Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de transfermarkt 2016/2017

Mensen het seizoen zit er overal zo goed als op, dus we kunnen ons klaar maken voor de transfers.

Unibet heeft er al het nodige op staan en ik dacht misschien is het een optie elkaar hier op de hoogte te houden van bepaalde info die we op t internet lezen of die mensen misschien via via binnen krijgen

Om met de eerst te beginnen

Ziyech naar Fenerbahçe Q2.50

http://www.soccernews.nl/news/355138/Ziyech_is_al_in_onderhandeling_met_deze_club,_transfer_wordt_snel_beklonken
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar de213e
Country flagde213e in 18-05-2016 10:28 Voetbal
in 18-05-2016 10:28 Voetbal
122 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
kevinkruijer:
Pff ik zie het inderdaad man...ik had zelf net om 13.53 uur (odd 34) en 14.11 uur (odd 21) geplaatst. Zonde dat je hem niet meer mee kon spelen, nu voor mezelf maar hopen dat de geruchten waar zijn...


Ik hoop het voor je (y) Thnx voor het delen igg. Hoop echt dat die bet nog terug komt :P
0 Vind ik leuk's
kutzooi las dat ook maar toen ik thuis kwam was het ineens weg op unibet pff was 10 euro proberen waard
0 Vind ik leuk's
totomaster:
kutzooi las dat ook maar toen ik thuis kwam was het ineens weg op unibet pff was 10 euro proberen waard


Precies.. Ik dacht ook doe er wel 10tje op en dan zien we het wel
0 Vind ik leuk's
Deze is wel redelijk te surebetten voor de liefhebber. Unibet en betfirst en Betsson zijn het totaal niet met elkaar eens. Paar weken terug stond hij op unibet nog maar op 1,25 en Betsson 1,5. Ik zie dikke value bij Betsson op blijven bij leicester voor 2,35.
Op het moment van schrijven zijn de quoteringen als volgt:

@Unibet:
Arsenal 1,8
Leicester City 2,2
Chelsea 5
Fc Barcelona 7,5
Manchester City 9
Manchester United 16
Paris SG 34
Real Madrid 34
Bayern München 67

@Betfirst
Leicester City /
Chelsea 2,5
Arsenal 3,2
Manchester City 19
Barcelona 26
Real Madrid 31
Paris SG 36
Tottenham 36

https://betfirst.dhnet.be/soccer/transfers-specials/

@Betsson
Leicester city 2,35
Arsenal 2,5
Chelsea 3
Manchester city 15
Barcelona 24
Liverpool 24
Ac Milan 24
Juventus 24
Manchester United 35
Paris SG 35
Tottenham 35
Real Madrid 35

0 Vind ik leuk's
Wat bedoel je hiermee en wat voorspel je? Beetje onduidelijk, onsamenhangend verhaal dit ..
0 Vind ik leuk's
Een transfer is niet te surebetten.
Ineens een iets andere wending en hij gaat naar welke andere club dan ook.
0 Vind ik leuk's
Come on you Spurs!
Iemand had id de Yedder tip in de chat..ook maar 5 euro op odd 34 gezet en 5 euro op Sevilla odd 9..lets hope
0 Vind ik leuk's
Iemand enig idee hoe de transfer ervoor staat? Aangekondigd werd een paar dagen geleden al dat het snel rond zou zijn.
0 Vind ik leuk's
Tottenham en Lyon worden ook genoemd..dus wie weet waren het alleen geruchten..
0 Vind ik leuk's
Tottenham komt omdat ze interesse hadden in januari, inmiddels is Janssen aangetrokken...Lyon zou ook interesse hebben, maar Yedder zou weg willen ook uit Frankrijk. Concretere interesse komt van Sevilla en West Ham, al heb ik gelezen dat West Ham de speler te "klein/niet sterk genoeg" vinden.

Het zijn inderdaad geruchten, kunnen enkel afwachten. Bij de bookies (andere dan Unibet, daar is de bet weggehaald) is Arsenal overigens favoriet om hem aan te trekken.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.