Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de transfermarkt 2016/2017

Mensen het seizoen zit er overal zo goed als op, dus we kunnen ons klaar maken voor de transfers.

Unibet heeft er al het nodige op staan en ik dacht misschien is het een optie elkaar hier op de hoogte te houden van bepaalde info die we op t internet lezen of die mensen misschien via via binnen krijgen

Om met de eerst te beginnen

Ziyech naar Fenerbahçe Q2.50

http://www.soccernews.nl/news/355138/Ziyech_is_al_in_onderhandeling_met_deze_club,_transfer_wordt_snel_beklonken
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar de213e
Country flagde213e in 18-05-2016 10:28 Voetbal
in 18-05-2016 10:28 Voetbal
122 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wie wordt de nieuwe bondscoach van België?

0 Vind ik leuk's
Las net dat lippi zich zou hebben aangeboden. Lijkt me wel een zeer goede kandidaat dat Belgie zeker zal overwegen kijkend naar zijn palmares en dat hij al bewezen heeft een groot toernooi te kunnen winnen.

Alleen is hij het nederlands niet machtig maar dit mag volgens mij geen onoverkomelijk probleem zijn in hedendaags voetbal
0 Vind ik leuk's
Update: Ook Hein Vanhaezebrouck is geen kandidaat. Een kandidaat schijnt ook echt uit zichzelf te moeten solliciteren bij de bond.
0 Vind ik leuk's
Michel Preud'homme tekende vorig jaar een nieuw eenjarig contract bij Club Brugge en zal dit respecteren.
Hij zal dus zeker niet de nieuwe bondscoach worden.

Er staan weinig buitenlandse namen tussen. Morten Olsen zou ook een mogelijkheid zijn.
0 Vind ik leuk's
Pogba lijkt op heel korte termijn te gaan tekenen bij Man Utd. Som van 120 miljoen wordt er gezegd
0 Vind ik leuk's
Ik lees opeens overal dat Arsenal interesse heeft in Yedder van Toulouse voor ongeveer 10 miljoen euro. Yedder ondanks dat hij bij een degradatiekandidaat speelt enkel Lacazette en Zlatan voor zich moeten dulden in de lijst van topscorers van de Ligue 1 van afgelopen seizoen.

Daarnaast natuurlijk Arsene Wenger, een oogje voor value...koopt graag spelers voor niet al te veel geld. Ik heb hem op odd 34 gespeeld, is inmiddels in het afgelopen halfuur al gezakt naar odd 21.

West Ham en Sevilla zouden ook geïnteresseerd zijn, maar mijns inziens zit hier zeker value op.
0 Vind ik leuk's
kevinkruijer:
Ik lees opeens overal dat Arsenal interesse heeft in Yedder van Toulouse voor ongeveer 10 miljoen euro. Yedder ondanks dat hij bij een degradatiekandidaat speelt enkel Lacazette en Zlatan voor zich moeten dulden in de lijst van topscorers van de Ligue 1 van afgelopen seizoen.

Daarnaast natuurlijk Arsene Wenger, een oogje voor value...koopt graag spelers voor niet al te veel geld. Ik heb hem op odd 34 gespeeld, is inmiddels in het afgelopen halfuur al gezakt naar odd 21.

West Ham en Sevilla zouden ook geïnteresseerd zijn, maar mijns inziens zit hier zeker value op.


Welke bookie en waar te vinden?
0 Vind ik leuk's
Staat als het goed is (tenzij inmiddels al is weggehaald) op Unibet bij Transfers. Ook gewoon te zoeken op Yedder overigens.
0 Vind ik leuk's
kevinkruijer:
Staat als het goed is (tenzij inmiddels al is weggehaald) op Unibet bij Transfers. Ook gewoon te zoeken op Yedder overigens.


Pff balen zeg! Weggehaald..
0 Vind ik leuk's
Pff ik zie het inderdaad man...ik had zelf net om 13.53 uur (odd 34) en 14.11 uur (odd 21) geplaatst. Zonde dat je hem niet meer mee kon spelen, nu voor mezelf maar hopen dat de geruchten waar zijn...
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.