Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

WK Voetbal Pool 2010

Het hek is van de dam. De beer is los. We zijn begonnen. We zijn los. Het WK is begonnen. De eerste twee wedstrijden zijn gespeeld. Er is nog geen land met de volle 3 punten. Er zijn pas 2 doelpunten gescoord. Frankrijk stelt teleur. Zuid Afrika scoort een wereld doelpunt. De WK poule is gestart en hieronder staat de tussenstand.

1. mhcmalie 18 punten
2. willywortel 18 punten
3. olaf 14 punten
4. klinkered 14 punten
5. robocop 14 punten
6. yankee 14 punten
7. edes-eleven 14 punten
8. kwaak 14 punten
9. lamballes 14 punten
10. jerome92 14 punten

Dit topic is bedoeld puur voor de WK pool! Maak er wat leuks van en ik wens iedereen heel veel succes vanaf deze plaats!

Mario
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 11-06-2010 23:33 Voetbal
in 11-06-2010 23:33 Voetbal
80 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Kom net terug van Duitsland (b) Mooi flink wat drank ingeslagen voor het wk. Dat hoort natuurlijk altijd bij een wk voetbal. En in Duitsland is het mooi goedkoper dan in Nederland.
In Duitsland hoef je tenminste niet zoveel accijns te betalen. De eerste twee wedstrijden vond ik eigenlijk maar behoorlijk saai.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote]Kom net terug van Duitsland (b) Mooi flink wat drank ingeslagen voor het wk. Dat hoort natuurlijk altijd bij een wk voetbal. En in Duitsland is het mooi goedkoper dan in Nederland. In Duitsland hoef je tenminste niet zoveel accijns te betalen. De eerste twee wedstrijden vond ik eigenlijk maar behoorlijk saai.

Drank maakt meer kapot dan je lief is, maar is wel lekker ;-) Wat heb je zoal gehaald wedden?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
[quote]

Drank maakt meer kapot dan je lief is, maar is wel lekker ;-) Wat heb je zoal gehaald wedden?

Een paar flessen whisky,vodka en nog weltmeister schnapsen. Dat zijn van die kleine flesjes met een mixdrankje erin voornamelijk bedoeld voor bij een van de vele wkspellen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote][quote]

Drank maakt meer kapot dan je lief is, maar is wel lekker ;-) Wat heb je zoal gehaald wedden?

Een paar flessen whisky,vodka en nog weltmeister schnapsen. Dat zijn van die kleine flesjes met een mixdrankje erin voornamelijk bedoeld voor bij een van de vele wkspellen.

Lijkt erop dat ik komende week in mijn eentje mag werken :-|

Trouwens niet vergeten om een nieuwe datum te prikken he? (het liefst niet als je tussen je lege flessen ligt, want dat word het sowieso niets ) ;-)
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
[quote]Lijkt erop dat ik komende week in mijn eentje mag werken :-| Trouwens niet vergeten om een nieuwe datum te prikken he? (het liefst niet als je tussen je lege flessen ligt, want dat word het sowieso niets ) ;-)

Ach ja dat hoort bij het wk voetbal altijd en het is natuurlijk vakantietijd. Binnenkort moet jij uiteraard ook een tijd lang op vakantie je hebt immers een vakantiecheque gewonnen (y) Wordt ook een groot feest denk ik ;-)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Een tijd lang weet ik niet, want ik heb ervoor gekozen om met 3 vrienden richting Spanje te gaan, voor de zon en de chica's ;-)

Maar die reischeque maakt het wel super, ga ik op vakantie en krijg ik zelfs geld toe, dat gaat niet goed komen denk ik :d
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
[quote]Een tijd lang weet ik niet, want ik heb ervoor gekozen om met 3 vrienden richting spanje te gaan, voor de zon en de chica's ;-)

Maar die reischeque maakt het wel super, ga ik op vakantie en krijg ik zelfs geld toe, dat gaat niet goed komen denk ik :d

Het is wel echt heel cool dat je die cheque gewonnen hebt! Nogmaals gefeliciteerd!

Even ontopic, de nieuwe top 10 ziet er als volgt uit:
1. the-champion 34 punten
2. broecke 34 punten
3. kevinio1991 30 punten
4. sas78 29 punten
5. yankee 28 punten
6. superrpapa 28 punten
7. bassiee 27 punten
8. willywortel 27 punten
9. miek 27 punten
10. petraapiej 27 punten

Een beste verwisseling van de wacht maar dat heb je altijd de eerste paar dagen. Verder staan er een aantal bekende name in als superrpapa, willywortel, miek, kevinio en bassiee.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Doe het redelijk nu met een 24ste plaats. Ik vind het wel beter dat je uitslagen als deelnemer niet direct vast staan. Je kan gelukkig de uitslagen per wedstrijd in gaan vullen. Ik heb in ieder geval voor de zekerheid alles al ingevuld en zal vast nog wel een aantal wedstrijden gaan aanpassen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
En de nieuwe tussenstand (top 10):
1. miek 52 punten
2. sas78 50 punten
3. kevinio1991 49 punten
4. aznick 48 punten
5. broecke 48 punten
6. the-champion 48 punten
7. looijen 48 punten
8. yankee 46 punten
9. superrpapa 44 punten
10. petraapiej 43 punten

Edit: denk er trouwens aan dat je je voorspellingen voor de WK poule kan aanpassen ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
fukin lelijk heb de eerste 2 gemist.. niet aan meegedaan.. en de rest fout 115e schiet echt niet op zo :P
0 Vind ik leuk's
Forza Inter

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.