Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Weddenschap op kaarten

Op twitter zie ik weleens tips voorbij komen voor kaartencombi (wedden op gele en rode kaarten) binnen een wedstrijd.


Op Unibet kan dit niet. Iemand enig idee bij welke bookmaker dit wel kan?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Iaquinta1984
Country flagIaquinta1984 in 5-06-2020 13:09 Voetbal
in 5-06-2020 13:09 Voetbal
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Het geeft wel een mooie quotering, maar kans is natuurlijk wel stuk kleiner.


Je kan natuurlijk ook 2 keer los spelen, en dan een kleiner bedrag op een combi.

0 Vind ik leuk's
Op za. jun.. 2020, 15:02 schreef gaizka:

Het geeft wel een mooie quotering, maar kans is natuurlijk wel stuk kleiner.


Je kan natuurlijk ook 2 keer los spelen, en dan een kleiner bedrag op een combi.

de combi verhoogt ook de marge (overround) van de bookmaker, maar ik snap dat het aantrekkelijk is voor je

0 Vind ik leuk's
Op za. jun.. 2020, 14:21 schreef gaizka:

Ik weet niet of ik het goed begrijp, maar je wil binnen 1 wedstrijd een gele kaarten combi van 2 of meer spelers 'doen'?


Dit kan gewoon bij Betfair, daar kan je vanmiddag bijvoorbeeld gokken dat zowel Pavard als Kimmich van Bayern geel krijgt, quotering is dan 16,72 (los is quotering 4 per speler)

Is dit een special bet of waar kan ik dat vinden?

0 Vind ik leuk's

Op aanvraag bij Ladbrokes, bingoal en meridian ging dat vroeger alleszins

0 Vind ik leuk's
Op za. jun.. 2020, 15:58 schreef Iaquinta1984:
Op za. jun.. 2020, 14:21 schreef gaizka:

Ik weet niet of ik het goed begrijp, maar je wil binnen 1 wedstrijd een gele kaarten combi van 2 of meer spelers 'doen'?


Dit kan gewoon bij Betfair, daar kan je vanmiddag bijvoorbeeld gokken dat zowel Pavard als Kimmich van Bayern geel krijgt, quotering is dan 16,72 (los is quotering 4 per speler)

Is dit een special bet of waar kan ik dat vinden?

Als je 2 willekeurige spelers selecteert bij 'to be booked' (onder cards en corners), krijg je die optie.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.