Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Weddenschap op kaarten

Op twitter zie ik weleens tips voorbij komen voor kaartencombi (wedden op gele en rode kaarten) binnen een wedstrijd.


Op Unibet kan dit niet. Iemand enig idee bij welke bookmaker dit wel kan?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Iaquinta1984
Country flagIaquinta1984 in 5-06-2020 13:09 Voetbal
in 5-06-2020 13:09 Voetbal
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Doel je op bijvoorbeeld total cards combineren met most cards?

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Ik doe op combinatie van playercards.

0 Vind ik leuk's

Ah, ok. Die kun je bij sommige bookmakers wel als specials spelen, maar dan pikt de bookmaker ze er zelf uit. Betfair heeft dat met regelmaat namelijk.

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

The betting village geeft er namelijk tips over maar zou niet weten waar ze geplaatst kunnen worden

0 Vind ik leuk's

William Hill heeft ook veel player card opties, maar geen eigen keuze combi's.

0 Vind ik leuk's

Je kunt bij Betvictor een betbuilder maken met een kaart voor verschillende spelers binnen één wedstrijd. Bijvoorbeeld:



0 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don
Op vr. jun.. 2020, 17:46 schreef donnynedved:

Je kunt bij Betvictor een betbuilder maken met een kaart voor verschillende spelers binnen één wedstrijd. Bijvoorbeeld:



Thanks

0 Vind ik leuk's

Bij betway ook trouwens bij de (bekende) wedstrijden, met de betway builder / bet your way!

0 Vind ik leuk's

Ik weet niet of ik het goed begrijp, maar je wil binnen 1 wedstrijd een gele kaarten combi van 2 of meer spelers 'doen'?


Dit kan gewoon bij Betfair, daar kan je vanmiddag bijvoorbeeld gokken dat zowel Pavard als Kimmich van Bayern geel krijgt, quotering is dan 16,72 (los is quotering 4 per speler)

0 Vind ik leuk's

waarom wil je die als combo spelen? Het lijkt me net interessanter om ze apart te spelen. Zo is je bankroll ook stabieler

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.