Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de transfermarkt 2016/2017

Mensen het seizoen zit er overal zo goed als op, dus we kunnen ons klaar maken voor de transfers.

Unibet heeft er al het nodige op staan en ik dacht misschien is het een optie elkaar hier op de hoogte te houden van bepaalde info die we op t internet lezen of die mensen misschien via via binnen krijgen

Om met de eerst te beginnen

Ziyech naar Fenerbahçe Q2.50

http://www.soccernews.nl/news/355138/Ziyech_is_al_in_onderhandeling_met_deze_club,_transfer_wordt_snel_beklonken
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar de213e
Country flagde213e in 18-05-2016 10:28 Voetbal
in 18-05-2016 10:28 Voetbal
122 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Thanks voor de tip HOIHOI90
0 Vind ik leuk's
We beat the bookies!
Fabian Delph zei ook ik blijf bij Aston Villa en vertrok 2 dagen later naar Manchester City...Zou niet blind staren op wat een speler of een zaakwaarnemer zegt.
0 Vind ik leuk's
Hij heeft in de winter ook al een aanbod geweigerd.. nu snap ik nog dat je in de winter geen transfer wil maken maar ik denk dat klaassen wel zo'n speler is die nog even blijft.
0 Vind ik leuk's
tipsvoorwinst:
https://www.voetbalwedden.net/clubs/engeland/tottenham-hotspur-8586' target='_self' rel='follow'>Tottenham @76 ofzo
0 Vind ik leuk's
tino23:


Waarom zou ie in godsnaam naar Italie gaan waar ie meer dan de helft van zijn salaris minder gaat verdienen en ook nog veel meer belasting moet gaan afdragen, daarbij geen europees spelen en totaal niks met die competitie heeft. Als je dan een gok wilt wagen, zet dan in op Tottenham @76 ofzo


'En totaal niks met die competitie heeft' ... ????????????????????
0 Vind ik leuk's
Just bet.
tino23:


Waarom zou ie in godsnaam naar Italie gaan waar ie meer dan de helft van zijn salaris minder gaat verdienen en ook nog veel meer belasting moet gaan afdragen, daarbij geen europees spelen en totaal niks met die competitie heeft. Als je dan een gok wilt wagen, zet dan in op Tottenham @76 ofzo


In het artikel staat toch duidelijk dat, als Milan in zee gaat met Chinese investeerders, zij kunnen voldoen aan de financiële wensen van Ibra? Dat Europees voetbal vindt ik ook niet echt relevant, want ManU speelt ook 'maar' europa league. En haha, Ibra heeft niets met de Serie A????? Heeft voor het grootste deel van zijn carrière in Italie gespeeld toch (Juve, Inter én Milan)? Bovendien gaf hij op het einde van vorig seizoen aan dat hij terug naar Milan wou. Ik zou er niet raar van opkijken als hij richting Milaan zou trekken.

Ik speel hem alvast low-stake met je mee Tipsvoorwinst!


Edit: Inmiddels gezakt naar 6 (unibet)
0 Vind ik leuk's
Er worden zoveel dingen geschreven.
Dus een overname van chinezen zou een Zlatan een paar keer meer salaris aanbieden ten opzichte van de rest van de selectie?
dan gaat het nog gezellig worden daar. In Italie betalen ze niet zo best en gaat er ook nog een hoop naar de belasting.

Wel of geen europees is toch wel een verschil, denk dat elke voetballer wel in een tournooi zou willen spelen. En tuurlijk heeft ie daar gespeeld, maar de reden van vertrek is ook wel bekend bij jou neem ik aan. En hoevaak hoor je spelers iets roepen dat ze ooit terug willen keren. Dat wordt zelden gedaan. Als Zlatan naar Milan gaat is het een duidelijke stap terug, zou totaal niet passen bij hem als voetballer die altijd honger heeft. Manchester United zou ik persoonlijk erg jammer vinden aangezien ik wat geld op LA heb staan toen de odds nog op 30 stonden, maar een samenwerking met Mourinho lijkt mij ook wel weer wat voor hem. Lijkt mij ook dat dat voornamelijk de reden is dat ie nog niks naar buiten bracht omdat eerst van Gaal op moest rotten. En hoe langer hij ermee wacht waar ie heen gaat, des de langer ik het idee heb dat ie naar de MLS gaat. Want ook dat heeft ie gezegd, dat ie daar wilde afbouwen. We zullen zien.


Mijn tip: balotelli naar Sampdoria
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.