsson heeft de potentie om een Allsvenskan spits te zijn en lijkt met 3 goals in de laatste 2 wedstrijden op de juiste weg.
0 Vind ik leuk's
16e minuut 2xG voor speler van Hammarby, gaat lekker zo (y)
0 Vind ik leuk's
Pluk het moment, want een hele dag lukt je toch niet!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.